ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علیرضا منصوریان از نفت تهران آزاد شد


سرمربی نفت تهران در پایان فصل پانزدهم لیگ برتر با دریافت برگه تسویه حساب خود از باشگاه نفت تهران، می تواند کار خود را در تیم دیگری دنبال کند.

ورزش سه: منصوریان که در طول دو فصل گذشته عملکرد خوبی از خود در نفت تهران در لیگ برتر، حذفی و آسیا به جا گذاشته، با دریافت برگه تسویه حساب خود از این باشگاه جدا شد و می تواند برای حضور در تیم دیگری مذاکره خود را آغاز کند.

علیرضا منصوریان که در فصل گذشته نیز مورد توجه استقلال قرار گرفته بود و در نهایت با توجه به مشکلات قراردادی و در ادامه بی‌تجربگی‌اش از رسیدن به نیمکت آبی‌ها ناکام مانده بود اکنون می تواند با فراغ بال به طراحی برنامه اش بپردازد. البته اینطور که شنیده می شود او از چند تیم دیگر لیگ برتری نیز پیشنهاد دارد و باید دید چه تصمیمی در این ارتباط خواهد گرفت.

نفت تهران که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند در پایان امسال امتیاز خود را طبق ادعای مسوولان این تیم فروخته و این مساله یکی از دلایلی است که باعث شده، منصوریان بدون مشکل خاصی برگه تسویه حساب خود را دریافت کند.


ویدیو مرتبط :
نذر علیرضا منصوریان برای قهرمانی نفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از علیرضا منصوریان در حال آشپزی برای بازیکنان نفت تهران



اخبار,اخبار ورزشی ,علیرضا منصوریان

 

علیرضا منصوریان امروز در تمرین نفت ناهار بازیکنان تیمش را آماده کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی نفت تهران پس از تمرین امروز تیمش دستکش به دست کرد و برای بازیکنان تیم خود، جوجه کباب درست کرد. منصوریان که تیمش صدرنشین لیگ برتر است، رفاقت نزدیکی با بازیکنان خود دارد.

او گفته که در مدت حضورش در نفت تهران، سعی کرده تغذیه بازیکنان خود را کنترل کند چراکه تغذیه خوب، تاثیر زیادی در موفقیت ورزشکاران دارد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,علیرضا منصوریان

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین