ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علیرضا محمد:بازی با استقلال 6 امتیازی است



 

 

 

علیرضا محمد:بازی با استقلال 6 امتیازی است

 

علیرضا محمد مدافع راست پرسپولیس شرایط فعلی پرسپولیس را مناسب ارزیابی می کند.

او می گوید:« بعد از 4 بازی نتیجه نگرفتن تحت فشار بودیم و فشار عصبی و روانی زیادی روی ما بود. این مساله روی کیفیت بازیکنان هم تاثیر گذاشته بود وگرنه تیم ما بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد. خدا را شکر که نفت را بردیم چون به این نتیجه احتیاج داشتیم. الان هم اعتماد به نفسمان خیلی بیشتر شد.» مدافع راست سرخ‌ها درباره عملکرد خودش مقابل نفت می‌گوید: «شرایط بدنی‌ام خوب است و هفته به هفته بهتر هم می‌شوم. مطمئنا هفته‌های آینده بازی‌های بهتری از من خواهید دید هر چند مقابل نفت به خواسته کادر فنی در نیمه دوم بیشتر دفاع کردم و کمتر نفوذ داشتم.»

وی در خصوص رقابت با استقلال در ادامه لیگ می‌گوید: «ما یک بازی مستقیم با آنها داریم که 6 امتیازی است.اگر استقلال را ببریم خیلی جلو می‌افتیم.» محمد در خصوص تعطیلی دوهفته‌ای هم می‌گوید: «من دوست داشتم حالا که برده‌ایم این روند ادامه پیدا کند اما این تعطیلی را هم به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم به بهترین نحو از آن استفاده کنیم.»

محمد که رابطه خوبی با علی کریمی دارد درباره غیبت این بازیکن مقابل نفت می‌گوید: «نمی‌دانم چرا بعضی‌ها می‌گویند چون کریمی نبود، بردیم. من می‌گویم علی کریمی خودش یک تیم است و اگر در این بازی بود قطعا با نتیجه بهتری نفت را شکست می‌دادیم.»


ویدیو مرتبط :
برد 6 امتیازی استقلال برابر تراکتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علیرضا محمد:‌ روز بازی با تراکتورسازی پول غذا نداشتیم!



" همه به شرایط گهر می‎خندند"

علیرضا محمد:‌ روز بازی با تراکتورسازی پول غذا نداشتیم!

کاپیتان گهر لرستان شرایط این تیم را بحرانی عنوان و تأکید کرد: مسوولان باید دنبال چاره باشند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

علی‎رضا محمد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: روز بازی با تراکتورسازی پول غذا نداشتیم و غذایی که باید 3 ساعت قبل از بازی می‎خوردیم، در فاصله 2 ساعت مانده به بازی خوردیم و هیچ چیز در باشگاه روی برنامه نیست.

وی ادامه داد: شهردار و سایر مسوولان یاد گرفته‎اند فقط بگویند «اشکال ندارد» و این کلمه همیشه ورد زبانشان است. آقایان چرا «اشکال ندارد؟» اتفاقاً «اشکال دارد» و باید مشکلات تیم رفع شود.

مدافع گهر تأکید کرد: متأسفانه همه مسائل را سرسری می‎گیرند، بعد انتظار دارند تیم نتیجه بگیرد. مگر می‌شود با بی‌پولی نتیجه گرفت؟

محمد با اشاره به رفتن تارتار، تأکید کرد: باید هرطور شده پول در اختیار ایشان قرار دهند تا بتواند چند بازیکن جدید به تیم اضافه كند و باید شرایطی فراهم کنند تا سرمربی برگردد.

وی با اشاره به اینکه چند بازیکن گهر با وجود مصدومیت بازی می‎کنند، عنوان کرد: 5 بازیکن از تیم جدا شده‎اند که پول آنها بیش از یک میلیارد تومان می‎شود و باید جایگزین‏های مناسبی برای آنها بیاوریم تا وضعیت تیم بهتر شود.

بازیکن سابق پرسپولیس با تأکید براینکه بازیكنان گهر انگیزه ندارند، عنوان کرد: با این شرایط شاید بتوان یک یا دو هفته تیم را جمع کرد اما به خدا قسم دیگر جان به لب شده و بریده‎ایم. اگر این روند ادامه داشته باشد هفته‎های بعدی هم نمی‏‎توانیم نتیجه بگیریم و آبروی فوتبال لرستان می‏‌رود.

محمد در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا که برخی بازیکنان گهر در دیدار با تراکتورسازی داخل زمین راه می‏‌رفتند، اظهار کرد: من چیزی در این خصوص نمی‏‌دانم اما باید به بازیکنان حق داد؛ آنها تحت فشار هستند و در بحث مالی مشکل دارند؛ ما تا جایی که توانسته‎ایم به بعضی‎ها کمک کرده‏‌ایم اما واقعاً مشکل دارند.

وی در ادامه به صحبت‎های شهردار دورود اشاره کرد و گفت: صحبت‎های او روحیه تیم را پایین می‏‌آورد و خیلی دوست دارم از نزدیک با شهردار حرف بزنم. بدون شک مصاحبه‎ها کار دستش می‎دهد.

کاپیتان گهر تأکید کرد: اگر شهرداری دورود توانایی هزینه‏‌های تیم را ندارد امتیاز را واگذار کند؛ چون با این شرایط وضعیت تیم روز به روز بدتر می‎شود. تا نیم‎فصل صبر می‎کنم اگر اوضاع تغییر نکند، می‎روم و بی‎خیال این فوتبال می‎شوم.

محمد با بیان اینکه همه به شرایط تیم ما می‎خندند، خاطرنشان کرد: در حدود 15 سال که در فوتبال هستم، چنین تیمی با این شرایط ندیده‎ام و حتی آن زمان تیم ما در لیگ دسته اول تهران هم به لحاظ امکانات از گهر بهتر بود./ایسنا