ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علیرضا رضایی عضو كمیته فنی فیلا شد



علیرضا رضایی, كمیته فنی فیلا, تیم ملی كشتی آزاد

علیرضا رضایی عضو كمیته فنی فیلا شد

«علیرضا رضایی» دارنده مدال نقره المپیك آتن و مربی تیم ملی كشتی آزاد به عنوان یكی از اعضای كمیته فنی فیلا انتخاب شد.

به گزارش روز یكشنبه فدراسیون كشتی،انتخابات كمیته فنی فیلا شب گذشته (شنبه) در بوداپست مجارستان انجام شد و در پایان علیرضا رضایی به عضویت این كمیته درآمد.

بر اساس این گزارش، رضایی ۲۹ شهریورماه در شهر بوداپست در جلسه كمیته فنی فیلا شركت كرد تا نظرات فنی خود را به فیلا منتقل كند.

پیش از این نیز «حمید سوریان» دارنده شش مدال طلای جهان و المپیك از ایران جزو هفت ورزشكاری بود كه به عضویت كمیسیون ورزشكاران فدراسیون جهانی كشتی درآمد./تابناک

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه علی پروین بعد از جلسه كمیته فنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كمیته فنی كه از من انتقاد می‌كرد پاسخگوی ناكامی‌ها باشد



 

 

 

محمودرضا میران در گفت و گو  اظهار داشت: آن زمانی كه در تیم ملی مربیگری می كردم، پاسخگو بودم؛ اكنون نه اخبار را پیگیری می كنم و نه علاقمند هستم.

وی ادامه داد: 2، 3 ماه پیش كه من مسئولیت داشتم كمیته فنی خیلی درباره تیم ملی اظهار نظر می كرد، نفراتی مثل مدنی همواره از منتقدان بودند؛ اكنون نیز همین نفرات باید مسائل را بررسی كنند و پاسخگو باشند.

كاپیتان اسبق تیم ملی تاكید كرد: این افراد سالیان سال عضو كمیته فنی هستند و نه بازدهی داشته و نه كمكی به جودو كرده اند و فقط بلدند حرف بزنند.

وی درباره ناكامی تیم ملی جودو تصریح كرد: اصلاً نظری در این زمینه ندارم. سال گذشته وقتی قوانین جودو تغییر كرد و قرار شد هر كشور 2 نفر در هر وزن داشته باشند اعلام كردم كه تا چند سال آینده نمی توانیم به مدال برسیم.

میران افزود: همراه تیم ملی در ژاپن نبودم، آنها باید برگردند و درباره مبارزات توضیح بدهند. سال گذشته با وجود همه انتقادات و اینكه هیچ حمایتی از تیم مم نشد، یك مقام پنجمی جهان كسب كردیم.

وی خاطرنشان ساخت: در آن زمان خیلی ها سنگ جودو را به سینه زدند و به عنوان ناجی صبحت می كردند. با تشكیل بسیج عمومی علیه تیم ملی اردوها تعطیل شد و من هم گفتم این جودو و این هم شما و رفتم.

سرمربی سابق تیم ملی یادآور شد: مسائلی در تیم ملی جودو بوده و هست كه علاقه ای ندارم بازگو كنم؛ اصلاً دوست ندارم درباره این رشته صحبت كنم.

وی در پاسخ به اینكه جودو ایران بدون افرادی مثل او و میراسماعیلی معنی ندارد، گفت: به قدر كافی دلزده شده ام، نیازی به من نیست اكنون پهلوانان در جودو حضور دارند..../تحلیل:عصرایران