ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علیرضا رحیمی در منزل مرحوم هادی نوروزی


مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با حضور در منزل مرحوم هادی نوروزی به خانواده و نزدیکان آن مرحوم دلداری داد.

خبرگزاری فارس: علیرضا رحیمی شب گذشته با حضور در منزل مرحوم هادی نوروزی با خانواده و نزدیکان کاپیتان فقید پرسپولیس دیدار و گفت‌وگویی داشت و این ضایعه را به آنها تسلیت گفت.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن برای خانواده و نزدیکان آن مرحوم طلب صبر و برای هادی نوروزی طلب آمرزش و مغفرت کرد.


ویدیو مرتبط :
حال و هوای منزل مرحوم هادی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی به منزل مرحوم هادی نوروزی رفت


سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال و مدیرعامل باشگاه سایپا عصر امروز به منزل کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس رفته و با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال و مدیرعامل باشگاه سایپا عصر امروز به منزل کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس رفته و با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

در ادامه حضور اهالی فوتبال در منزل مرحوم هادی نوروزی برای همدردی با خانواده وی به دلیل درگذشت ناگهانی این بازیکن عصر امروز سرمربی سابق تیم استقلال هم به منزل کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس رفت.

امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال عصر امروز با حضور در منزل مرحوم نوروزی با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

همچنین بیت‌الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا کریم باقری و مصطفی قنبرپور مربیان تیم فوتبال پرسپولیس،‌ علیرضا محمد، سپهر حیدری و ... همبازیان سابق مرحوم نوروزی به همراه عده‌آی از بازیکنان پرسپولیس به منزل کاپیتان فقید پرسپولیس رفتند.

مراسم تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی فردا در ساعت 8 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.