ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علت فوت اولادی از زبان سرپرست دادسرای امور جنایی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,اولادی

قاضی شهریاری می‌گوید جسد بازیکن ملوان برای انجام آزمایش سم‌شناسی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

به گزارش میزان، قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در خصوص فوت ناگهانی مرحوم مهرداد اولادی اظهار داشت: «بنا بر اظهارات مسئولان بیمارستان شهدای تجریش مرحوم اولادی هنگام انتقال به بیمارستان دچار ایست تنفسی و قلبی شده بود و تلاش یک ساعته کادر درمانی بیمارستان برای احیای وی متاسفانه نتیجه بخش نبوده است.»

وی در ادامه گفت: «در حال حاضر جسد بازیکن ملوان برای انجام آزمایش سم‌شناسی به پزشکی قانونی منتقل شده است.»

یک منبع آگاه ضمن عرض تسلیت در خصوص درگذشت مهرداد اولادی گفت: «مقامات بیمارستانی حق اظهار نظر در مورد علت فوت مهرداد اولادی را ندارند و ما باید امروز منتظر باشیم که پزشکی قانونی در مورد علت مرگ نظر بدهد.»

وی در مورد جزئیات این جادثه گفت: «متأسفانه اولادی در منزل دچار مشکل می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان، عملیات احیا روی وی صورت می‌گیرد که موفقیت‌آمیز نبوده است و او در ساعت 14:56 فوت می‌کند.»

 

اخبار ورزشی - میزان


ویدیو مرتبط :
علت انکار فوت پیامبر توسط عمر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنگوی قوه قضائیه: علت فوت اولادی مصرف مواد و الکل بود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,قوه قضاییه

سخنگوی قوه قضائیه گفت: بنابر نظر پزشکی قانونی مرگ مهرداد اولادی خودکشی نبوده است.

به گزارش کاپ، حجت‌الاسلام غلامحسین اژه‌ای در بخشی از نودوششمین نشست خبری با اصحاب رسانه درباره آخرین وضعیت پرونده مرگ مهرداد اولادی گفت: پس از فوت مهرداد اولادی پرونده‌ای تشکیل شد و علت فوت را پزشکی قانونی مصرف مواد و الکل دانسته و موضوع خودکشی را صحیح ندانست.