ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علت فریاد رونالدو مشخص شد+عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکنان رئال مادرید

 

اخبار ورزشی - علت فریاد رونالدو مشخص شد+عکس

رونالدو دوشنبه شب موفق شد بالاتر از لیونل مسی و مانوئل نویر سومین توپ طلای جهان را از آن خود کند.

وی در پایان این مراسم فریادی سر داد که حاکی از خوشحالی این بازیکن بود با این حال چندان عادی به نظر نمی رسید و بعصی از تماشاگران حاضر در سالن سر خود را گرفتند.

رونالدو در خصوص فریاد خود اظهار کرد: نوع شادمانی ما بازیکنان رئال مادرید با یکدیگر پس از گل و پیروزی اینچنین است. این فریاد تیم ماست. فریاد رئال مادرید.
اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
عکس العمل جالب رونالدو در مقابل فریاد هوادار رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو مدت حضور خود در رئال مادرید را مشخص کرد+عکس



فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید مدت حضور خود را مشخص کرد.

به گزارش فارس، کریستیانو رونالدو که جایزه آقای گل لالیگا (ال پی‌چی‌چی) را بدست آورد، در حاشیه این مراسم درباره مدت زمان حضور خود در رئال مادرید گفت: دو سال از قراردادم با رئال مادرید باقی مانده و قطعاً تا این مدت سال 2018 در مادرید می مانم. پس از آن نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

وی افزود: من 6 سال در لیگ برتر انگلیس بودم و در حال حاضر هم 6 سال است در لالیگا حضور دارم. لیگ اسپانیا برترین لیگ فوتبال است و من می‌خواهم تا پایان مدت قراردادم در این لیگ بازی کنم.

رونالدو همچنین از همه هم‌تیمی‌های خود تشکر کرد و گفت که بدست آوردن عنوان آقای گلی با فداکاری این بازیکنان و البته حمایت تماشاگران و هواداران رئال بوده است و ابراز امیدواری کرد که بتواند در آینده موفقیت‌های دیگری را با کهکشانی‌ها بدست آورد.

 

اخبار ورزشی - فارس