ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علاقه علی دایی به گالری گردی +عکس


سرمربی صبای قم گفت: «هر وقت فرصت کنم، در رویدادهای هنری حاضر می‌شوم و از فکرهای نو و تثبیت نقاشان جوانی مانند خانم فرخ آذری خوشحالم.»

جام نیـوز: علی دایی همیشه به حوزه هنر علاقه داشته و این پدیده بخشی از دغدغه‌های او را تشکیل می‌دهد. در این میان گالری‌ها همیشه یکی از پاتوق‌های دایی در ایام فراغت بوده که معمولا با خانواده به این مراکز هنری سر می‌زند.
 
در همین راستا و در جدیدترین گالری گردی، نمایشگاه نقاشی‌های دنا فرخ آذری در گالری شیرین با حضور علی دایی، علیرضا سمیع آذر، همایون شجریان، تهمینه میلانی، سیف الله پویاراد، پویا آریان پور، محمد نیک بین، بهزاد خداویسی... از ابتدای هفته جاری آغاز به کار کرد.
 
19 نقاشی و طراحی فرخ آذری در فضاهای فیگوراتیو و انتزاعی، رازهایی از زندگی انسان معاصر را بازتاب می‌دهند که در فضایی ابهام آلود و تاویل پذیر مخاطب را به اندیشیدن وا می‌دارد. دست توانمند هنرمند در طراحی و موفقیت در ساخت فضای سوررئالیستی در نقاشی توجه دیدارکنندگان را جلب می‌کرد.
 
دایی که از همان آغاز نمایشگاه برای دیدن آثار فرخ آذری در گالری شیرین حضور یافته بود، آثار او را جالب توجه و تفکر برانگیز خواند و گفت: «هر وقت فرصت کنم، در رویدادهای هنری حاضر می‌شوم و از فکرهای نو و تثبیت نقاشان جوانی مانند خانم فرخ آذری خوشحالم.»

علاقه علی دایی به گالری گردی +عکس

علاقه علی دایی به گالری گردی +عکس

علاقه علی دایی به گالری گردی +عکس

علاقه علی دایی به گالری گردی +عکس


ویدیو مرتبط :
علاقه تبریزی ها به علی دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی و بهزاد فراهانی در یک گالری هنری (+عکس)



اخبار فرهنگی - علی دایی و بهزاد فراهانی در یک گالری هنری (+عکس)

علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس از بازدیدکنندگان این نمایشگاه بود، او در مورد این آثار گفت: از دیدن آثار پویا آریان‌پور بسیار لذت بردم، فضای گالری بوم برایم جذابیت بسیار داشت، از این پس سعی می‌کنم آخر هفته‌ها به همراه خانواده گالری گردی کنم.

نمایشگاه تازه‌ترین آثار پویا آریان‌پور، عصر جمعه دوم خرداد ۹۳، با حضور چهره‌های هنری و ورزشی گشایش یافت.
 
این نمایشگاه با حضور آیدین آغداشلو، علی دایی، سعید عبد ولی، تا‌ها بهبهانی، بهزاد فراهانی، فرهاد آییش، مجید ملا نوروزی، علیرضا سمیع آذر، رضا کیانیان، ویشکا آسایش، داوود موسایی، اعضای تیم ملی تنیس ایران، حبیب الله صادقی، عبدالمجید حسینی‌راد، ایرج اسکندری، عطا الله امیدوار، امید روحانی، سامان مقدم، عبدالله انوار، علی قربانزاده،.... در گالری بوم آغاز به کار کرد.

بنابراین گزارش، «آرزوهای موقت در خیال موقت» عنوان این نمایشگاه است که آریان‌پور ۲۲ اثر نقاشی با تکنیک اکرلیک بر روی بوم و ترکیب مواد بر روی مقوا را به همراه دو مجسمه کانسپچوال آرت از جنس آینه، شیشه نقاشی شده، گچ و خمیر بر روی چوب ارائه داده است.
 

آریان‌پور در مورد آثار تازه‌اش در این نمایشگاه گفت:در این نمایشگاه مفهوم موقت بودن، موضوع محوری ست، در این آثار سعی کرده‌ام نسبی بودن شناختمان از پدیده های پیرامونی را ارائه دهم؛ برای مثال در یک اثر سه قطعه ای، شی‌ای را به تصویر کشیده‌ام و در قطعه دیگر‌ همان اثر،‌ همان شیء را با نقاطی پوشانده‌ام، همین امر باعث شده استنباط ما نسبت به آن تغییر کند. در واقع یک نوع بازی فلسفی در این آثار صورت گرفته تا این پرسش خلق شود که آیا یک پدیده وقتی پشت چیزی قرار می‌گیرد باز هم‌ همان پدیده است یا خاصیت خود را از دست می‌دهد.
 

او که برای نخستین بار نقاشی‌هایی بر روی بوم‌های دایره‌ای شکل ارائه داده است، در این باره گفت: بوم‌های دایره‌ای شکل را برای نقاشی‌هایم انتخاب کردم زیرا در تعلیق و ناپایانی کار به من کمک کرده است. وقتی بومی به شکل مستطیل یا مربع دارید خود به خود کار با یکی از خط‌ها بسته می‌شود ولی در دایره ناکامل و گنگ بودن اثر تاکید و عدم تثبیت، معلق بودن و سرگردانی چشم و نگاه مخاطب تشدید می شود.
 
آریان‌پور در دو سالن جداگانه ازگالری بوم دو اثر مجسمه کانسپچوال آینه کاری شده با ابعاد بزرگ را به تماشا گذاشته که با موسیقی ملهم از طبیعت همنشین هستند.
 
علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس از بازدیدکنندگان این نمایشگاه بود، او در مورد این آثار گفت: از دیدن آثار پویا آریان‌پور بسیار لذت بردم، فضای گالری بوم برایم جذابیت بسیار داشت، از این پس سعی می‌کنم آخر هفته‌ها به همراه خانواده گالری گردی کنم.
 
پویا آریان پور متولد ۱۳۵۰ است، او تحصیلاتش را در رشته نقاشی به انجام رسانده و از سال ۱۳۷۲ به صورت حرفه ای نقاشی می کند؛ این دهمین نمایش انفرادی پویا آریان‌پور است که صاحب رکورد های فروش قابل ملاحظه مانند پنجاه هزار دلاری از حراج کریستیز است. آثار او پیش از این در گالری های معتبر کشورهای مختلفی نظیر سوئد، سوئیس، انگلستان، فرانسه، امریکا، ترکیه، چین، کویت، امارات، بنگلادش... به روی دیوار رفته و با استقبال مواجه شده است. تدریس نقاشی از سال ۱۳۷۳ در دانشگاه آزاد اسلامی و ساخت ویدیو از دیگر فعالیت های وی در زمینه هنر است.
 

اخبار , اخبار فرهنگی , گالری هنری

اخبار فرهنگی - ایسنا