ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عقیل اعتمادی پرسپولیسی می شود؟


ظاهرا عقیل اعتمادی مورد توجه سرخ پوشان قرار گرفته است.

وب سایت نود: طبق اخبار رسیده باشگاه پرسپولیس با عقیل اعتمادی مذاکره کرده است. عقیل اعتمادی دروازه بان سابق تراکتورسازی در حال حاضر، کاپیتان اول تیم دسته اولی آلمره سیتی هلند است. در همین باره با عقیل اعتمادی صحبت کردیم. وی گفت: برخی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند که شرایطم را برای پیوستن به پرسپولیس اعلام کنم. البته باید منتظر باشیم تا وضعیت نهایی مشخص شود چون با باشگاه آلمره سیتی هم در حال حاضر قرارداد دارم .

پس از مسائلی که در خصوص سوشا مکانی، دروازه بان اول پرسپولیس مطرح است و همچنین دروازه بان دوم هم از جمع سرخ پوشان جدا شد، مسئولین این باشگاه به دنبال سنگربان برای تیمشان در ادامه مسابقات هستند. باید منتظر ماند و دید که آیا عقیل اعتمادی این بار پیراهن سرخ پوشان پایتخت را می پوشد یا اتفاق دیگری می افتد.


ویدیو مرتبط :
عقیل اعتمادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عقیل اعتمادی با آلمره هلند تمدید کرد


عقیل اعتمادی، بازیکن سابق تراکتورسازان قرارداد خود را با باشگاه آلمره سیتی به مدت 2 سال دیگر تمدید کرد.

ایسنا: عقیل اعتمادی، بازیکن سابق تراکتورسازان قرارداد خود را با باشگاه آلمره سیتی به مدت 2 سال دیگر تمدید کرد.

عقیل اعتمادی که فصل پیش به عنوان دروازه بان این تیم هلندی بازی می‌کرد، به مدت 2 سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرد. "فرد گریم" سرمربی این تیم هلندی است و در گذشته از بازیکنان باشگاه آژاکس هلند بوده است.

آلمره سیتی در دسته اول باشگاه های هلند حضور دارد و با جذب کادر فنی و بازیکنان قوی، فصل پیش رو برای صعود به لیگ برتر هلند تلاش خواهد کرد.