ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عقیلی: من و شهاب به یکدیگر ناسزا نگفتیم


کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: دربی اصفهان به چند دلیل از کیفیت فنی خوبی برخوردار نبود

خبرگزاری تسنیم:  هادی عقیلی در خصوص دیدار سپاهان مقابل ذوب‌آهن که به پیروزی یک بر صفر تیمش انجامید، گفت: در مجموع دربی خوبی نبود و بازی کیفیت خاصی نداشت. به خاطر شروع لیگ و ناآماده بودن دو تیم و همچنین زمین چمن و توپ بازی که کیفیت مناسبی نداشتند، کیفیت بازی هم پایین بود.

وی با بیان اینکه توپ‌های این فصل لیگ برتر سبک‌تر از توپ‌هایی است که در چند سال گذشته از آنها استفاده می‌شد، افزود: اگر بخواهیم توپ‌های لیگ برتر را با برندهای معتبر دنیا مقایسه کنیم، کیفیت‌شان پایین است. ضمن اینکه ما هنوز به توپ‌های این فصل عادت نکرده‌ایم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه آیا تیمش مستحق برد در دربی اصفهان بود یا نه، خاطرنشان کرد: هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند، ولی در مجموع هم ما و هم ذوب‌آهن فقط یک فرصت خطرناک داشتیم که شاید تنها فرصت آنها خطرناک‌تر بود. در مجموع این بازی زیاد موقعیت نداشت، اما ما بیشتر روی دروازه حریف حمله کردیم.

«یحیی گل‌محمدی بعد از بازی از قضاوت داور ناراضی بود و اعتقاد داشت که کریمی در محوطه جریمه توپ را با دست زده است. گل‌محمدی حتی به این موضوع اشاره کرد که نباید او را مجبور کنند تا از راه‌های دیگری در لیگ برتر دنبال نتیجه گرفتن باشد»، عقیلی در واکنش به این صحبت‌ها اظهار داشت: منظور گل‌محمدی را متوجه نمی‌شوم. در مورد صحنه‌ای که او اعتقاد به پنالتی داشته، نمی‌توانم قضاوت دقیقی داشته باشم، چون سرعت توپ بالا بود. اما باید بگویم اشتباهات داوری همیشه در فوتبال وجود دارد و ممکن است برای هر تیمی رخ دهد.

وی در مورد شروع خوب سپاهان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: نباید به دو برد پیاپی دلخوش باشیم. در دو فصل گذشته هم لیگ را خوب شروع کردیم، اما بعدها در مقاطعی نتایج خوبی نگرفتیم. مطمئناً مساوی و باخت هم برای ما وجود دارد، اما امیدوارم امسال ثبات بیشتری در نتیجه‌گیری داشته باشیم. مدعیان فصل گذشته این فصل هم دوباره مدعی هستند و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

عقیلی در خصوص اینکه می‌گویند با شهاب گردان در جریان بازی درگیری لفظی داشته است، گفت: اصلاً درگیری لفظی نداشتم. این چیزها در فوتبال طبیعی است. یک زمانی امکان دارد من عصبانی شوم و گاهی اوقات هم شهاب عصبانی می‌شود. ما که به هم ناسزا نگفتیم، این چیزها در فوتبال طبیعی است.


ویدیو مرتبط :
گفتیم دیوار صوتی رو بشکن نگفتیم که......

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرهای جدید از لیلا حاتمی، شهاب حسینی ....



 

 

امسال با فیلم «آناهیتا» جدیدترین ساخته «عزیزا... حمیدنژاد» در جشنواره فیلم فجر حضور می یابد. در این فیلم که بر مبنای بخش هایی از تحقیقات علمی «ایموتو» یک دانشمند نامدار ژاپنی، جلوی دوربین رفته است، بازیگران دیگری از جمله میترا حجار، پوریا پورسرخ، نرگس محمدی و محمدرضا داوودنژاد،لیلا حاتمی در این فیلم نقش زنی به نام «عطیه» را بازی می کند که نویسنده و مجری یک برنامه خانوادگی رادیویی است. او هر روز به سوالات شنوندگان این برنامه پاسخ می دهد. وی به آن ها توصیه می کند که...

 

اخبار بازیگران

 

امین حیایی


در جشنواره فجر امسال، با فیلم سینمایی «سن پترزبورگ»، به کارگردانی «بهروز افخمی»، حضور می یابد. این فیلم که اکنون مرحله ساخت موسیقی متن و صداگذاری را، پیش رو دارد، یک اثر کمدی پرحادثه درباره «رفاقت»، «عشق» و «بلوف» است. در این فیلم که قرار است قسمت دوم آن پس از پایان جشنواره فجر، وارد مرحله پیش تولید شود، بازیگرانی چون الناز شاکردوست، محسن تنابنده، سروش صحت، پیمان قاسم خانی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، کیانوش گرامی، ماه چهره خلیلی، سیامک انصاری، امید روحانی، آرش تاج، بابک برزویه، اردشیر کاظمی، اصغر طبسی و نعیمه نظام دوست، به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم نامه «سن پترزبورگ» را پیمان و محراب قاسم خانی نوشته اند.
امین حیایی که یکی از پرکارترین بازیگران مرد سینمای ایران است، تا چندی پیش فیلم «پسر تهرونی» را، بر پرده سینماهای کشور داشت. وی که هم اکنون مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» است، فیلم «بیداری رویاها» را نیز در جشنواره فجر دارد. وی در این فیلم یک نقش متفاوت -برادر یک شهید- را ایفا کرده است.

 

اخبار بازیگران

 

پانته آ بهرام


با فیلم «طهران، تهران» اثر «داریوش مهرجویی»، میهمان جشنواره فجر امسال می شود. پیش از این شایعه شده بود که این فیلم، در جشنواره حضور نخواهد داشت، اما «محمدعلی حسین نژاد» تهیه کننده «طهران، تهران»، با تکذیب آن، از احتمال فراوان نمایش این فیلم در جشنواره فجر امسال خبر داد. این فیلم که هم اکنون مرحله تدوین توسط «حسن حسندوست» را پیش رو دارد، درباره جذابیت های تهران قدیم و امروز است. به جز پانته آ بهرام، بازیگران دیگری چون قربان نجفی، مهتاج نجومی، اکبر مشکاتی، فریده سپاه منصور، کتایون امیرابراهیمی، غلامرضا نیکخواه، علی عابدینی، ثریا نوری، مهدی طالب زاده و پرویز نوری، در «طهران، تهران» نقش آفرینی کرده اند. پانته آ بهرام که هفته گذشته به عنوان بازیگر میهمان در سریال «جستجوگران» محمدعلی سجادی ایفای نقش داشت، در فیلم هایی چون «اقلیما»، «چهارشنبه سوری» و «بچه های ابدی» بازی کرده است.

 

اخبار بازیگران

 

لیلا حاتمی


از امروز با فیلم «هر شب تنهایی» به کارگردانی رسول صدرعاملی، میهمان سالن های سینمای کشور می شود. لیلا حاتمی در این فیلم نقش زنی به نام «عطیه» را بازی می کند که نویسنده و مجری یک برنامه خانوادگی رادیویی است. او هر روز به سوالات شنوندگان این برنامه پاسخ می دهد. وی به آن ها توصیه می کند که چگونه با همسرشان، رفتار خوبی داشته باشند. او به مشهد مقدس می آید اما درگیر مناسبات خود و همسرش است چون مشکلی دارد که حل نشدنی به نظر می رسد. در فیلم «هر شب تنهایی» که فیلم نامه آن را رسول صدرعاملی و کامبوزیا پرتوی نوشته اند، بازیگران دیگری چون حامد بهداد، علی بکائیان، مرجان قره چه، محسن کریمی و تعدادی از بازیگران تئاتر مشهد ایفای نقش کرده اند. لیلا حاتمی که هم اکنون مشغول بازی در جدیدترین اثر «داریوش مهرجویی» با نام «آسمان محبوب» است، امسال با فیلم های «پرسه در مه» بهرام توکلی در جشنواره فجر حضور دارد. وی در «آسمان محبوب» مهرجویی، با همسرش «علی مصفا» همبازی است.

 

اخبار بازیگران


شهاب حسینی


امسال با فیلم «آناهیتا» جدیدترین ساخته «عزیزا... حمیدنژاد» در جشنواره فیلم فجر حضور می یابد. در این فیلم که بر مبنای بخش هایی از تحقیقات علمی «ایموتو» یک دانشمند نامدار ژاپنی، جلوی دوربین رفته است، بازیگران دیگری از جمله میترا حجار، پوریا پورسرخ، نرگس محمدی و محمدرضا داوودنژاد، نیز در این فیلم حضور دارند. شهاب حسینی که امسال با دوفیلم «سوپراستار» تهمینه میلانی و «درباره الی» اصغر فرهادی، میهمان سینماهای کشور بود، سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر را برای بازی در فیلم «سوپراستار» از آن خود کرد. شهاب حسینی چندی پیش در واکنش به رقم دستمزدهای اعلام شده از سوی یک روزنامه نگار، اعلام کرد برای بازی در هر فیلم مبلغی حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان دستمزد دریافت می کند.