ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عصبانیت کرار به دلیل بدقولی‌ های استقلال


وکیل کرار: عصبانیت کرار به دلیل بدقولی‌ های استقلال است؛برخی رسانه‌ ها منظور کرار را به اشتباه منتشر کردند

طرفداری: وکیل کرار جاسم گفت: "رفتارهای نادرست کرار جاسم به دلیل عدم تعهدات باشگاه استقلال است."

با توجه به مصاحبه اخیری که کرار جاسم در یکی از رسانه ها انجام داده و عنوان داشته که فدراسیون فوتبال ایران مسخره است و باشگاه استقلال ضعیف عمل می کند. وکیل این بازیکن در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران در مورد اظهارت اخیر این بازیکن توضیحاتی را ارائه کرد.

وکیل کرار جاسم درباره مصاحبه اخیر وی بیان کرد: "باید بگویم بعید است که کرار این توهین‌ها را کرده باشد چرا که وی با عشق و علاقه برای باشگاه استقلال به ایران آمده است و مطمئنا برخی از عوامل از نظر عدم تعهدات باشگاه باعث شده که فشارهای زیادی بر وی وارد شود و عصبانیت‌ها او به همین خاطر است. "

وی افزود:‌ "در کل منظور کرار از اینکه فدراسیون فوتبال مسخره است این طور نبوده است چرا که وی فدراسیون فوتبال را بی نظم عنوان کرده و درباره اینکه چرا این بی نظمی در فدراسیون وجود دارد و گله کرده است.

از طرفی دیگر صحبت‌های کرار این بوده که چرا کسی کمک نمی‌کند و چرا دائما او را جریمه می‌کنند و از این موضوع ناراحت بوده و باید بگویم رسانه‌هایی که با  کرار مصاحبه می‌کنند منظور او را بد متوجه می‌شوند و نادرست قضاوت می‌کنند. "


ویدیو مرتبط :
عصبانیت ایران و سکوت استقلال برابر بی اخلاقی کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل اینکه "کرار" داد می زند و «استقلال» هم می گوید چشم؟!



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال  ایران

مشکلات استقلال و کرار جاسم به جای خود باقی است و بهرام افشارزاده می گوید هیچ تضمینی نیست که او بعد از عذرخواهی ، سر به راه شود و باید برایش فکری اساسی کرد اما به رغم مدیرعامل تیم ، دستیارانش خواهان مماشات با او هستند تا شاید به شکلی ، مشکلی بزرگ را از سر راه تیم بردارند.

ماجرای کرار و بخشش او از سوی علی نظری جویباری اما حکایتی جالب دارد. کرار وقتی پنجشنبه قبل اردوی تیم را ترک کرد و فریادزنان پورحیدری و فرزاد مجیدی را مورد خطاب قرار داد ، با خود فکر می کرد باز هم استقلالی ها خیلی به او تند نمی شوند و درست هم برنامه ریزی کرده بود. او برای این فصل ، تنها بازیکن استقلال است که تقریبا 50 درصد قراردادش را گرفته است.

150 میلیون تومان پول نقد و 350 میلیون تومان برای ماشین بی ام دبلیویی که به ازای چک دو ماهه باشگاه برداشته و علی نظری جویباری ، پرداخت این چک را شخصا تضمین کرده است. پس او مشکلی از بابت پول ندارد. فریادهایش این بار به دلیل نداشتن خانه بوده و اینکه با زنش به دلیل نگرفتن خانه مناسب دعوای شان شده بود.

 کرار که می داند تا نیم فصل و زمان بی حساب شدن با باشگاه استقلال ، کسی جرات برخورد با او را ندارد ، به دنبال گذران روزهاست. او از ابتدای فصل تقریبا یک دقیقه مفید برای استقلالی ها بازی نکرده و دست پیش هم ، در اختیار دارد. او می تازد و باشگاه ناچار به رقصیدن به ساز اوست.

نظری جویباری در این باره می گوید: «بله ما 150 میلیون تومان پول نقد به او پرداختیم و چک دو ماهه باشگاه را هم برده و ماشینی 350 میلیون تومانی گرفته. در برخورد با او باید حواس مان باشد که باشگاه زیان مالی نبیند.»

 

 اخبار  ورزشی  -  خبرآنلاین