ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عصبانیت مجدد فرگوسن از خبرنگار بی بی سی باعث ترک کنفرانس مطبوعاتی شد



 

عصبانیت مجدد فرگوسن از خبرنگار بی بی سی باعث ترک کنفرانس مطبوعاتی شد

 

دلیل عصبانیت فرگوسن این بود که خبرنگار بی بی سی اعلام کرد منچستریونایتد در لیگ قهرمانان به مشکل خورده است.

به گزارش جام نیوز، سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، بعد از اینکه در کنفرانس مطبوعاتی اش با سؤالاتی در مورد کاهش کیفیت لیگ برتر و مشکل یونایتدها در لیگ قهرمانان روبرو شد، جلسه را ترک کرد.

این اتفاق پس از آن رخ داد که مت اسلیتر، خبرنگار بی بی سی از فرگوسن پرسید آیا ناکامی منچستریونایتد و منچسترسیتی در دیدار شب گذشته نشان دهنده این است که لیگ برتر به آن اندازه هم که فکر می کنند خوب نیست؟

فرگوسن که بارها در کنفرانس های مطبوعاتی اش با خبرنگاران درگیر شده، با تعجب و عصبابیت پاسخ داد: «این سوال جدی است؟ ما مشکلی در لیگ قهرمانان نداریم.»

او سپس به سرعت سالن کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد.

منچستریونایتد شب گذشته مقابل بنفیکا 2-2 به تساوی رسید و اکنون برای صعود به مرحله بعد باید مقابل باسل سوئیس حداقل به یک تساوی دست پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
تحریم قلعه نویی و ترک کنفرانس مطبوعاتی ، توسط خبرنگاران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید احمدی نژاد به ترک کنفرانس مطبوعاتی


لحن سخنان یکی از اعضای هیئت علمای ارشد و مدیر دفتر شیخ الازهر با اعتراض مکرر رئیس جمهوری اسلامی ایران روبرو شد.

خبرگزاری مهر: لحن سخنان یکی از اعضای هیئت علمای ارشد و مدیر دفتر شیخ الازهر با اعتراض مکرر رئیس جمهوری اسلامی ایران روبرو شد.

 دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با شیخ الازهر در کنفرانس مطبوعاتی که یکی از اعضای هیئت علمای ارشد مصر هم حضور داشت، خواستار گسترش روابط میان دو کشور بزرگ ایران و مصر شد.

پس از سخنان دکتر احمدی نژاد، حسن الشافعی از اعضای هیئت علمای ارشد و مدیر دفتر شیخ الازهر، سخنان جنجالی را بیان کرد که بارها مورد اعتراض رئیس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

دکتر احمدی نژاد چندین بار به شیخ الشافعی تذکر داد که بر خلاف توافقات به دست آمده در دیدار با شیخ الازهر و بر خلاف وحدت امت اسلام سخن نگوید، احمدی نژاد تهدید کرد که اگر شیخ الشافعی به سخنان خود با چنین لحنی(تنش آمیز و تفرقه افکنانه) ادامه دهد، نشست مطبوعاتی را ترک می کند.

احمدی نژاد چندین بار به زبان عربی به این عضو الازهر گفت الوحده، الاخوه، یعنی باید بر وحدت و برادری میان مسلمانان تاکید کنیم.

با این حال در پایان این کنفرانس، احمدی نژاد و شیخ الشافعی همدیگر را در آغوش گرفتند.