ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عصبانیت درخشان از دربیل‌های مکرر پیام


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز نسبت به دربیل‌های مکرر پیام صادقیان واکنش نشان داد و او را از تمرین منع کرد.

خبرگزاری فارس: در اواخر تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس پیام صادقیان که دربیل‌های مکرری انجام می‌داد با واکنش حمید درخشان سرمربی سرخ‌پوشان همراه شد و به همین دلیل به همین دلیل درخشان این بازیکن را از تمرین امروز منع کرد.

صادقیان پس از اینکه از تمرین کنار گذاشته شد لباس‌های خود را تعویض و سوار بر ماشینش شد.


ویدیو مرتبط :
دربیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهلت ثبت‌نام داوطلبان نخبه و استعداد درخشان ارشد پیام نور تمدید شد



ثبت نام داوطلبان نخبه و استعداد درخشان ارشد پیام نور

مهلت ثبت‌نام داوطلبان نخبه و استعداد درخشان ارشد پیام نور تمدید شد

رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام نورگفت: مهلت ثبت‌نام ویژه داوطلبان نخبه و استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا 30 خرداد ماه تمدید شد.

سلیم بهرامی در این زمینه افزود: ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور که از 25 خرداد ماه آغاز شده است تا 30 نیز تمدید شد.

وی اظهار کرد: این دوره‌ها با همکاری دانشگاه پیام نور و شورای آموزشی وزارت علوم راه اندازی شده و هدف آن ایجاد تسهیلات در زمینه تحصیلات تکمیلی داوطلبان استعداد درخشان و نخبه کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی است.

بهرامی با بیان اینکه این دوره‌ها بدون آزمون برگزار می‌شود، افزود: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور برای نخستین بار این امتیاز را برای داوطلبان نخبه قائل شده است، استقبال داوطلبان جهت ثبت‌نام چشم گیر بوده و مهلت ثبت نام تا 30 خرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان جهت ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور به نشانی آدرس اینترنتی www.pnu.ac.ir مراجعه کنند./خبرگزاری فارس