ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عشوری: دوست دارم در تراکتور بمانم


هافبک تیم ذوب آهن گفت: برای روشن شدن وضعیتم امروز با مدیرعامل باشگاه جلسه دارم.

کاپ: سینا عشوری درباره اینکه فصل بعد در تراکتورسازی توپ می زند یا به باشگاه ذوب آهن بر می گردد اظهار داشت: هنوز تکلیف این موضوع به طور دقیق روشن نشده و قرار است در جلسه ای که امروز در باشگاه ذوب آهن دارم در این باره تصمیم گیری شود.

وی افزود: من نیم فصل با ذوب آهن قرارداد دارم اما با توجه به شرایط خوبی که در تراکتورسازی طی این مدت داشتم دوست دارم ادامه فوتبالم را در همین تیم سپری کنم ولی این بسته به نظر مسئولان باشگاه ذوب آهن است.

هافبک تیم ذوب آهن که به خاطر سپری کردن دوران سربازی در تراکتورسازی حضور داشت در این باره که آیا گل محمدی با او صحبت کرده که به ذوب آهن برود گفت: هیچ صحبتی تا این لحظه با سرمربی ذوب آهن نداشتم.

وی همچنین درباره حضور سردار آجرلو به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این تیم گفت: سابقه همکاری با آجرلو را ندارم اما می دانم از روزی که فوتبال حرفه ای مطرح شد اسم سردار آجرلو هم همواره به عنوان یکی از مدیران موفق و با دیسیپلین مطرح بوده و قطعا انتخاب مسئولان بلندپایه باشگاه تراکتورسازی یک انتخاب ورزشی بوده است. البته جا دارد به آقای عباسی هم خسته نباشید بگویم که در این مدت زحمات زیادی برای تیم کشید.

سینا عشوری پیش از ظهر امروز با حضور در باشگاه ذوب آهن با سعید آذری دیدار خواهد کرد. باشگاه تراکتورسازی به عشوری پیشنهاد داده فصل بعد هم در این تیم حضور داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
سینا عشوری گزارشگر تراکتور شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نریمان جهان: دوست دارم در تراکتور بمانم


هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی که سربازی‌اش به پایان رسیده و باید به گسترش‌فولاد بازگردد، می‌گوید که دوست دارد همچنان در جمع سرخپوشان تبریز بماند.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه گسترش فولاد تبریز با ماندن سعید آقایی در تراکتورسازی پس از پایان خدمت سربازی‌اش موافقت کرده است، اما هنوز تکلیف سامان نریمان‌جهان مشخص نیست. سامان نریمان‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این خصوص گفت: دو باشگاه هنوز در حال مذاکره هستند و باید ببینیم این مذاکرات در نهایت به کجا ختم خواهد شد.

وی درباره اینکه خودش دوست دارد به گسترش فولاد برگردد یا همچنان در تراکتورسازی کارش را ادامه دهد، اظهار داشت: اول از همه دوست دارم در تراکتورسازی بمانم، اما باید دید قسمت چه می‌شود. هر اتفاقی که رخ بدهد، قسمت است. من هم نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد و در این بین همه چیز بستگی به نظر مسئولان باشگاه گسترش فولاد دارد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی درباره وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: خدا را شکر بچه‌ها خوب تمرین کرده‌اند و اکنون به هماهنگی صد در صد رسیده‌ایم. چند پیروزی پیاپی در هفته‌های پیش رو هم کمک می‌کند تا با شرایط بهتری لیگ را دنبال کنیم.