ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عشق جدید فوتبالیست مشهور +عکس



 اخبار ورزشی - عشق جدید فوتبالیست مشهور +عکس

 "جی جی بوفون" دروازه بان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس و "ایلاریا دامیکو" مجری معروف شبکه تلویزیونیSKY به توسط دوربین پاپاراتزی هفته نامه Chi در یک ملاقات مخفیانه شکار شدند. تصویر این ملاقات رمانتیک که روز جمعه دو روز قبل از بازی یووه و رم و در شهر میلان رخ داده، عکس صفحه اول این هفته نامه است که فردا در کیوسک های مطبوعاتی سراسر ایتالیا قابل دسترس است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,دروازه بان تیم ملی ایتالیا


این دو در آپارتمانی در میلان یک شب را به صبح رسانده اند. بوفون که به تازگی از همسر مشهور خود "النا سردووا" جدا شده است؛ از عصر روز جمعه تا صبح روز شنبه را با خانم دامیکو گذرانده بود. لحظه به لحظه ملاقات این دو در خارج از آپارتمان، توسط عکاس هفته نامه Chi تصویر برداری شده است. این دیدار ساعاتی قبل از آنکه بوفون همراه یووه به رم سفر کند و همچنین ساعاتی قبل از شروع برنامه la bellezza di potere خانم دامیکو در شبکه اسکای ادامه داشته است.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
مسلمان شدن فوتبالیست مشهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابراز عشق اینستاگرامی فوتبالیست مشهور خبرساز شد +عکس



اخبار ورزشی - ابراز عشق اینستاگرامی فوتبالیست مشهور خبرساز شد +عکس

 ستاره فوتبال جهان با انتشار عکسی در اینستاگرامش روز تولد همسر خود را تبریک گفت. چند روز پیش تولد همسر مسی بود. مسی که به نظر میرسد خیلی رومانتیک باشد در اینستاگرامش با تبریک تولد همسرش نوشت: تولدت مبارک عزیزم. عاشقتم.

اخبار,اخبار ورزشی,ابراز عشق اینستاگرامی مسی


البته مسی پیش از این نیز در روز تولد مادرش کاری مشابه به این را انجام داده بود و با انتشار چنین عکسی تولد مادرش را تبریک گفته بود. به نظر میرسد این فوتبالیست مشهور آرژانتینی علاقه زیادی به صفحات اجتماعی دارد.
اخبار ورزشی -بانک ورزش