ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عسگری: از فغانی تقدیر خواهیم کرد


رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با ابراز خوشحالی از انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور فینال جام ملت‌های آسیا گفت: عملکرد او در جام ملت‌های آسیا خوب نبود، بلکه عالی بود.

خبرگزاری تسنیم: حسین عسگری درباره انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور فینال جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بارها گفته‌ام که اولین فاکتور برای انتخاب یک داور برای فینال مسابقات، به توانایی و عملکرد آن داور در گذشته برمی‌گردد. بحث کرسی و ارتباط داشتن تا جایی می‌تواند به ما کمک کند و مهم‌ترین موضوع توانایی‌ها خودمان است.

وی افزود: فغانی بالاترین آمار قضاوت را داشته که نشان دهنده عملکرد خوب او بوده است. عملکرد فغانی در جام ملت‌های آسیا خوب نبود، بلکه عالی بود. انتخاب او افتخاری برای جامعه داوری و فوتبال ایران است و برای او و همکارانش در دیدار فینال آرزوی موفقیت می‌کنم.

رئیس دپارتمان داوری خاطرنشان کرد: قضاوت در فینال جام ملت‌ها پوئن مثبتی برای فغانی خواهد بود تا بتواند در معتبرترین مسابقات یعنی جام جهانی 2018  قضاوت کند. فغانی تاکنون وظیفه‌اش را به خوبی انجام داد و از این پس کارش سخت خواهد بود چون باید خوب بودنش را حفظ کند. دیگر به فغانی بازی‌های غیرحساس نمی‌دهند، بنابراین او دیگر حق اشتباه ندارد و اگر همینطور به کارش ادامه دهد، حرف اول را در آسیا خواهد زد.

عسگری در پایان گفت: پس از مشخص شدن زمان بازگشت فغانی به ایران، به استقبال او خواهیم رفت و در یک بازی یا سمینار از او تقدیر می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
جلالی به فغانی چه گفت؟تیزر مستند علیرضا فغانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عسگری:فغانی جزو 8داور ذخیره جام‌جهانی است



اخبار,اخبار ورزشی,داور ذخیره جام‌جهانی


 اخبار ورزشی - عسگری:فغانی جزو 8داور ذخیره جام‌جهانی است

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تأکید کرد علیرضا فغایی یکی از هشت داور ذخیره جام جهانی 2014 خواهد بود.

حسین عسگری در خصوص قضاوت علیرضا فغانی در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل به سایت فدراسیون فوتبال گفت: خیلی خوشحال می‌شوم که علیرضا فغانی جزو داوران اصلی در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل باشد ولی طبق اعلام قبلی فیفا 33 داور در این رقابت‌ها حضور دارند که از این 33 نفر، 25 نفر به عنوان داور وسط و هشت نفر به عنوان داور ذخیره اعلام شده‌اند و علیرضا فغانی یکی از دو نماینده ایران جزو این هشت داور ذخیره است.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: در چند روز گذشته بعضی‌ها شیطنت کرده و اعلام کردند که فغانی جزو داوران اصلی انتخاب شده برای قضاوت در جام جهانی است که من قطعاً این مطلب را تکذیب می‌کنم.

عسگری در پایان تصریح کرد: اینکه دو نماینده از داوری ایران در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل حضور دارد، باعث افتخار است و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.
اخبار ورزشی - سایت فدراسیون فوتبال