ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عزیمت کاروان نفت بدون پورعلی گنجی


تیم فوتبال نفت تهران برای بازی مقابل پاختاکور ازبکستان تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نفت تهران برای بازی مقابل پاختاکور ازبکستان دقایقی قبل تهران را با پرواز اختصاصی به مقصد تاشکند ترک کرد.

گفتنی است تا عصر امروز به دلیل مشکلات مالی احتمال لغو سفر نفتی‌ها وجود داشت اما در نهایت این تیم برای دیدار مقابل پاختاکور در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا امشب را تهران به مقصد ازبکستان ترک کرد.

البته مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع نفت تهران که در آستانه پیوستن به یک تیم چینی قرار دارد همراه این تیم به ازبکستان نرفت و برای انجام امور شخصی راهی زادگاهش شد تا ظرف چند روز آینده و پس از قطعی شدن قراردادش با تیم چینی راهی این کشور شود.


ویدیو مرتبط :
حواشی بازی خونه به خونه-صنعت نفت + تجلیل از پورعلی گنجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی نفت تهران مقابل پیکان به سود صدرنشینان/ پورعلی‌گنجی اخراج شد



اخبار,اخبار ورزشی , بازی پیکان و نفت

دیدار نفت تهران مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال پیکان و نفت در نخستین دیدار هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15:15 دقیقه امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید.

محمد امین حاج محمدی در دقیقه 45 +2 گل نفت را به ثمر رساند.

در نیمه دوم و در دقیقه 51 مصطفی شجاعی گل تساوی این دیدار را به ثمر رساند.

علی صفایی داور این دیدار به عباس بوعذار، علیرضا بیرانوند، وحید امیری و رضا علیاری از نفت تهران و محمد نصرتی از پیکان کارت زرد نشان داد. وی همچنین به مرتضی پورعلی‌گنجی از نفت به خاطر اعتراض به داوری کارت قرمز نشان داد.

اخبار ورزشی - فارس