ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عزیز محمدی: ناظران AFC دیگر به ایران نمی‌آیند



 

 

عزیز محمدی: ناظران AFC دیگر به ایران نمی‌آیند

 

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: ناظران AFC به علت برطرف شدن مشکلات لیگ ایران، دیگر به ایران نخواهند آمد.

عزیز محمدی در خصوص تعامل نمایندگان AFC با مسئولان ایران عنوان کرد: به علت اینکه ما مشکلات لیگ ایران در خصوص درخواست‌های AFC را برطرف کرده‌ایم، این نمایندگان دیگر به ایران نخواهند آمد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: به نظر نمی‌رسد که مسئله‌ خاص دیگری برای حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران باقی مانده باشد تا آنها با سفر به ایران در مورد آن اظهارنظر کنند.

محمدی اضافه کرد: ما اسامی هیئت‌رئیسه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای کنفدراسیون آسیا ارسال کرده‌ایم و در خصوص مشکلات دیگر نیز مسائل را برطرف کرده‌ایم و چند موضوع کوچک دیگر وجود دارد که به نظر نمی‌رسد حضور آنها لزومی داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
بیانیه ی فیفا به ایران بعد از رای AFC

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازرسان AFC به ایران می آیند


بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به منظور صدور مجوز حرفه‌ای و تعیین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای بازدید از امکانات 9 باشگاه 15 مهر به تهران می‌آیند.

ایسنا: بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به منظور صدور مجوز حرفه‌ای و تعیین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای بازدید از امکانات 9 باشگاه 15 مهر به تهران می‌آیند.

بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که چندین مرتبه از امکانات باشگاه‌های فوتبال ایران دیدن کرده و گزارش‌هایی را جمع‌آوری کردند، بار دیگر در راستای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها و همچنین تعیین سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، 15 مهر به تهران می‌آیند و از امکانات استادیوم‌ها و سیستم اداری 9 باشگاه فوتبال دیدن می‌کنند.

این 9 باشگاه‌ که بازرسان AFC تا 23 مهر از آنها بازدید خواهند کرد عبارتند از: فولاد خوزستان، نفت تهران، راه‌آهن، فجر سپاسی، ملوان بندرانزلی، داماش گیلان،‌ نفت آبادان، پیکان و آلومینیوم هرمزگان.