ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عزیزمحمدی: به منشوری‌ها فرصت دوباره دادیم



 

 

 

عزیزمحمدی: به منشوری‌ها فرصت دوباره دادیم

 

رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: فعلا تمام مربیان و بازیکنان فعال در لیگ برتر که بنا به دلایلی موقعیت حضور در لیگ برتر را نداشتند تا پایان لیگ مشکلی برای کار کردن ندارند.

عزیزالله محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بخشیده شدن مربیان منشوری فوتبال اظهار کرد: بنا بر تصمیمی که در قبل گرفته شد تمامی مربیانی که تاکنون بنا به دلایلی موقعیت حضور در لیگ برتر را نداشتند محرومیت‌هایشان بخشیده شده و می‌توانند در لیگ برتر فعالیت کنند. ما با این کار به آنها فرصت مجددی داده‌ایم.

وی با بیان اینکه ستاد منشور اخلاقی همچنان با جدیت به کارش ادامه داده و مسابقات مختلف را زیر نظر دارد گفت: ما تمامی اعمال و رفتار مربیان و ورزشکاران را در مسابقات این فصل رصد کرده‌ایم و این کار را در سال آینده هم انجام خواهیم داد. بی تردید پس از پایان لیگ امسال درباره اشخاصی که ممکن است محدودیتی برای فعالیت در لیگ برتر داشته باشند، تصمیم لازم را می‌گیریم. ستاد منشور اخلاقی بنا بر رای مجمع فدراسیون فوتبال همچنان با قدرت کارش را ادامه می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است عده‌ای از همین مربیان یا ورزشکاران باز هم جزو لیست اعمال محدودیت قرار داشته باشند گفت: هر چیزی امکان دارد ما از الان حتی گمانه زنی درباره محدودیت کردن فعالیت شخصی را هم نمی‌کنیم و تمام صحبت‌ها و تصمیم‌ها را به پایان فصل موکول کردیم. در حال حاضر تمام مربیان و بازیکنانی که در تیمهای مختلف فعالیت می‌کنند تا پایان فصل هیچ محدودیتی برای این کار نخواهند داشت.

رییس سازمان لیگ با بیان اینکه تمام کارها و مقدمات برگزاری داربی هفتادم سرخابی‌ها انجام شده گفت: تمام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌ها و مسولان مختلف را انجام دادیم و امیدواریم داربی خوبی را برگزار کنیم. برای برگزاری آخرین هفته مسابقات لیگ برتر در سال 89 هم اقدامات لازم انجام شده است. ما به هیچ وجه نگران کاهش تماشاگران دربازیهای روز 29 اسفندماه نیستیم و معتقدیم کسانی که هواداران تیم‌ها به استادیوم‌ها می‌آیند.


ویدیو مرتبط :
فرصت دوباره زندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرصت دوباره به متقاضیان اصلاح شماره حساب یارانه‌ها



 

 

یارانه

 

 

 

وزیر رفاه و تأمین اجتماعی از ایجاد فرصت دوباره برای سرپرستان خانواری كه به هر دلیل نتوانسته اند، شماره حساب خود را برای دریافت یارانه نقدی اعلام كنند، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت،‌ صادق محصولی اظهار داشت: آذرماه فرصت دوباره‌ای به مردم داده می‌شود تا افرادی كه برای دریافت یارانه ثبت نام نكرده‌اند، تغییراتی در خانواده آنها ایجاد شده است و یا بخواهند شماره حساب خود را تغییر دهند یا اصلاح كنند، در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

* افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی میانگین 10 درصد محاسبه شده است

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اعتراض برخی از بازنشستگان تأمین اجتماعی نسبت به افزایش 6 درصدی حقوق آنها گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان كشوری و تامین اجتماعی مصوبه دولت است‌ كه البته ما افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را میانگین 10 درصد محاسبه كرده‌ایم.

وی افزود: به طوری كه افرادی كه حداقلی‌ها را 15 درصد افزایش دادیم و آنهایی كه بیشتر از حداقل می‌گرفتند، شش درصد افزایش حقوق محاسبه شده‌ كه به طور میانگین 65 درصد كمتر از حداقل داشتیم كه حقوق اینها 15 درصد افزایش پیدا كرده‌اند و در مجموع میانگین افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بالای 10 درصد است..../تحلیل:عصرایران