ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عزت الهی: در تیم ملی با نام ما بازی شد


سعید عزت الهی گفت:من زیاد در جریان اتفاقاتی که در تیم ملی امید افتاده نیستم! فکر می کنم بیشتر از آنکه در رابطه با حضور ما سه نفر در تیم امید بحث شود، با نامهای ما بازی شد.

ورزش سه: سعید عزت الهی از اینکه نتوانسته تیم ملی امید را در راه رسیدن به المپیک یاری کند ناراحت است. او می گوید: دوست داشتم تا هر کمکی از دستم بر می آید برای صعود ایران انجام دهم. گفتگوی سعید عزت الهی بخوانید.

شیطنت در صدور ITC من در اسپانیا

متاسفانه من از ناحیه کساله ران دچار مشکل شدم و بعد از آنکه تمرینات فیزیوتراپی را پشت سر گذاشتم دکتر به من گفت که می توانم از 20 دیماه، تمرینات پا به توپم را شروع کنم. هنوز ITC من برای بازی کردن در تیم روستوف صادر نشده ولی مسوولان فدراسیون به خصوص آقای کسرایی که مسوول صدور ITC در فدراسیون هستند در این مدت خیلی پیگیر کارهای من بودند. متاسفانه فصل گذشته حضور من در اسپانیا با شیطنتهایی همراه بود و باعث شد تا برای من که به عنوان بازیکن جوانان در تیم ب یعنی آماتورها به اسپانیا رفته بودم،  ITC بزرگسال صادر شود و این مساله کمی کار من را سخت کرد.

نقش مهم کی روش در زندگی من

* با توجه به اینکه شما یک نیم فصل نتوانستید در ترکیب روستوف به میدان بروید، اعتماد کی روش به شما و حضور در تیم ملی اتفاق بزرگی بود؟

کاملا قبول دارم. آقای کی روش نقش مهمی در این مدت در زندگی ورزشی من بازی کرد و با دعوت از من در اردوی تیم ملی باعث شد تا انگیزه های من بیشتر شود. آقای کی روش با بازی دادن به من به عنوان یک جوان 18 ساله و بسیاری از بازیکنان جوان در تیم ملی ریسک کرد . ما هم سعی کردیم که تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم  ملی در مرحله مقدماتی رقابتهای جام جهانی انجام دهیم.

سخت ترین روزها را در روستوف سپری کردم

* از دورانی که نتوانستی بخاطر داشتن ITC در روستوف بازی کنی و حال و هوای خودتان بگویید؟

 واقعا حس خوبی نبود. فوتبالیست حتی اگر بخاطر یک مصدومیت جزئی یک هفته از ترکیب تیم دور باشد، باز هم ته دلش خالی می شود. فکر می کنم برای یک فوتبالیست سخت ترین لحظات، زمانی است که از بیرون بازی را نگاه می کند و نمی تواند برای تیمش به میدان برود. خدا را شکر که بخاطر دعوت شدن به تیم ملی من در تمرینات روستوف انگیزه داشتم  تا شرایط بدنی خودم را حفظ کنم.

حضور من و آزمون در روستوف به سود تیم ملی است

 البته نباید حضور سردار آزمون را در روستوف نادیده بگیرم. همین که من به تیمی می رفتم که یک هموطن من در آن عضویت دارد، خیلی برایم مهم بود. او در این مدت خیلی به من کمک کرد تا در تیم جا بیفتم و بتوانم با شرایط زندگی در روسیه کنار بیایم. ضمن اینکه فکر می کنم حضور من و آزمون در یک  تیم  باعث شده که هماهنگی بیشتری  با هم داشته باشیم و این مساله در تیم ملی هم به ما کمک می کند.

در تیم ملی امید، بیشتر با نامهای ما بازی شد

* این امید وجود داشت که عزت الهی ، آزمون و جهانبخش بتوانند به تیم ملی امید در راه صعود به المپیک کمک کنند.

من زیاد در جریان اتفاقاتی که در تیم ملی امید افتاده نیستم! فکر می کنم بیشتر از آنکه در رابطه با حضور ما  سه نفر در تیم امید بحث شود، با نامهای ما بازی شد. اگر اینطور نبود حداقل یکبار با خود ما هم در این زمینه صحبت می شد. البته من باید این نکته را هم بگویم که باشگاه روستوف با حضور من و آزمون در اردوی تیم ملی امید مخالف بود. چون  این رقابتها در تعطیلات رسمی فیفا ثبت نشده است. تیم ملی امید مهره های خوبی دارد و من برای این تیم در راه رسیدن به المپیک آرزوی موفقیت دارم.

شما در مورد قهرمانی در غرب آسیا سوال کردید که چقدر به صعود تیم کمک می کند. البته من بازیهای تیم ملی را در این  رقابتها ندیدم ولی نتایج ایران را دنبال کردم و از قهرمانی ایران در این رقابتها هم خوشحال شدم و فکر می کنم این تورنمت محک خوبی برای تیم ملی بود.

صد در صد با آقای خاکپور موافقم

* آقای خاکپور در گفتگویی عنوان کرده بود که عزت الهی و آزمون یک سال است در اردوی تیم ملی امید حضور نداشتند و هماهنگی لازم را با تیم ندارد. نظر شما در این مورد چیست؟

من صد در صد این حرف را قبول دارم. چون ما در این مدت بیشتر درگیر حضور و بازی در تیم ملی بزرگسالان بودیم و زمانی که بازیکنی در اردو نباشد به شناخت و هماهنگی لازم دست پیدا نمی کند و این صحبت کاملا درست است.

از دعوت نشدن به تیم ملی امید، ناراحتم

* زمانی که به حضور شما در تیم ملی امید و بزرگسالان بحث بود، گفته بودی برایت فرقی نمی کند در کدام تیم باشی. حالا که در تیم ملی امید حضورنداری، ناراحت نیستید؟
 
من از دعوت نشدم به تیم ملی صد در صد ناراحتم! دوست داشتم که بتوانم به تیم ملی کمک کنم تا بعد از سالها به المپیک صعود کند. ولی زمانی که صلاحدید کادر فنی این بوده است باید فقط برای این تیم آرزوی موفقیت کنم. من هنوز هم سر حرفم هستم و هر زمان و هر کدام از تیم های ملی که به من  نیاز داشته باشد . با تمام وجود برای موفقیت آن تلاش می کنم و فکر می کنم بازی کردن در تیم ملی و موفقیت آن به آبروی همه ایرانی ها ربط دارد.

دلم برای هواداران ملوان می سوزد

 در این روزها که من در ایران هستم مدتی به زادگاهم انزلی رفتم ودر بازی ملوان و استقلال هم در ورزشگاه حاضربودم. متاسفانه رسم بدی در این سالها  در ملوان وجود دارد که این تیم در ابتدای فصل خوب نتیجه می گیرد و بعد انگار بین خود مسوولین مشکل به وجود می آید و باعث می شود تا تیم هم دچار مشکل شود. من خواهش می کنم که مشکلات را وارد خانواده ملوان نکنید. در حال حاضر ملوان بندر انزلی تنها نماینده استان گیلان است و نیاز به حمایت دارد. دلم برای هوادران مشتاق و خوب این تیم می سوزد که همیشه حامی ملوان هستند. مسوولین باید همت کنند تا مشکلات مالی ملوان حل شود و جوانانی مثل من که می خواهند با بازی در این تیم خودشان را نشان دهند فرصت پیدا کنند در شرایط بهتری کار کنند.

استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی درلیگ هستند

* فکر می کنید چه تیمهایی در لیگ این فصل شانس قهرمانی داشته باشند و بهترین بازیکنان از نظر شما چه کسانی هستند.

البته من لیگ ایران و نتایج آن را دنبال می کنم ولی آنقدر بازیهای را نمی بینم که بتوانم در مورد بهترین بازیکنهای لیگ حرف بزنم. ولی با توجه به بازیهایی که از استقلال و پرسپولیس دیدم هر دو تیم تهرانی شرایط خوبی دارند و شانسهای اول قهرمانی و گرفتن سهمیه آسیا هستند.

لطفا در مورد سوشا قضاوت کنید

 خیلی از دوستان در این مدت در مورد سوشا و اتفاقی که برای او افتاده اظهار نظر کردند. ولی من خیلی از این اتفاق ناراحت شدم. من فکر می کنم ممکن است این اتفاق برای هر فوتبالیستی بیفتد، بهتر است قضاوت کردن در مورد سوشا را به قاضی پرونده واگذار کنیم. هیچ کدام از ما دقیقا از اتفاقی که افتاده اطلاعی نداریم و فقط با مصاحبه ها و قضاوتهایی که در مورد او انجام می دهیم باعث ناراحت خانواده سوشا می شویم. متاسفانه یک عده با شیطنتی که کردند با آبروی سوشا که یک بازیکن ملی پوش است، بازی کرده اند و من خیلی از این مساله ناراحت هستم.


ویدیو مرتبط :
اولین گل ملی سعید عزت الهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس بازی زنان هنرمند با تیم‌ملی والیبال


دیدار تیم زنان هنرمند با تیم‌ملی والیبال