ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عربستان چگونه وارد فهرست نامزدهای میزبانی جام ملت های 2019 شد؟



اخبار,اخبار ورزشی , جام ملت های 2019

 

اخبار ورزشی - عربستان چگونه وارد فهرست نامزدهای میزبانی جام ملت های 2019 شد؟

عربستان یکی از رقبای ایران برای گرفتن میزبانی جام ملت های 2019 آسیاست.

به گزارش خبرآنلاین؛ مصاحبه اخیر شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان می دهد که ایران برای گرفتن میزبانی جام ملت های 2019 باید علاوه بر امارات، با عربستان هم رقابت کند. شیخ سلمان در مصاحبه اخیر خود گفته که عربستان هم گزینه میزبانی جام ملت های 2019 است. این در حالی است که مدتی پیش، زمانی که مهلت ارسال مدارک برای نامزدهای میزبانی جام ملت های 2019 به پایان رسید، خبری از مدارک عربستانی ها نشده بود و با این حساب این کشور خود به خود از چرخه رقابت کنار می رفت.


همان زمان بود که ایران تنها رقیب خود برای کسب میزبانی را امارات می دید. اما حالا شیخ سلمان مصاحبه ای انجام داده که نشان می دهد عربستان هم شانس کسب میزبانی را دارد. حالا این سوال ایجاد می شود که چرا عربستان با وجود عدم ارسال مدارک، همچنان نامزد میزبانی شناخته می شود؟ پاسخ این سوال را می توان در کم کاری ایران و امارات برای پیگیری درخواست میزبانی جست و جو کرد.


کنفدراسیون فوتبال آسیا زمانی که دید عربستان مدارک درخواست میزبانی را ارسال نکرده، قید این کشور را زد و نام آن را از لیست نامزدها خارج کرد. اما پس از آن ایران و امارات هم پیگیری جدی و مستمری در مورد درخواست میزبانی نداشتند و همین باعث شد کنفدراسیون متوجه شود که ایران و امارات احتمالا مشکلاتی برای گرفتن میزبانی دارند یا اینکه اصلا انگیزه آن ها برای کسب این میزبانی کافی نیست.


به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا مجددا با عربستان وارد مکاتبه شد و این کشور هم اعلام کرد که همچنان می تواند نامزد کسب میزبانی باشد. شیخ سلمان هم به همین دلیل نام این کشور را به عنوان گزینه میزبانی مطرح کرد. حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا به راحتی می تواند بهانه بیاورد که به عربستان مهلت داده تا مدارک مورد نیاز خود را تکمیل کند. عربستان هم در صورتی که انگیزه کافی برای کسب این میزبانی را داشته باشد، می تواند به خواسته خود برسد چراکه ایران برای گرفتن میزبانی با مشکلاتی مواجه است و از طرفی امارات هم به طور جدی خواستار میزبانی جام ملت های 2019 نیست.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
جام ملت های آسیا 2019

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقابت ایران با 10 کشور برای میزبانی جام ملتهای آسیای 2019



میزبانی جام ملتهای آسیای 2019,جام ملتهای آسیای 2019

AFC به طور رسمی اعلام کرد

رقابت ایران با 10 کشور برای میزبانی جام ملتهای آسیای 2019

کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی نهایی کشورهای نامزد میزبانی برگزاری جام ملتهای آسیا در سال 2019 را اعلام کرد.

با اضافه شدن مالزی به کشورهایی که پیش از این خود را نامزد میزبانی برگزاری جام ملتهای آسیا کرده اند، تعداد این کشورها به یازده رسید.

رویترز به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که کشورهای ایران، بحرین، چین، کویت، لبنان، میانمار، عمان، عربستان، عمان و امارات پیش از این نامزد برگزاری جام ملتهای آسیا شده بودند. همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده میزبان رقابتهای سال 2019 سال آینده معرفی خواهد شد./ایسنا