ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عربستان حریف ایران شد


عربستان حریف بعدی ایران در مسابقات جهانی هندبال شد.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی بر شیلی برای کسب مقام بیست و یکم جهان باید به مصاف برنده دیدار عربستان و الجزایر می رفت که بر خلاف انتطارات که همه الجزایر را برنده این دیدار می دانستند اما عربستان که عملکرد ضعیفی در مرحله گروهی داشت با نتبجه۲۷ بر ۲۵ توانست پیروز این دیدار شود.

با این شرایط فردا سه شنبه دو تیم ایران و عربستان برای کسب عنوان بیست و یکمی جهان از ساعت ۱۵ به وقت دوحه در سالن دوحیل به مصاف هم می روند.


ویدیو مرتبط :
کافر بودن شیعیان ایران و عربستان از نظر بن باز مفتی عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژاپن با شکست عربستان حریف ایران شد


ژاپن حریف ایران در مرحله حذفی رقابت‌های مقدماتی راه‌یابی به المپیک 2016 موفق شد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی عربستان را شکست دهد.

خبرگزاری فارس: ژاپن حریف ایران در مرحله حذفی رقابت‌های مقدماتی راه‌یابی به المپیک 2016 موفق شد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی عربستان را شکست دهد.

در ادامه پیکارهای مقدماتی راه‌یابی به المپیک 2016 ژاپن و عربستان از گروه B به مصاف هم رفتند که سامورایی‌های آبی موفق شدند با نتیجه دو بر یک پیروز شوند.

در این دیدار ایشیما در دقیقه 31 و ایدگوچی 53 برای ژاپن گل زدند و تک گل عربستان توسط عبدالله مدو از روی نقطه پنالتی زده شد.

ژاپن که پیش از این به مرحله حذفی صعود کرده بود با این برد 9 امتیازی شد و با اقتدار روز جمعه به مصاف شاگردان خاکپور خواهد رفت.

در این گروه کره‌شمالی و تایلند هم مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

با این نتایج بدست آمده کره‌شمالی و عربستان هم از نظر امتیاز هم تفاضل و هم بازی‌های رودررو، تعداد گل زده و گل خورده مساوی شدند اما در نهایت کره‌شمالی به دلیل کارت زرد کمتر راهی مرحله بعد شد و عربستان حذف شد.