ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عربستان؛ به خانه‌ات برگرد!


جامی که بحرین و قطرش را ما حذف کردیم و عمان و کویتش را دیگران، از امروز دیگر عربستان هم ندارد ...

خبر ورزشی: جامی که بحرین و قطرش را ما حذف کردیم و عمان و کویتش را دیگران، از امروز دیگر عربستان هم ندارد ...

خزان فوتبال عربی در حال تكمیل است و غیر از امارات كه امروز با ما به یك‌چهارم نهایی می‌آید و عراق یا اردن كه فردا ساقدوش ژاپن می‌شوند، بقیه تیم‌های عربی با سرنوشتی كه حق‌شان است، كنار می‌آیند؛ حذف از مرحله گروهی! این حذف حق عربستان است، درست مثل بحرین و قطر ... تیم‌هایی كه تا تقی به توقی می‌خورد، تقلب و تبانی می‌كنند و با هم كنار می‌آیند تا رقبا را كنار بگذارند، حالا باید به خانه برگردند و بقیه جام ملت‌های آسیا را از تلویزیون تماشا كنند.

تیم ملی عربستان كه دیروز از مجموعه الطاف داور استرالیایی هم بهره‌مند بود، نتوانست از سد ازبكستان بگذرد و با قبول شكست 3 بر یك مقابل ازبك‌ها بین 4 تیم، سوم شد و به خانه برگشت. عربستان دیروز لیاقت هرچه را كه نداشت، لیاقت این شكست سنگین را داشت. عربستان اصلاً‌ شایسته صعود نبود و بعد از شكست مقابل چین به ازبكستان هم باخت تا تنها سوغاتش از استرالیای 2015 همان 3 امتیاز ناقابلی باشد كه از كره‌شمالی گرفت.

عربستان، این تیم در ظاهر مدعی و در باطن ضعیف، حالا به خانه برمی‌گردد ... به ما كه خیلی خوش گذشت، امیدواریم بقیه جام ملت‌ها - موقع تماشای تلویزیونی - به عربستان و رفقایش (بحرین، قطر، كویت، عمان و دیگران) خوش بگذرد!


ویدیو مرتبط :
زد اگر کسی در خانه ات دل ماست کرده بهانه ات(حمید علیمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای صالحی! اگر عربستان خانه شماست چرا وزیر خارجه ایران شدید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نعمتی در تذکر شفاهی:

آقای صالحی! اگر عربستان خانه شماست چرا وزیر خارجه ایران شدید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد ‌گفت: ‌آقای صالحی! شما که می‌گویید عربستان خانه من است، ‌چرا وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شدید؟

بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه کشورمان در اجلاس مکه، اظهار داشت: آقای صالحی طی سخنانی گفته که عربستان خانه من است و من در اینجا احساس آرامش می‌کنم؛

آقای صالحی! اگر عربستان خانه شماست، پس چرا وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شدید؟

وی افزود: عربستان در طول 33 سال گذشته همواره مقابل آرمان‌های امام و شهدا قد علم کرده و در برخی مواضع مبارزه‌ای جدی با کشور ما داشته است.

نماینده مردم اسدآباد خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان گفت که در زمانی که عربستان چنین موضع‌گیری‌های را در خصوص مردم مظلوم سوریه اتخاذ می‌کند، آیا اظهار این سخنان شما خردمندانه است؟

نعمتی در پایان به وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در مورد عدم نظارت بر قیمت‌ها تذکر داد و گفت: قیمت‌ها به طور وحشتناکی در حال افزایش بوده و دلیل هم این است که ‌‌هیچ‌گونه نظارتی روی قیمت‌ها وجود ندارد./فارس