ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عذرخواهی پائولو بنتو از هواداران پرتغال به خاطر رفتار رونالدو



رونالدو , سرمربی تیم ملی پرتغال

 

سایت گل- پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال، شایعه درگیری اش با کریس رونالدو بعد از شکست مقابل آلمان را رد کرد.

بعد از به صدا در آمدن سوت پایان دیدار مقابل آلمان، رونالدو بی توجه به هواداران خودی راهی رختکن شد و در تمرین روز بعد تیمش نیز شرکت نکرد.

با این وجود، بنتو شایعه درگیری با کاپیتان تیمش به دلیل این دو اتفاق را رد کرد اما از هواداران تیم به خاطر رفتار ستاره تیمش عذرخواهی کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بازیکنان در شرایط مختلف واکنش های متفاوتی نشان می دهند. اگر کسی باعث ناراحتی شد، من عذرخواهی می کنم زیرا من مسئول تیم هستم."

بنتو همچنین در پاسخ به انتقادات روی کاستا و لوئیس فیگو در مورد شیوه دفاعی تیم پرتغال در دیدار با آلمان گفت:" همه در مورد استراتژی تیم ملی صحبت می کنند.

من در مورد هم تیمی های سابقم چیزی نمی گویم اما آنها می دانند که صحبت کردن از انجام دادن راحت تر است. ما موقعیت های بیشتری نسبت به آلمان ایجاد کردیم اما تنها چیزی که به یاد می ماند، شکست 1-0 ماست.

ما در سال 2000 مقابل فرانسه می خواستیم روی ضد حملات کار کنیم و در نهایت شکست خوردیم. در سال 2004 هم در دیدار ابتدایی شکست خوردیم اما به فینال رسیدیم."

پرتغال امشب در دومین دیدارش در این رقابت ها به مصاف دانمارک می رود..../سایت گل 


ویدیو مرتبط :
تفاوت رفتار کریستیانو رونالدو و مسی با هواداران !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عذرخواهی برهانی به خاطر رفتار دیروزش



اخبار ,اخبار ورزشی, آرش برهانی

 

عذرخواهی برهانی به خاطر رفتار دیروزش

مهاجم استقلال به خاطر رفتارش در بازی دیروز و ضربه به کلمن عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت باشگاه استقلال آرش برهانی در گفت‌وگویی درباره اتفاقات رخ داده در بازی این تیم برابر راه آهن توضیحاتی ارائه داد.

 

*در خصوص این اتفاقاتی که صورت گرفته چه نظری داری؟

هنوز هم باور نمی‌کنم که این اتفاقات افتاده، اما باور کنید آن لحظه متوجه هیچ‌چیز نبودم و واقعاً کنترلم را از دست داده بودم. همیشه سعی کردم آدم صبوری باشم و هیچ‌وقت هم حاشیه‌سازی نکردم، اما آن لحظه خیلی ناراحت بودم و اصلاً‌ حواسم به اطرافم نبود.

 

*ناراحتی‌ات از تعویضت بود؟

نه، به خاطر تعویضم ناراحت نبودم، به هر حال کادرفنی تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. ناراحتی من به خاطر این بود که خیلی در این بازی انگیزه داشتم و می‌خواستم برای استقلال گلزنی کنم. در این چند روز هم تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته بودم وقتی نتوانستم برای استقلال گل بزنم ناراحت شدم. تابلوی تعویض را که دیدم انگار همه آرزوهایم درون زمین را از دست رفته می‌دیدم. خیلی ناراحت بودم، خیلی...

 

*واقعا به کلمن از روی ناراحتی ضربه زدی؟

متاسفانه درمورد این قضیه، خیلی بزرگ‌نمایی شد. من مطمئنم کادرفنی این فیلم را که ببینند متوجه می‌شوند من اصلاً لگد محکمی به کلمن نزدم. خیلی امیدوار هستم که امیر قلعه‌نویی با تماشای فیلم متوجه شود که من ضربه محکمی به کلمن نزدم و اصلاً از روی ناراحتی شدید این کار را نکردم.

 

*پس هدفت چه بود؟

می‌خواستم بروم روی نیمکت بنشینم. آن موقع هم اراده نداشتم و وقتی دیدم کلمن مقابلم است به آن ضربه زدم تا از جلوی پایم بردارم و بعد بروم روی نیمکت بنشینم. من ضربه شدیدی به کلمن نزدم که متاسفانه آن را بزرگ جلوه دادند.

 

*معتقدی یکسری شیطنت کردند؟

متاسفانه رقیبان ما دوست ندارند استقلال آرامش داشته باشد و به خاطر همین به این مسئله خیلی دامن زدند. یکسری حاشیه‌ساز هستند که می‌خواهند با شیطنت‌های خود آرامش تیم را از ما بگیرند، اما مطمئنا ما این آرامش را به راحتی از دست نمی‌دهیم.

 

*امیر قلعه‌نویی هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده برهانی را ممنوع‌التمرین نکرده‌ام!

من همیشه استقلالی بودم و هستم و به هر تصمیمی هم که برایم بگیرند احترام می‌گذارم و تابع تصمیم سرمربی تیم و باشگاه هستم.

 

*از پیروزی استقلال چه احساسی داشتی؟

خیلی خوشحال شدم، آنقدر که همه ناراحتی‌ام را از یاد بردم. مخصوصاً اینکه فورواردمان موفق به گلزنی شده بود مطمئناً کسی که خیلی می‌توانست نظری را درک کند، من بودم. قبل از بازی و در تمرینات هم با او خیلی حرف زده بودم و از نظری می‌خواستم تا روحیه‌اش را از دست ندهد. خدا را شکر که او گل زد تا از این فشار خارج شود. از گلزنی نظری خیلی خوشحال شدم و امیدوارم بتواند به همین روند ادامه بدهد.

 

*چه صحبتی با هواداران استقلال داری؟

هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند و هیچ‌وقت لطف و محبت‌هایشان را از یاد نمی‌برم. از آنها بابت ناراحتی‌ام بعد از بازی عذرخواهی می‌کنم. اگر همیشه بدون قید و شرط قراردادم را با استقلال تمدید کردم به خاطر استقلال و هوادارانش بوده است. همه دارایی من این پیراهن استقلال و هوادارانش هستند و این پیراهن برایم از هر چیزی باارزش‌تر است.

اخبار ورزشی - ایسنا