ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عذرخواهی مجری زن برزیلی از ایرانی‌ ها



اخبار,اخبار ورزشی,مجری مراسم توپ طلا


اخبار ورزشی - عذرخواهی مجری زن برزیلی از ایرانی‌ ها

مجری سرشناس برزیلی از ایرانی‌ها به خاطر پوشش نامناسب خود در مراسم «قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل» عذرخواهی کرد. او گفت در مراسم «توپ طلا» لباسی را بر تن خواهد کرد که همگان به راحتی بتوانند او را ببینند.

فرناندا لیما در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2014 که چندی پیش در برزیل برگزار شد، لباسی را بر تن کرد که به مذاق بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان خوش نیامد تا جایی که باعث شد بسیاری حاضر نشوند پای گیرنده‌های خود بنشینند تا این مراسم مهیج را به صورت زنده نگاه کنند.

این مجری برزیلی در گفت و گویی که با روزنامه‌ "دیلی میل " انگلیس داشت سخنان جالبی را بر زبان آورد. او گفت که با پوشیدن لباسی که در برزیل بر تن کرد قصد توهین به هیچ فرهنگ و مللی را نداشت.

لیما که در مراسم انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان در زوریخ سوئیس هم حاضر خواهد بود، گفت در این مراسم لباسی را بر تن خواهد کرد که دیگر توهین به هیچ ملت و فرهنگی نباشد: " به خاطر جنجالی که به دنبال پوشیدن لباس من به وجود آمد عذرخواهی می‌کنم . من قصد توهین به ایرانی‌ها را نداشتم. در جایزه توپ طلا لباسی را بر تن خواهم کرد که همگان به راحتی بتوانند این برنامه را ببینند. "
اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
بدوبیراه صدها ایرانی به زن برزیلی که قرعه جام‌جهانی را اعلام کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایرانی‌ها خطاب به مجری زن برزیلی: ساپورت می‌پوشیدی پخش زنده می‌دیدیم! + تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی,دلیل عدم پخش زنده مراسم قرعه کشی جام جهانی برزیل

 

اخبار فرهنگی - ایرانی‌ها خطاب به مجری زن برزیلی: ساپورت می‌پوشیدی پخش زنده می‌دیدیم! + تصاویر

تنها بعد از دقایقی از شروع مراسم قرعه کشی جام جهانی برزیل و کنایه عادل فردوسی‌پور به منشوری خواندن لباس فرناندا لیما مجری زن این مراسم، کاربران ایرانی، صفحه فیس‌بوک منتسب به فرناندا لیما را فتح کردند و...

عادل فردوسی پور مجری برنامه 90 دلیل عدم پخش زنده مراسم قرعه کشی جام جهانی برزیل را منشوری بودن لباس مجری این مراسم اعلام کرد. کنایه‌ای که جرقه‌ای بود برای کاربران ایرانی تا با هجوم به پیج این خانم مدل مشهور برزیلی، کامنت‌هایی با این مضمون منتشر کنند که اگر فلان لباس را می پوشید، آن‌ها امکان تماشای زنده مراسم را داشتند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,دلیل عدم پخش زنده مراسم قرعه کشی جام جهانی برزیل


فردوسی‌پور پس از مواجهه با اصرارهای مکرر مهدی مهدوی کیا در برنامه 90 مبنی بر پخش مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال گفت: بگذارید بگویم، لباس خانمی که در مراسم بر روی صحنه حضور دارند، خیلی منشوری است. فردوسی‌پور پس از اعلام این موضوع شروع به خندیدن کرد.مجری این برنامه فرناندا لیما، مدل و بازیگر 36 ساله برزیلی بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,دلیل عدم پخش زنده مراسم قرعه کشی جام جهانی برزیل

 

اخبار,اخبار فرهنگی,دلیل عدم پخش زنده مراسم قرعه کشی جام جهانی برزیل


تنها بعد از دقایقی از شروع مراسم و کنایه عادل فردوسی‌پور به منشوری خواندن لباس لیما، کاربران ایرانی، صفحه فیس‌بوک منتسب به فرناندا لیما را فتح کردند و پای پست‌های این مدل برزیلی، با کامنت‌های فارسی خود، انواع و اقسام اظهار نظرها را بیان می‌دارند. جالب آنکه آخرین پست لیما مربوط به ژانویه است ولی تمامی کامنت‌های اخیر پست‌های‌اش مربوط به کاربران ایرانی است که دقایقی پس از شروع مراسم قرعه‌کشی اقدام به درج کامنت نموده‌اند. البته اکثر کامنت‌ها قابلیت انتشار را ندارند. جالب‌تر آنکه یکی از کاربران لینک توئیتر وی را در کامنتی گذاشته و نوشته "حالا نوبت اینجاست..."

پیج این مدل برزیلی تا این لحظه حدود 17 هزار لایک خورده است که با ادامه روند فعلی، باید در روزهای آتی شاهد افزایش چشمگیر لایک‌های ایرانی به این صفحه بود.

 

اخبار فرهنگی - کافه سینما