ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عدالت باعث شد پسرم را خط بزنم!


سرمربی تیم ملی تالو پس از خط زدن نام پسرش از اردوی تیم ملی گفت: به خاطر رعایت عدالت او را خط زدم.

خبرگزاری ایسنا: توحید اسدیان در گفت‌وگویی اظهار کرد: در پایان مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی تالو پسرم (فرشید اسدیان) و علی وطنخواه را خط زدم تا دور جدید اردوها با حضور شش نفر برگزار شود. از بابت این که فرزندم را از اردوی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی خط زده‌ام ناراحت نیستم، چون عدالت را در نظر داشتم و دارم.

وی ادامه داد: در کنار مسابقاتی که برگزار می شود همیشه به رعایت عدالت توجه دارم و تمام انتخابی‌ها را نیز با سرلوحه قرار دادن عدالت برگزار ‌کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی تالو با تاکید بر این که پسرش را بدون برگزاری مسابقه انتخابی خط زده است، گفت: هدف ما موفقیت تالوی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون است و برای این کار همه باید تلاش کنیم و از خود گذشتگی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما برای حضور در بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در بخش تالو خواهیم داشت که سعی می‌کنیم افراد نزدیک به مدال را اعزام کنیم. هم اکنون شش نفر در اردو هستند که از این میان هر کسی شرایط بهتری برای کسب مدال خوش‌رنگ‌تر داشته باشد اعزام خواهد شد.

اسدیان گفت: بازی‌های آسیایی جای تجربه اندوزی نیست و باید بهترین‌ها بروند. در تالوی آسیا هم اکنون کشورهای زیادی مدعی هستند و سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده‌اند که امیدوارم بتوانیم توانمندی خود را در آن رقابت‌ها نشان دهیم.

به گزارش ایسنا، در مرحله چهارم اردوی آماده سازی تالو که سی‌ام خرداد به پایان می‌رسد. حسام تشنیزی، امیر رضایی، احسان پیغمبری، رضا خلج زاده، فرشاد عربی و محمدرضا عزیز خانی حضور دارند.


ویدیو مرتبط :
خط آزاد - وقتی عدالت به کام مردم مزه می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طعنه مایلی کهن به کارلوس/اجازه نمی دهند درباره اش حرف بزنم /کروش آقای خط قرمز است!



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کروش

محمد مایلی کهن که به تازگی در پست مدیر فنی تیم امید ابقا شد، می گوید اجازه انتقاد از کروش را ندارد.

 او با کنایه درباره غیبت کارلوس در مراسم هم اندیشی مربیان گفت: «همه هستند خیر از آقای خطر قرمز! کروش البته بالاتر از خط قرمز است چون هیچکس حق ندارد درباره اش صحبت کند.» او با کنایه ادامه می دهد: «ایشان خط قرمز من هم شده. اجازه نمی دهند درباره اش حرف بزنم.

 

ایشان برای دیدن کدام یک از بازی های لیگ به ورزشگاه آمد؟ والا در این مملکت می توانیم حتی درباره مسولان حرف بزنیم اما درباره کروش نه. بنده خدا وزیر درباره او صحبت کوچکی کرد ولی دیدید چه حملاتی به ایشان شد.» مایلی کهن ادامه می دهد: «در لیست جدید تیم ملی تعداد زیادی از بازیکنان امید دعوت شده‌اند. ما هم می‌توانیم از حضور بازیکنان امید در تیم ملی مخالفت کنیم. آن موقع چه پیش می‌آید. اما ما کشورمان را دوست داریم و برای سرمربی آن هر کاری انجام می‌دهیم.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین