ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبدی: پرسپولیس بهترین تیم ایران است


کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد که این تیم در فصل جاری کار سختی برای سقوط نکردن خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: بهادر عبدی درباره شایعات چند روز اخیر مبنی بر اخراج مهدی تارتار  و بقای او گفت: تیمی که نتیجه نمی‌گیرد، معمولا چنین شایعاتی در موردش درست می‌شود و حتی در ابتدای فصل برای مربی مطرحی مثل برانکو هم این شایعات درست شد. ما درون تیم می‌دانستیم که مسئولان باشگاه به تارتار اعتماد دارند و مدیرعامل باشگاه هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از این مربی حمایت می‌کند. تارتار مربی باتجربه‌ای است و ما می‌توانیم با او در لیگ برتر بمانیم.

وی ادامه داد: امسال کار خیلی سختی برای سقوط نکردن داریم و فاصله راه‌آهن با تیم‌های بالایی زیاد شده است. از طرفی کمبود بازیکن باتجربه هم داریم. امیدوارم با اضافه شدن چند بازیکن شرایط تیم تغییر کند. ما نشان دادیم که در روزهای سخت می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

عبدی درمورد اینکه کدام تیم امسال شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود، گفت: نمی‌توان از یک تیم اسم برد. به نظر من پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن شانس‌های مسلم قهرمانی هستند، هرچند من به دیگر مدعیان هم احترام می‌گذارم. دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود و معتقدم آنها بهترین تیم فعلی ایران هستند.


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس پرطرفدار ترین تیم ایران بدون تردید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدینی:پرسپولیس قهرمان نشود ناکام‌ترین تیم ایران می‌شود/رویانیان: مدیریت عابدینی در داماش قانونی نیست



پرسپولیس قهرمان نشود ناکام‌ترین تیم ایران می‌شود

عابدینی: در تقابل با احساساتم قرار دارم/برخی غیر فوتبالی حساسیت بیشتری دارند

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد دیدار مقابل پرسپولیس گفت: در تقابل با احساساتم قرار دارم.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

امیر عابدینی در گفت‌وگو با فارس، در مورد دیدار مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی خیلی حساسی را در پیش داریم. برخی غیر فوتبالی که زیبایی‌های این ورزش را نمی‌شناسند این بازی را با اعمالشان حساس‌تر کرده‌اند.

برای پرسپولیس این مسابقه جنبه حیاتی دارد و از حساس‌ هم بالاتر است. پرسپولیس اگر در جام حذفی به نتیجه نگیرد ناکام‌ترین تیم کشور در سالی که گذشت لقب می‌گیرد و به همین خاطر فردا با تمام توان در میدان حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: سال جدید را با شکست آغاز کردیم و نتوانستیم کام هوادارانمان را شیرین کنیم می‌خواهیم در دیدار فردا پیروز شویم تا حداقل نائب قهرمانی‌مان را در جام حذفی قطعی کنیم. من پرسپولیس را به خوبی می‌شناسم و به نوعی با آرمان‌هایم تقابل دارند. فردا به مصاف تیم می‌رویم که دوست داشتم همیشه موفق باشد و نام بزرگ و برند آن پایدار بماند.

مدیرعامل داماش عنوان کرد: داماش اکنون خانه من است. تیممان شرایط بسیار خوبی دارد و فکر می کنم پرسپولیس کار بسیار سختی را در این دیدار داشته باشد. البته کار ما هم بسیار سخت است اما امیدوارم به موفقیت برسیم.

عابدینی خاطر نشان کرد: در تقابل احساسی سختی قرار دارم. در بازی منچستر و رئال زیبایی فوتبال را دیدید. رونالدو وقتی به منچستر گل زد در حالی که شادمان بود چون استادش فرگوسن ناراحت بود خوشحالی خود را پنهان کرد. در شرایطی هستم که از باخت پرسپولیس خوشحال نمی‌شوم اما در صورت پیروزی تیمم نمی‌توانم خوشحال نباشم. امیدوارم بازی خوبی رقم بخورد.

مدیرعامل داماش در مورد اینکه چه کسانی باعث حساسیت‌های این مسابقه شده‌اند اظهار داشت: منظورم افرادی که در فوتبال حضور نداشته و با پا آن هم با کفش پا روی فرش فوتبال گذاشته‌اند. آنها بااعمالشان ایجاد شائبه می‌کنند و صحبت‌هایی اعلام می‌کنند که دهان به دهان می‌چرخد. دلیل این موضوع این است که با زور وارد فوتبال شده‌اند و مطالبی را عنوان می‌کنند که کاسبی غیرمتعارف است. کاسبی ارزش دارد که حق و حقوق مردم را در آن بشناسید. کسی که حق مردم را حق خودش می‌داند و انصاف را رعایت می‌کند این کار را در فوتبال هم انجام خواهد داد والا ایجاد مشکل می‌کند.

عابدینی در مورد اینکه فردا افشین ناظمی روی نیمکت داماش می‌نشیند عنوان کرد: تا زمانی که من حضور دارم ناظمی سرمربی داماش است مگر اینکه نتواند نتایج خوبی کسب کند. به جوانان باید فرصت داد. بحث دیگری که لازم است انجام دهم در مورد نامه‌ای است که به هیئت فوتبال استان دادم و در آن کاملا مشخص کردم اگر کسی مدعی مالکیت باشگاه است، باید به قیودی که در قرارداد وجود دارد عمل کند.

وی در مورد مسائلی که قویدل در مورد مالکیت باشگاه داماش مطرح کرده است، افزود: تا کنون 91 درصد از فصل را پشت سر گذاشتیم و باید حدود 71 درصد از قراردادها پرداخت شود. اعلام کردیم خودشان نماینده‌ای اختیار کنند تا این پول‌ها پرداخت شود. تاکنون تنها 30 تا 40 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. اگر آقایان به تعهدشان عمل کنند من بعد از تعطیلات خدمت مقامات قضایی می‌روم  اعلام می کنم که آقایان می‌توانند مالکیت تیم را به عهده بگیرند. این موضوعات را مسئولان هیئت استان به آقایان اعلام کردند و قرار شد جلسه‌ای را با حضور یکدیگر برگزار کنیم که قبل از جلسه تماس گرفتند و این دیدار را کنسل کردند.

عابدینی  تأکید کرد: هیئت استان کیله مکاتبات آقایان را در ادامه غیر قانونی اعلام کرد و بعد از آن هر حرف و حدیثی که اعلام کردند خلاف است. 27 اسفند نامه ای به مقامات قضایی دادم و درخواست فسخ قرارداد و رسیدگی به شکایت را داده‌ام و اکنون به عنوان فروشنده و کسی که از طرف مقامات قضایی ماموریت دارد تا آخر انتقال باشگاه کار را زیر نظر داشته باشد مسئله را دنبال خواهم کرد. هیچ ادعایی به ماندن ندارم و تنها برای روشن شدن اذهان عمومی حفظ حریم باشگاه کار ها را دنبال می کنم.

درهای پرسپولیس به روی او باز است تا داماش نفس بکشد

رویانیان: مدیریت عابدینی در داماش قانونی نیست/ نمی‌گذارم حق تیمم را بخورند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از صحبت‌های عابدینی گفت: مدیریت او در باشگاه داماش قانونی نیست.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس، در جواب اظهارات عابدینی که اگر پرسپولیس ببازد ناکام‌ترین تیم امسال است، گفت: به نظر من عابدینی اصلا مدیرعامل داماش نیست چون با اقدامات شخصی خود به داماش لطمه زده است. وی دوست ندارد پرسپولیس بدون او موفق و قهرمان شود و این مسئله مثل روز روشن است.

وی افزود: موضع‌گیری آقای عابدینی درباره بازی داماش و پرسپولیس کاملا شخصی است اما باز هم می‌گویم ایشان مدیرعامل قانونی داماش نیست.

رویانیان ادامه داد: بر اساس اطلاعاتی که دارم و با مسئولین داماش و مالکانش حرف‌هایی زدم اطمینان دارم عابدینی در داماش نمی‌ماند چرا که بر اساس قانون مالکیت این باشگاه خوب و مردمی گیلان به طور کامل به مالک واگذار شده است و عابدینی احتمالا دیگر جایی در این تیم ندارد.

وی یادآور شد: البته الان نیز ایشان از لحاظ قانونی مدیرعامل داماش نیست، اظهارنظر عابدینی درباره بازی فردا بسیار شخصی و فقط خاص خودش است، او در داماش جنگ قدرت راه انداخته و به خاطر اینکه خودش موفق شود داماش را زمینگر کرده است، اصلا ایشان با این اقدامات کاری کرده که داماش و بازیکنانش در دو ماه گذشته دریافت پولی نداشته باشند و محروم باشند. او نمی‌خواهد مدیری غیر از خودش در داماش موفق باشد.

مدیرعامل قرمزپوشان خاطر نشان کرد: عابدینی با این کارهای خود شرایطی را ایجاد می‌کند که هیچکس رغبتی برای فعالیت در داماش نداشته باشد و به نظر من بزرگترین لطمه را به داماش و فوتبال گیلان او زده است.

ایشان حالا می‌خواهد با ما جنگ روانی راه بیاندازد و تصور می‌کند که همه باید در مقابل او سکوت کنند اما بنده مدیری نیستم که بگذارم حق پرسپولیس را کسی راحت بخورد و چشم را روی همه مسائل ببندد به همین دلیل جواب او را می‌دهم که به تیم خودش رحم نمی‌کند چه برسد به تیم ما و خوشبختانه همه این موضوع را می‌دانند، ایشان دوباره در شرایطی حساس درباره پرسپولیس حرف می‌زند در شرایطی که نمی‌تواند تیم خود را که به نظر من چند روزی بیشتر میهمان این تیم نیست رها کند و به پرسپولیس می‌پردازد چون دوست ندارد حتی پرسپولیس نیز بدون او موفق شود.

وی افزود: او به آب و آتش می‌زند تا قرمزپوشان قهرمان نشوند برای بازی فردا هم با اظهارنظرهای شخصی می‌خواهد تیم را وارد فاز جدیدی کند اما اینها مسائلی است که مثل روز برای هواداران ما کاملا روشن است و به همه آن اشراف دارند و می‌دانند که ایشان دنبال چه هدفی است حتی این روحیه عابدینی داماش را هم منهدم می‌کند چرا که او نمی‌خواهد هیچکس و هیچ مدیری غیر از خودش در داماش کار کند، او می‌خواهد به هر طریقی که شده خودش باشد اما بقیه نباشند ولی ان‌شاء‌الله در یک فضای سالم و جوانمردانه و در یک فوتبالی روان  فردا همه چیز مشخص می‌شود و جوانان ما نیز با یک بازی خوب به عشق هواداران بیشمارشان همه‌ چیز را ثابت خواهند کرد.

مدیرعامل قرمزپوشان خطاب به هواداران گیلانی گفت: بدون شک در هر فوتبال یک سر آن برد است و یک سر آن باخت اما اگر من جواب صحبت‌های آقای عابدینی را می‌دهم چون ایشان برای این بازی مسئله دارد و الان هم مسئله‌ ایجاد کرده است. من برای مردم گیلان و فوتبال‌دوستانش که قهرمانان زیادی دارد احترام خاصی قائلم اما مسائل و موردهای شخصی آقای عابدینی در مورد بازی فردا اجازه نمی‌دهد که این بازی در فضایی آرام برگزار شود.

وی افزود: این حرف من خطاب به آقای عابدینی است، در‌های پرسپولیس به روی ایشان باز است اگر دوست دارد به پرسپولیس بیاید ولی خواهش می‌کنم اجازه بدهد داماش نفس بکشد و بلایی را که سر گهر آورد سر داماش نیاورد و فقط قدرت را برای خودش نخواهد چون هواداران این تیم عاشق تیم خود هستند و نباید فدای تصمیمات شخصی آقایان شوند./فارس