ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبدی: مربی جدید ما کارنامه خوبی دارد


کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: امیدوارم مشکلات مالی باشگاه حل شود و طی یکی دو هفته آینده باشگاه به بازیکنان مبلغی پول پرداخت کند و از لحاظ روحی وضعیت ما بهتر شود.

خبرگزاری فارس: بهادر عبدی قبل از شروع تمرین امروز راه‌آهن در مورد انتخاب سرمربی جدید این باشگاه گفت: وقتی در تیمی نتیجه حاصل نمی‌شود، این تغییرات اتفاق می‌افتد. ار ابتدای فصل فرهاد کاظمی و مهدی تارتار زحمت خود را کشیدند. به نظرم مقصر صد در صد ما بازیکنان هستیم. وقتی توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود مربی چه کاری می‌تواند انجام دهد.

وی افزود: مهدی تارتار در تمرینات تمام نکات لازم را به ما گوشزد می‌کرد. اما توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد. اوج این اتفاق در دیدار مقابل ملوان بود که 4-5 توپ تک تک ما به گل تبدیل نشد. از تارتار عذرخواهی می‌کنم او از لحاظ فنی به ما نکات زیادی یاد داد و ما باید در ادامه تلاش کنیم تا تیم موفق شود.

کاپیتان راه‌آهن در ادامه تاکید کرد: وقت زیادی نداریم حتی نباید یک بازی دیگر را هم امتیازش را از دست بدهیم. شرایط واقعا سخت است. با توجه به اینکه سه تیم از لیگ برتر به دسته پایتخت صعود می‌کند نباید یک امتیاز هم از دست بدهیم.هر بازی برای ما نقش فینال را دارد و اصلا نمی‌توانیم بگوییم در بازی بعدی جبران می‌کنیم.ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم. باید به تصمیمات باشگاه احترام بگذاریم تا جایی که نتیجه حاصل شود.

عبدی در مورد اینکه چرا راه‌آهن در سال‌های اخیر همواره در انتهای جدول حضور دارند، عنوان کرد: اولین مشکلی که در چند سال اخیر با آن روبرو بودیم این است که همیشه فرصت تمرینات قبل از شروع فصل را از دست می‌دهیم. یک بار بحث مالکیت، یک بار حکم کمیته انضباطی و یک بار ... مطرح بود. امسال فرهاد کاظمی طی 10-11 ساعت تیم را بست. مشکلات مالی هم متاسفانه در این مسئله تاثیرگذار است. در ابتدای فصل مربیان ما فرصت یارگیری نداشتند. انشاءالله باید امسال تیم را حفظ کنیم و سپس برای فصل بعد آماده شویم.

عبدی در مورد اینکه آیا این تیم مشکل مالی دارد،‌خاطرنشان کرد: مشکلات مالی در تیم ما وجود دارد و مسئولان و مالکین تیم قول دادند این مشکلات را برطرف کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و طی یکی دو هفته آینده باشگاه به ما پرداختی داشته باشند که بازیکنان ما از لحاظ روحی به وضعیت بهتری برسند.

وی در پایان در مورد اینکه مربی جدید راه‌آهن رزومه خاصی در فوتبال ایران ندارد و آیا این مسئله نکته منفی در ادامه فعالیت این تیم نیست، خاطرنشان کرد: این طور که من شنیده‌ام این مربی کارنامه بسیار خوبی دارد و سابقه فعالیت در سطح اول فوتبال جهان را دارد. باید امکانات لازم در اختیار مربی قرار گیرد. مثلا بحث زمین نقش مهمی در موفقیت یک تیم دارد. همانطور که گفتم بازیکنان نقش زیادی در موفقیت یک تیم دارد چرا که مربی وارد زمین نمی‌شود و این ما هستیم که باید عملکرد خوبی داشته باشیم و خودمان را در اختیار کادر فنی بگذاریم.


ویدیو مرتبط :
رونمایی از آنونس برنامه شبی با عبدی با اجرای اکبر عبدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکبر عبدی: نه اینکه شریفی نیا آدم بدی باشد، من آدم خوبی هستم!



 

محمدرضا شریفی نیا , فیلم های مسعود ده نمکی

 

من برای نقش روحانی «رسوایی»، شریفی نیا را انتخاب کردم و شریفی نیا هم مرا انتخاب کرد. این را هم بگویم نه اینکه شرفی نیا آدم بدی باشد، من آدم خوبی هستم.

به گزارش شبکه ایران در تازه ترین برنامه «هفت» بخشهایی از پشت صحنه تازه ترین کار مسعود ده نمکی یعنی «رسوایی» به همراه گفتگوهایی با اکبر عبدی، مسعود ده نمکی و محمدرضا شریفی نیا نمایش داده شد. در این بخش عبدی به مانند همیشه طعنه هایی به ده نمکی و شریفی نیا وارد کرد. بخشهایی از گفته های این سه نفر را در ادامه می خوانید:

اکبر عبدی: من آدم خوبی هستم

«رسوایی» کار استاد ده نمکی(!) است و با کسب اجازه از شریفی نیا چون میکروفون ندارم نمی توانم حرف بزنم... من برای این نقش روحانی «رسوایی»، شریفی نیا را انتخاب کردم و شریفی نیا هم مرا انتخاب کرد. این را هم بگویم نه اینکه شرفی نیا آدم بدی باشد، من آدم خوبی هستم.

مسعود ده نمکی: قصه این فیلم می توانست ادامه «اخراجیها» باشد اما ترجیح دادم فیلم جدیدی باشد

در این فیلم الناز شاکردوست در نقش دختری بازی می کند که  دچار مشکلات مالی است و به هنگام فرار از طلبکاری که به او نظر دارد دچار دردسر میشود. قصه این فیلم می توانست ادامه «اخراجیها» باشد اما ترجیح دادم فیلم جدیدی باشد. انتخاب آقای عبدی برای این کار قابل تصور نبود اما ایشان توانایی هایی دارد که اگر در اختیار قرار گیرد کارهای بسیاری را قادر به انجام است.

محمدرضا شریفی نیا: فکر می کنم این بار مخاطبان خاص بیشتر به سمت فیلم بیایند

به مانند «اخراجیها» مخاطبان این فیلم هم بخش عمده ای از مردم خواهند هم از این جناح، هم از آن جناح. البته فکر می کنم این بار مخاطبان خاص بیشتر به سمت فیلم بیایند.... / شبکه ایران