ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبدی: برانکو با باشگاه قرارداد دارد


سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو با باشگاه قرارداد دارد، طبیعی است به کارش ادامه دهد.

خبرگزاری تسنیم: حسین عبدی در گفت‌وگو با بخش خبر ورزشی ساعت 18:45 در خصوص اتفاقات رخ داده در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در نشست امروز فقط تصمیمات در خصوص معرفی افراد در سمت‌های جدید بود.

وی افزود: در این نشست تصمیم گرفته شد جعفر کاشانی به عنوان رئیس هیئت مدیره، علی‌اکبر طاهری به عنوان نایب‌رئیس و همچنین سرپرست باشگاه با تمام اختیارات مدیرعامل کارشان را در باشگاه آغاز کنند.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تکلیف نژادفلاح در این باشگاه به چه شکل خواهد بود، نژادفلاح همچنان به عنوان قائم‌مقام در باشگاه به کارش ادامه می‌دهد البته در جلسه امروز تصمیمی در خصوص آینده او در باشگاه اتخاذ نشد و وی می‌تواند با حضور در باشگاه به کارش ادامه دهد.

عبدی درباره آخرین وضعیت برانکو در پرسپولیس نیز تصریح کرد: در حال حاضر ما باید مدیریت زمان کنیم. همه فعالیت‌ها در باشگاه از فردا آغاز می‌شود و امیدواریم که بتوانیم تصمیمات خوبی اتخاذ کنیم. به هر حال برانکو با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و طبیعی است که به کارش ادامه دهد.


ویدیو مرتبط :
ثبت قرارداد برانکو با پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عبدی: بحث تمدید قرارداد برانکو مطرح نشده


سخنگوی هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید این باشگاه با درآمدهایی که دارد می‌تواند هزینه‌های جاری خود را پرداخت کند.

خبرگزاری ایسنا: حسین عبدی درباره پیروزی پر‌سپولیس مقابل راه‌آهن و به دست آوردن عنوان چهارمی در نیم فصل، اظها‌ر کرد: روز گذشته (جمعه) مقابل راه‌آهن بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تیم برتر میدان بودیم. خوشحالیم که کادرفنی و بازیکنان تلاششان را انجام دادند و در این دیدار به پیروزی رسیدیم. البته اگر امتیازهای اول فصل را به راحتی از دست نمی‌دادیم الان وضعیت به مراتب بهتری داشتیم. با این حال خوشحالیم که شرایط نتیجه‌گیری تیم بهتر شده و کادرفنی و بازیکنان نتایج زحماتشان را می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در پنج – شش ماه گذشته حرف و حدیث‌ها و شایعات مختلفی مطرح شد و همیشه افرادی دوست داشتند برای تیم و باشگاه حاشیه درست کنند و از نتایج ضعیف تیم استفاده می‌کرد‌ند و شایعاتی را هم درست می‌کرد‌ند تا تیم و باشگاه را تحت فشار قرار دهند. خیلی از انتقادها را تحمل کردیم و سعی کردیم با مدیریت خوب حاشیه‌ها را از کنار باشگاه و تیم جمع کنیم. آن چیزی که به اعتقاد من برای پر‌سپولیس مهم است این است که تیم در آرامش کامل به کارش ادامه دهد.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس ا‌ضافه‌ کرد‌: از آن روزی که به باشگاه پر‌سپولیس آمدم هیات مدیره جدید در تلاش بود تا با طراحی ساختارهایی باشگاه پر‌سپولیس را اصولی اداره کند و کمک کنیم بحث درآمدزایی باشگاه پر‌سپولیس به جایی برسد که از نظر درآمدی بتواند هزینه‌های خود را پرداخت کند. در این امر هم تلاشهای شبانه روزی انجام شد و در حال‌ حاضر با توجه به قراردادهایی که منعقد شده می‌توانیم بگویم که هزینه‌های جاری باشگاه به صورت کامل تامین می‌شود، اما سیاست ما به گونه‌ای است که سعی داریم بخشی از بدهی‌های گذشته را پرداخت کنیم و درآمدهای باشگاه را به حدی برسانیم که علاوه بر پرداخت هزینه‌های جاری بتوانیم ساختارهای خوبی را هم برای باشگاه تهیه کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس درباره تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ صحبتی شده است یا خیر، گفت: هنوز هیچ صحبتی در این باره مطرح نشده است.