ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبدولی روی سکو عکس یادگاری نگرفت



اخبار,اخبارورزشی,عبدولی


 اخبار ورزشی - عبدولی روی سکو عکس یادگاری نگرفت

نماینده 71 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران به نشانه اعتراض به ناداوری از گرفتن عکس یادگاری با کشتی‌گیر کره‌ای بر روی سکو خودداری کرد.

به گزارش ایسنا، مراسم اهدای مدال وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی برگزار شد و پس از اینکه نفرات برتر مدال‌های خود را دریافت کردند، سعید عبدولی که با ناداوری مقابل حریف کره‌ای از رسیدن به فینال این وزن بازمانده بود در مقابل درخواست‌ها مبنی بر گرفتن عکس یادگاری برای نشان دادن اعتراض خود مخالفت کرد و از این کار خودداری کرد. عبدولی به طهماسبی و دیگر داور ایرانی که در مراسم اهدای مدال حضور داشتند اعتراض کرد که چرا نسبت به ناداوری آشکار واکنشی نشان ندادند.

کشتی‌گیر کره‌ای که مقابل عبدولی در مرحله نیمه نهایی با ناداوری پیروز شد مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

 

 اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
من که قهرمانی جز عبدولی روی اون سکو ندیدم....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا ظریف با اشتون عکس یادگاری نگرفت، شام هم نخورد!؟



اخبار, اخبار سیاست خارجی,  مذاکرات هسته‌ای در وین

 

اخبار سیاست خارجی - چرا ظریف با اشتون عکس یادگاری نگرفت، شام هم نخورد!؟

 وزیر امور خارجه کشورمان به صورت دیپلماتیک و بدون اینکه مشکلی در مسیر مذاکرات هسته ای ایجاد شود اعتراض خود را به کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد.

به گزارش خبرآنالاین به وین، محمدجواد ظریف بدون اینکه سخن کنایه آمیز و تنش آفرینی بر زبان براند تا سایه آن بر سر مذاکرات هسته ای بیافتد موضع صریح جمهوری اسلامی ایران را در قبال اقدام اعتماد سوز کاترین اشتون ابراز کرد.


لغو ضیافت شام با کاترین اشتون و ثبت نشدن عکس یادگاری وزیر امورخارجه کشورمان با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همین اعلام موضع ایران در قبال دیدارهای خارج از برنامه و دور از قواعد عرفی اشتون در سفر اخیرش به ایران بود.


عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه کشورمان که در آخرین ساعات روز سه شنبه به وقت وین در جمع خبرنگاران حاضر شده بود درباره اینکه چرا بر خلاف دیدارهای پیشین هیچ عکس یادگاری از ملاقات ظریف و اشتون ثبت نشده است صرفا به یک جمله بسنده کرد و گفت: «عکس یادگاری با هم نداشتند، شام هم نخوردند!»


عراقچی با بیان اینکه ظریف در دیدار با اشتون به تبعات اقدام او در تهران اشاره کرد گفت: توضیحاتی داده شد که چطور اعتماد و نوع نگاه مردم ایران به شیوه رفتار اروپایی ها تغییر پیدا کرده است.


وی افزود: در این جلسه خانم اشتون هم توضیح داد که موضوع دیدار او با تشکل های مدنی همواره در سفرهای خارجی اش بوده است و چون این سفر همزمان با روز زن بوده از تعدادی از زنان دعوت شده است و چون دیدار با تشکل های مدنی بوده از دولت اجازه نگرفته است.
عراقچی گفت در این دیدار «مطرح شد که این مسائل باعث بی اعتمادی و باعث کندی پیشرفت مذاکرات می شود.»


در وین دیدارهای هفته گذشته اشتون در تهران هنوز خبرساز بود و این خبرنگاران خارجی بودند که برایشان ملاقات های حاشیه آفرین هفته گذشته اشتون در بن بست میرولی -سفارت اتریش در تهران- مساله بود. مایکل مان سخنگوی کاترین اشتون در پاسخ به خبرنگاری که از او درباره ملاقات های حاشیه ساز کاترین اشتون در تهران سئوال کرد، گفت: ملاقات های کاترین اشتون در تهران با وزیر خارجه ایران «هماهنگ نشده بود». او در عین حال دیدارهای حاشیه این سفر در سفارت اتریش را یک سوء تفاهم کوچک خواند!


او می گفت که اشتون نشست هایی این چنینی در سفرهایش دارد، بعد تاکید کرد: این دیدارها در روز جهانی زن انجام شد ولی با وزارت امور خارجه ایران دراین زمینه هماهنگ نشده بود.
اخبارسیاست خارجی - خبر آنلاین