ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبدولی با ناداوری مقابل کشتی‌گیر میزبان بازنده شد/تکرار ماجرای المپیک /کرمی به حریف ازبکستانی باخت



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی کشتی فرنگی

 

اخبار ورزشی - عبدولی با ناداوری مقابل کشتی‌گیر میزبان بازنده شد/تکرار ماجرای المپیک

نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی با شکست در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی مقابل کشتی‌گیر میزبان از حضور در فینال بازماند.

به گزارش فارس ، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی در 4 وزن اول از صبح امروز آغاز شده است که سعید عبدولی نماینده وزن 71 کیلوگرم کشورمان با شکست در مرحله نیمه‌نهایی مقابل قهرمان المپیک از کشور میزبان از حضور در فینال بازماند.

سعید عبدولی در وزن 71 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 4 بر یک مقابل ماکسات یرژاپوف، دارنده مدال‌های نقره و برنز قهرمانی آسیا از قزاقستان به برتری رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت اما در این مرحله با نتیجه 9 بر 6 مغلوب جی هیون جانگ، قهرمان المپیک آتن و دارنده 2 مدال برنز جهان و نفر دوم بازی‌های آسیایی گوانگجو از کره‌جنوبی شد و از حضور در فینال بازماند.

این نتیجه در حالی‌ حاصل شد که عبدولی در 2 دقیقه اول بعد از چند فیتوی متوالی و کسب 6 امتیاز موفق به ضربه کردن حریفش شده بود و با رای داوران برنده اعلام شد، اما بعد از اعمال نفوذ داوران برای کشتی‌گیر میزبان، رئیس تشک در کمال تعجب دوباره رای به ادامه کشتی داد.

عبدولی که در المپیک لندن نیز به خاطر ناداوری آشکار حذف شده بود، برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی به میدان خواهد رفت.

--------------------

 

کرمی به حریف ازبکستانی باخت/ خداحافظی زودهنگام کاپیتان

یوسف کرمی نماینده وزن 87- کیلوگرم تیم ملی تکواندو مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد.

به گزارش فارس، یازدهمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که امروز (سه‌شنبه) یوسف کرمی نماینده وزن 87- کیلوگرم و کاپیتان تیم ملی تکواندوی کشورمان، دارنده مدال برنز المپیک، 2 مدال طلای بازی‌های آسیایی و مدال طلای جهان و آسیا نیز در فینالی زودهنگام با "جسور بایکازوف" از کشور ازبکستان دیدار کرد و با شکست مقابل حریف خود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

مسعود حجی زواره نماینده وزن 74- کیلوگرم تیم ملی تکواندو با شکست نماینده ویتنام به دور دوم بازی‌های آسیایی اینچئون راه یافت.

امروز سوسن‌حاجی پور در بخش بانوان با شکست نماینده قزاقستان به دور دوم راه یافت و باید با نماینده تایلند مبارزه کند.

نماینده ازبکستان طلا و نقره قهرمانی آسیا و مدال برنز گرندپریکس قزاقستان را در کارنامه دارد، یکبار در فینال قهرمانی آسیا 2014 و با نادآوری، مقابل کرمی به برتری دست یافته است.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
اعتراض جالب عبدولی به ناداوری کشتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر / لحظه پیروزی امید حاجی نوروزی کشتی گیر کشورمان در المپیک 2012 لندن



المپیک , لندن , حاجی نوروزی , پیروزی

المپیک , لندن , حاجی نوروزی , پیروزی

المپیک , لندن , حاجی نوروزی , پیروزی

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان