ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبدالملک خرید جدید پرسپولیس/ باشگاه مصری موافقت کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عبدالملک خرید جدید پرسپولیس/ باشگاه مصری موافقت کرد

رییس باشگاه حرس الحدود با انتقال عید عبدالملک به پرسپولیس موافقت کرد.

به نوشته روزنامه «الوفد» مصر ، سرتیپ عبدالحکیم مسلم، رییس این باشگاه مصری گفت که هیچ مانعی برای انتقال عبدالملک به پرسپولیس تهران وجود ندارد.

وی در گفت و گو با یکی از روزنامه‌های مصری گفت: با توجه به نامعلوم بودن شروع فصل جدید لیگ مصر ترجیح می‌دهیم که با انتقال عبدالملک به باشگاه پرسپولیس موافقت کنیم.

این هافبک مصری در یک گفت و گویی تلویزیونی گفت که چند پیشنهاد از باشگاه‌های چین، قطر و امارات دارد، اما ترجیح می‌دهد که زیر نظر مانول ژوزه کار کند حتی اگر به صورت قرضی باشد.

به گزارش ایسنا، این هافبک مصری به دلیل خشونت ذاتی که در بازی او وجود دارد در فوتبال مصر لقب دیوانه را به خود اختصاص داده است!/ایسنا


ویدیو مرتبط :
انیمیشن خرید باشگاه پرسپولیس و استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه هامبورگ با بازی مقابل پرسپولیس در تهران موافقت کردتقابل شاگردان دایی با ستاره‌های میلان



دیدار پرسپولیس با باشگاه هامبورگ

باشگاه هامبورگ با بازی مقابل پرسپولیس در تهران موافقت کرد/ خداحافظی بزرگان در ژانویه

مسئولان باشگاه هامبورگ شب گذشته در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس موافقت خود را برای حضور در ایران در ماه ژانویه اعلام کردند. خبرگزاری فارس: باشگاه هامبورگ با بازی مقابل پرسپولیس در تهران موافقت کرد/ خداحافظی بزرگان در ژانویه

مسئولان باشگاه هامبورگ شب گذشته در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس موافقت خود را برای حضور در ایران در ماه ژانویه اعلام کردند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از حضور در آلمان و مذاکراتی با باشگاه هامبورگ خواستار حضور این تیم در ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه که در آن بزرگان قرمز‌پوش مانند مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری و برخی بازیکنان دیگر که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده‌اند اما برای آنها مراسمی در حد نامشان گرفته نشد دعوت کردند.

در این بین مهدوی‌کیا نیز پس از حضور در آلمان با هامبورگی‌ها مذاکراتی داشت که بالاخره شب گذشته باشگاه هامبورگ در نامه‌ای رسمی به محمد رویانیان و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که حاضر است در ماه ژانویه سفری به تهران برای انجام بازی دوستانه با پرسپولیس داشته باشد.

در این نامه مسئولان باشگاه هامبورگ نوشته‌اند: ما برای باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس ارزش زیادی قائل هستیم و امیدواریم با توجه به اینکه در حال برنامه‌ریزی هستیم جواب ما را زودتر بدهید.

همچنین هامبورگی‌ها به پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که سال آینده در تورنمنت باشگاه هامبورگ این تیم نیز قطعا دعوت خواهد شد.
مسئولان هامبورگ در نامه خود برای سفر به تهران، محل اقامت، هزینه‌های سفرشان، ترانسفر و برخی برنامه‌های را خواستار شدند تا به صورت دقیق به آنها اعلام شود.


گفتنی است هامبورگی‌ها تاکید زیادی داشتند که سریع‌تر نظرات باشگاه پرسپولیس به آنها اعلام شود و برنامه‌ریزی خود را برای ماه ژانویه داشته باشند.
در این دیدار قرار است مهدوی‌کیا، باقری و چند بازیکن بزرگ پرسپولیس به صورت نمادین از دنیای فوتبال خداحافظی کنند.

نماینده باشگاه آث‌میلان امشب وارد تهران می‌شود/ تقابل شاگردان دایی با ستاره‌های میلان

نماینده باشگاه ‌میلان ایتالیا برای انجام مذاکرات نهایی برای یک بازی دوستانه با حضور ستارگان میلان در ایران، امشب وارد تهران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه مسئولان وزارت ورزش و جوانان با ادامه فعالیت محمد رویانیان به عنوان مدیرعامل در پرسپولی موافقت کرد، وی برای تداوم کارهای بین المللی‌اش انگیزه مضاعفی یافت و به رایزنی های خود برای ادامه هماکری با باشگاه‌های بزرگ ادامه داد.

پس از موافقت هامبورگی‌ها برای بازی با پرسپولیس در ایران، نماینده باشگاه آث‌میلان ایتالیا نیز قرار است امشب برای مذاکرات نهایی جهت عقد قرارداد برای آکادمی میلان با همکاری باشگاه پرسپولیس در ایران به تهران سفر خواهد کرد.

همچنین نماینده باشگاه میلان قرار است درباره حضور ستارگان آث‌میلان در ایران برای یک بازی دوستانه با محمد رویانیان دیدار کنند و در صورت توافق نهایی و تائید زمان مناسب حضور بزرگان میلان در ایران قطعیت پیدا کند.
نماینده باشگاه میلان امشب وارد ایران می‌شوند و فردا مذاکرات خود را با قرمزپوشان دنبال خواهند کرد./فارس