ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبدالله کرمی جایگزین سیدجلال در پرسپولیس


سیدجلال ...می گویند کار او با الجیش قطر تمام شده و احتمالا فصل آینده پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.

آی اسپورت: سیدجلال ...می گویند کار او با الجیش قطر تمام شده و احتمالا فصل آینده پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.

در لیست خرید پرسپولیس، نام یک مدافع مرکزی به چشم می خورد. مدافع میانی فولاد، یعنی عبدلله کرمی. دایی او را می خواهد و به جذبش ابراز علاقه نشان داده. به همین دلیل هم هست که کرمی فعلا به پیشنهاد تمدید قرارداد فولاد پاسخی نداده تا شرایط پرسپولیس را بسنجد.

قرار است ظرف چند روز آینده، عبدالله کرمی و مدیران باشگاه پرسپولیس دور یک میز بنشینند و در مورد شرایط همکاری مذاکره کنند. کرمی دوست دارد شاگرد دایی در پرسپولیس شود اما از طرفی دیگر نگران این است که به پرسپولیس بیاید و در ترافیک خط دفاعی این تیم نیمکت نشین شود.

گویا به کرمی قول داده اند که اگر او بیاید یکی از مدافعان میانی پرسپولیس جدا خواهد شد. این مدافع میانی هم کسی نیست جز سیدجلال که می گویند کار او با الجیش قطر تمام شده و احتمالا فصل آینده پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد. الجیش همان تیمی است که در اواسط لیگ هم سیدجلال را می خواست اما باشگاه پرسپولیس، رضایتنامه مدافع باتجربه و کلیدی خود را صادر نکرد.


ویدیو مرتبط :
علت جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تنها اختلاف جایگزین سیدجلال با پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - تنها اختلاف جایگزین سیدجلال با پرسپولیس

مذاکرات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مدافع تیم ملی کاستاریکا بر سر اختلاف ۱۰۰ هزار دلاری برای عقد قرارداد ادامه خواهد داشت.

 علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی ظهر امروز (پنجشنبه) با اومانیا بازیکن کاستاریکایی دیدار خواهد داشت که ظاهراً یک اختلاف 100 هزار دلاری در پیشنهاد دو طرف وجود دارد و روی این موضوع مذاکرات ادامه خواهد داشت. گفته می‌شود پیشنهاد اومانیا 600 هزار دلار بوده و مبلغ مورد نظر پرسپولیس 500 هزار دلار است.

با توجه به تداوم مذاکرات شاید اومانیا امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر نشود و فردا (جمعه) برای تماشای دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن به ورزشگاه آزادی برود.
اخبار ورزشی - تسنیم