ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبداللهی: قرار نیست دایی به کمیته انضباطی احضار شود/ حداقل جریمه را برای مکانی در نظر گرفتیم



اخبار,اخبار ورزشی,فدراسیون فوتبال

دبیرکمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: قرار نیست سرمربی تیم فوتبال صبا به کمیته انضباطی احضار شود و چنین موضوعی مطرح نشده است.

 حسین عبداللهی در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص اینکه برانکو اعلام کرده محرومیت سوشا مکانی عمدی بوده است، گفت: قطعا کاری که ما انجام دادیم عمدی بوده است زیرا اگر سهوی بود در آن موقع اشتباهی رخ داده بود. بهتر بود به سرمربی پرسپولیس هم از واژه سهوی استفاده می‌کرد که به معنایی که او مدنظرش بود نزدیک‌تر بود.

وی ادامه داد: ما سوشا مکانی را دعوت کردیم تا در کمیته انضباطی حاضر شود و توضیح دهد که چرا به این اندازه بی‌انضباطی می‌کند هر چند که نیازی به این موضوع نبود اما قصد داشتیم ارشادی رفتار کنیم اما او حاضر نشد. بار اول دلیلش موجه بود اما بار دوم بدون دلیل به کمیته انضباطی نیامد. البته حکمی که ما صادر کردیم به خاطر عدم حضور او نبود و به علت رفتارهایش حداقل جریمه را در نظر گرفتیم.

دبیرکمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: شما رفتار مکانی را در دیدار مقابل صبا ببینید. به هر حال ما طبق قانون رفتار می‌کنیم. همه هم دیدند چه اتفاقی افتاد. به علت رفتارهای غیرورزشی او را جریمه کردیم. بهتر است آقای برانکو هم فیلم بازی را مجددا ببیند تا متوجه شود دروازه‌بان تیمش چه رفتارهایی کرده است.

عبداللهی در خصوص اتفاقات دیدار پرسپولیس و صبا خاطرنشان کرد: هنوز پرونده این مسابقه به دست ما نرسیده و اگر ضرورت داشته باشد فیلم مسابقه را بار دیگر خواهیم دید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود امکان دارد علی دایی به کمیته انضباطی احضار شود، گفت: تاکنون به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای مطرح نشده و من از آن اطلاعی ندارم.

دبیرکمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات و حواشی لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: یکسری پرونده‌ها وجود داشته که هنوز به آن رسیدگی نکردیم. متاسفانه با وجود تنبیهاتی که وجود دارد اما می‌بینیم که باز هم شاهد بی‌انضباطی‌هایی هستیم. همین موضوع باعث می‌شود که ما شدیدتر برخورد کنیم.

 

 اخبار  ورزشی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
علی دایی و لج کردن با کمیته انضباطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: مگر حرف دروغ زدم که جریمه شوم؟/ رای کمیته انضباطی را قبول ندارم



فوتبال پرسپولیس , علت جریمه شدن علی دایی

دایی: مگر حرف دروغ زدم که جریمه شوم؟/ رای کمیته انضباطی را قبول ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس جریمه 7 میلیون تومانی کمیته انضباطی را رد کرد.

علی دایی  در خصوص جریمه 7 میلیونی کمیته انضباطی بابت بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: من اصلا و ابدا این جریمه را قبول ندارم، مگر چه کار کردم؟ مگر حرف بی‌ربط و اشتباهی زدم؟

وی افزود: الان نتیجه حرف‌های مرا می‌بینید، چه چیزی ثابت شده و یا چه اتفاقی افتاده؟ من اصلا جریمه 7 میلیونی را قبول ندارم چون دلیلش را نمی‌دانم.

دایی یادآور شد: اگر حرفی زدم همه آن را می‌بینید که چطوری اتفاق افتاده است و خدای ناکرده به کسی هم بی‌احترامی نکردم، حالا 7 میلیون مرا جریمه کرده‌اند واقعا جالب است. /فارس