ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عباسی: مدیرعامل پرسپولیس با همکاری سجادی و هیئت مدیره انتخاب می‌شود



آخرین اخباراز مدیرعامل پرسپولیس,نظرعباسی درمورد مدیرعامل پرسپولیس,انتخاب مدیرعامل پرسپولیس

عباسی :

مدیرعامل پرسپولیس با همکاری سجادی و هیئت مدیره انتخاب می‌شود/از انتخابات کشتی دفاع می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: قرار است با هماهنگی سجادی و همچنین اعضای هیئت مدیره پرسپولیس، مدیر عامل سرخ پوشان را انتخاب کنیم.

محمد عباسی در گفت وگو با فارس درباره سفرش به اینچئون در بازی های داخل سالن آسیا گفت: بازی های بین المللی مصاف اقتدار ملت ها و کشورها است و ایران نیز در این چند سال اخیر حضوری با اقتدار داشته و در آسیا هم صاحب نام است. ورزشکاران ایرانی را در  این مسابقه با روحیه دیدم و آمادگی کاملی دارند. از مربیان و تلاش هایی که شده تشکر می کنم و از مردم هم می خواهم دعای خیرشان را فراموش نکنند.

 

وی درباره شکست والیبالیست ها مقابل ایتالیا، اظهار داشت: باید به این تیم، شگفتی آفرین گفت که در همه جهان که این رشته را دنبال می کنند، ایران با شکست قدرتهای دنیا شگفتی ساز شده است. شکست ایتالیا تاریخی بود. در بازی دوم هم اگرچه بازی را واگذار کردیم، اما بازیکنان ایرانی با شهامت بازی کردند.

 

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر صحبت های شیخ احمد، رئیس شورای المپیک آسیا که گفته بود ایران حق برگزاری هیچ انتخاباتی را ندارد، تصریح کرد: آنها دنبال بهانه هستند این بهانه جویی در ورزش است. اما طبق منشور المپیک انتخابات باید به مجامع سپرده شود.

عباسی در پاسخ به این  سوال که آیا با این شرایط انتخابات کشتی برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: کاملا از انتخابات ایران دفاع می کنیم و دعا می کنیم مجمع کارش را درست انجام دهد. نباید اجازه دهیم کسی از بیرون بهانه جویی کند. البته شاید اطلاعات نادرستی به آنها می رسد و به همین دلیل شیخ احمد اینگونه اظهار نظر می کند.

 

وی در پاسخ به این سوال فارس که حمایت شما از رویانیان برای ابقا در باشگاه پرسپولیس چقدر بوده، عنوان کرد: همه باشگاه ها مورد حمایت ما هستند و باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز حمایت می کنیم و آرزو داریم سلامت باشند.

 

ما از رویانیان خواهش کردیم بیاید و مشغول به کار شود اما با توجه به اینکه وی در جای دیگری مشغول بود شاید صلاح ندیدند ماموریتش ادامه داشته باشد، اما چون درباره هیئت مدیره به نتیجه نرسیدیم خواستیم که بماند و با همکاری سجادی و هیئت مدیره از بین کاندیداها شخص مورد نظر انتخاب شود.

 

عباسی درباره اینکه عده ای از فوتبالیست ها هنوز پاداششان را نگرفته اند، عنوان کرد: تیم ملی مربوط به کلیت و هویت ایران است. پشت آن ایستاده ایم و حمایتش هم می کنیم. درباره پاداش هم باید بگویم همه پاداش گرفته اند و پاداش ها عینا به فدراسیون داده شده است./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
معرفی هیئت مدیره جدید پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس معرفی شدند/زمان انتخاب مدیرعامل پرسپولیس اعلام شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس معرفی شدند؛ پروین رفت

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص و معرفی شدند.

با تصمیم وزارت ورزش و جوانان هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس مشخص شد.

محمد زادمهر، حمید رضا سیاسی، مصطفی سلیمی، علی اصغر مونسان، حسین کاظم پور، مهدی خواجه‌وند و حمید استیلی اعضای جدید هیئت مدیره جدید پرسپولیس هستند.

از نکات مهم عدم حضور افراد گذشته از جمله علی پروین است.


در حکم وزیر ورزش و جوانان به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس آمده است : 

با توجه به ضرورت ارتقاء و توسعه نظام باشگاه داری در کشور و با عنایت به تجربه و تعهد جنابعالی بدینوسیله به عنوان عضو هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب می شوید.   امید است با اتکال به خداوند و نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید، ‌با همیاری سایر اعضاء شرکت،‌ موفق باشید.

 

-------------------------------

 

زمان انتخاب مدیرعامل پرسپولیس اعلام شد

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس فردا انتخاب می‌شود.

 با اعلام امیر رضا خادم فردا (دوشنبه) اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار و مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب خواهد شد.

امروز 7 نفر به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس معرفی شدند.
اخبار ورزشی - جام نیوز,تسنیم