ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عباسی: عربستانی‌ها زور می‌گویند


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: نباید به نفع عربستان عقب‌نشینی کنیم چرا که آنها زورگویی می‌کنند و مواضع ما در این باره همیشه روشن بوده است.

خبرگزاری تسنیم: سعید عباسی در خصوص بحث ادامه‌دار اختلافات ایران و عربستان و مواضعی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده است، گفت: این بحث کاملاً کلی است و بحث تراکتورسازی، سپاهان یا سایر تیم‌ها نیست؛ بحث ما ایران است. اگر قرار باشد مسائل سیاسی که خلاف قوانین AFC و فیفاست، در موضوع میزبانی تیم‌های ایرانی از تیم‌های عربستانی دخالت پیدا کند، ما هم باید دپیلماسی را پیش برده و مسائل سیاسی را پیش بکشیم. در بحث ورزش و قوانین فیفا، در صورتی یک کشور نمی‌تواند میزبانی کند که در آن کشور بلایای طبیعی رخ داده باشد یا جنگ صورت بگیرد. اگر قرار باشد کمک‌های مالی عربستانی‌ها در قوانین دخالت داده شود و آنها قوانین را به نفع خودشان تغییر بدهند، پس قوانین ورزش چه می‌شود؟

ما باید شاکی باشیم، نه عربستانی‌ها

وی با اشاره به مطرح کردن ناامنی ایران از سوی عربستانی‌ها افزود: اگر بحث ناامنی باشد، ما نباید با عربستانی‌ها در خاک این کشور بازی کنیم، چون آنها با یمن در جنگ هستند و در شهرهای این کشور هم بمب‌گذاری‌های زیادی صورت گرفته است. اذیت و آزارها در فرودگاه و حادثه منا هم که مربوط به موضوع حج است به کنار، اما آنها در لیگ قهرمانان آسیا و با تیم‌های ایرانی هیچ وقت برخورد خوبی نداشته‌اند. ساعت‌ها معطلی، انگشت‌نگاری، عکس گرفتن از قرنیه چشم و سایر موارد با اخلاق و روحیات ورزشی منافات دارد و عربستانی‌ها هیچوقت اخلاق را رعایت نکرده‌اند. اگر کسی هم باید شاکی باشد، آن ما هستیم. ما باید اعلام کنیم عربستانی‌ها به ایران بیایند و بازی کنند، اما ما در خاک کشور آنها به دلیل ناامنی بازی نمی‌کنیم.

اگر بحث ناامنی ایران مطرح شود، تمام دنیا برای ما ناامن است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و در گذشته تاوان سنگینی بابت انقلاب‌مان داده و پای آن ایستاده‌ایم. بحث ما یک بحث ارزشی است. اگر خواسته عربستان به حق بود، همه قبول می‌کردند، اما آنها حقی ندارند که بخواهند برای ما تعیین تکلیف کنند. اگر هم AFC می‌خواهد جانبداری کند، ما باید ایستاده و از منافع‌مان عقب نشینی نکنیم. اگر هم آنها می‌توانند حرف خود را با منطق اثبات کنند، حرف دیگری است. باید بگویم ما در جلسه‌ای که با دیگر باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که اگر قرار باشد بحث ناامنی ایران مطرح شود، ما هم اشاره کنیم که تمام دنیا برای ما ناامن است. در فرانسه، انگلیس و کشورهای اروپایی بمب‌گذاری می‌شود و در حال حاضر امن‌ترین جای دنیا، ایران است. اینجا افغانستان یا سوریه نیست که کشورهای‌شان درگیر جنگ باشند و ما در قبال عربستان روی موضع خود ایستاده‌ایم.

رئیس فدراسیون و سازمان لیگ نباید مواضع شخصی‌شان را اعلام کنند

عباسی درباره اینکه کفاشیان اعلام کرده به دلیل عضویت در هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند اقدامات اخیر AFC و عربستانی‌ها را به فیفا گزارش بدهد و در مقابل تاج گفته نباید از مواضع خود عقب‌نشینی کنیم، اظهار داشت: ساختار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ما از هیئت رئیسه تشکیل شده است و نباید مواضع شخصی اعلام شود. اگر قرار است قوانین با حکم حقوقی اجرا شده و مواضعی اعلام شود، باید در هیئت رئیسه مطرح و مصوب شود.

وی ادامه داد: رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، مجری مصوبات هیئت رئیسه هستند؛ درست مانند شرکت‌ها که مدیرعامل دارند یا باشگاه تراکتورسازی که مدیرعاملش مصوبات هیئت مدیره را اجرایی می‌کند. خودم هم در هیئت مدیره تراکتورسازی هستم، اما فقط می‌توانم یک رأی بدهم. پس باید به نظر جمعی احترام گذاشت و اینکه گفته شود، تاج نظر شخصی‌اش را داده و مورد تأیید ما نیست یا مسائل دیگر مطرح شود، باید موضع هیئت رئیسه باشد. اگر تاج موضوعی را اعلام کند و نظر او مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ باشد، کاملاً درست است و اگر هم کفاشیان نظری می‌دهد و طبق نظر هیئت رئیسه باشد، مسلماً شخصی نیست. در مجموع معتقدم در این ماجرا، باشگاه‌ها نباید از منافع ملی کوتاه بیایند.

بزرگترین سرمایه ما عمر جوانان‌مان است که در راه انقلاب رفت

وی در واکنش به این موضوع که در صورت قطعی شدن رأی AFC مبنی بر بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشوری ثالث منافع ملی کشورمان از نظر معنوی و مادی زیر سؤال می‌رود، تصریح کرد: مردم از همه نظر، مادی و معنوی برای انقلاب هزینه داده‌اند. همین حالا هم برای حفظ اسلام، جوانان ایرانی در سوریه و عراق می‌جنگند و شهدای مدافع حرم داریم. بالاترین سرمایه کشور ما، عمر جوانان‌مان است که این جوان‌ها عمر خود را در طبق اخلاص در راه دین و انقلاب گذاشته‌اند. پس اینجا اقتدار و عزت‌مان باید در اولویت باشد، چون هزینه سنگینی داده‌ایم. از نظر مسائل جانبی هم در اقتصاد مقاومتی باید به کشورهای دیگر برویم که این مسائل دوباره برای ما هزینه‌هایی در بر خواهد داشت. هزینه‌هایی که در شرایط سخت اقتصادی باشگاه‌ها، بسیار سنگین است و زیان روی زیان انباشته می‌شود.

با اوباما برادر هم باشم، از منافع ایران کوتاه نمی‌آیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره اینکه گفته می‌شود علی کفاشیان به دلیل دوستی با شیخ سلمان تصمیمات AFC را به فیفا گزارش نمی‌کند و اعلام کرده از او در انتخابات فیفا حمایت خواهد کرد، گفت: این چه حرفی است؟ اصلاً فرض بگیرید که اوباما برادر من باشد، من باید منافع مملکتم را کنار بگذارم؟ حتی اگر با اوباما برادر هم باشم، از منافع ایران کوتاه نمی‌آیم، چون اقتدار ما چیز دیگری است. بعضی مواقع بحث دوستی‌هاست که می‌گوییم مشکل را با کدخدا منشی حل می‌کنیم، اما بعضی مواقع هم قانون در میان است.

عباسی اظهار داشت: اگر عربستان موضوع را سیاسی می‌کند، ما هم موضوع را سیاسی کرده و بگوییم اگر نمی‌خواهید با ما بازی کنید، از مسابقات کنار بکشید که در این صورت خوشحال هم می‌شویم. اگر ایراد عربستانی‌ها به مسائل دیگر است و دنبال ناامن جلوه دادن ایران هستند، می‌توانند درخواست کنند مسابقات‌شان را در شرق آسیا انجام دهند و با تیم‌های شرقی همگروه شوند. ما که نباید به نفع عربستان عقب‌نشینی کنیم. این زورگویی است و مواضع ما همیشه روشن بوده؛ در اصل ما برای همین زورگویی‌ها انقلاب کردیم و جنگیدیم.

باشگاه‌ها می‌توانند خودشان به فیفا گزارش بدهند

عباسی درباره اینکه آیا باشگاه تراکتورسازی در صورت گزارش ندادن فدراسیون فوتبال به فیفا با سپاهان هم‌صدا خواهد بود و خودش سیاسی کاری AFC و عربستانی‌ها را به فیفا گزارش می‌دهد یا نه، به تسنیم گفت: صددرصد این کار را خواهیم کرد. باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، باید مجوز حرفه‌ای داشته باشند. مجوز حرفه‌ای AFC هم هر ساله با ممیزی‌های خاصی صادر می‌شود و باید آیتم‌های چندگانه را رعایت کنیم تا مجوز بگیریم. یکی از این آیتم‌ها حقوق بین‌المللی خود باشگاه‌هاست و ما جزیی از سیستم حقوقی AFC هستیم. وقتی مورد تأیید باشیم، مسلماً می‌توانیم خودمان اقدام کرده و شکایت کنیم. این اختیار را داریم، اما بحث این است که ما ابتدا باید در داخل خودمان به یک تصمیم واحد برسیم و نمی‌توانیم متفرق تصمیم بگیریم. اینکه فدراسیون این کار را نکند و باشگاه خودشان چنین کاری انجام دهد، آن زمان فیفا هم می‌گوید بین خودشان تفرق آرا وجود دارد.

باید تصمیمی واحد بگیریم و نباید جزیره‌ای عمل کنیم

وی ادامه داد: باید جلسه‌ای بین مسئولان سازمان لیگ با باشگاه‌ها برگزار شده و تصمیمی واحد بگیریم. با توجه به اینکه کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس مجمع و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ است، در این جلسه حضور خواهد داشت و ما باید تفرق آرا را کنار بگذاریم و تصمیمی بگیریم که ملی باشد. مطمئناً وقتی بخواهیم تصمیم ملی بگیریم، کسی اجازه ندارد منافع شخصی‌اش را لحاظ کند و باید این منافع را کنار گذاشته و فقط منافع ایران را در نظر بگیریم. من نباید منفعت شخصی خودم را به منفعت باشگاهم ترجیح بدهم، همانطور که وقتی منافع ملی باشد، همه باید از آن دفاع کنند؛‌ حتی اگر نظرها مخالف باشد. اولویت ما منافع ملی و یک تصمیم واحد است که نباید جزیره‌ای عمل کنیم. ما جلسه‌ای داشتیم که تاج هم در آن جلسه حضور داشت و همه به یک وحدت رویه رسیدیم و اکنون هم روی این تصمیم خودمان هستیم. عزم ما یک عزم ملی است و باید از اقتدارمان دفاع کنیم، فقط هم بحث تراکتورسازی نیست، بلکه بحث ملی است.

در باشگاه تراکتورسازی اختلافی باشد، منتج به درست کردن ایرادهاست

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در بخش دیگری از گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شایعه برکناری‌اش توسط هیئت مدیره گفت: هیئت مدیره ما متفرق نیست و از این هیئت مدیره‌ها نیست که هرکسی بر اساس سهامی که دارد به عضویت درآمده باشد. تشکیل هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در سال گذشته، با هدف حفظ منافع باشگاه و همدلی بود. خوشبختانه در بین ما تفرق آرا نیست و همه یکدل و یکدست هستند. شاید اختلاف و مباحثی هم پیش بیاید، اما این مباحث منتج به درست کردن ایرادهاست.

برکناری من توسط هیئت مدیره صحت ندارد

عباسی گفت: اگر من کاری را در باشگاه درست پیش نبرم، هیئت مدیره گوشزد می‌کند و من هم موظف هستم این گوشزدها را عملیاتی کنم. اینکه گفته شده هیئت مدیره قصد برکناری من را دارد یا هیئت مدیره در حاشیه است، صحت ندارد. خوشبختانه با کمک همین هیئت مدیره مشکلات مالی تا حدود زیادی مرتفع شده و تیم به آرامش رسیده است. اگر هم سرمربی تیم از باشگاه و من حمایت می‌کند، نه خواسته من بوده و نه دستوری در این خصوص داده‌ایم. هرکسی از اعضای هیئت رئیسه یک گوشه کار را گرفته و کارهای باشگاه را پیش می‌بریم. از مردم هم می‌خواهم به این حواشی توجه نکنند، چون کار به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم موفقیت‌ها و نتایج هم به زودی حاصل شود.


ویدیو مرتبط :
دکتر عباسی:آیا مردم را به زور به جهنم میبریم خوبه ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عباسی: باید مقابل عربستانی‌ها ایستاد


مدیرعامل تراکتورسازی می‌گوید با حضورش در تراکتورسازی به مسائلی از جمله دلالی در این باشگاه پایان داده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازان درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

تکذیب ماجرای استعفای مدیرعامل باشگاه

مدیرعامل باشگاه در این گفت‌وگو درباره شایعات اخیر مبنی بر درخواست هیئت‌مدیره برای استعفای وی گفت: این خبر صحت ندارد و نمی‌دانم که انتشاردهندگان این خبر چه کسانی بودند ولی چنین چیزی صحت ندارد و هیئت‌مدیره چنین درخواستی مطرح نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: جلسه هیئت‌مدیره ما روز یکشنبه برگزار شد. ما برنامه‌ریزی مفصلی برای نیم‌فصل دوم داشتیم به همین دلیل در جلسه ذکرشده تغییر و تحول بازیکنان، پشتوانه مالی مورد نیاز برای نیم‌فصل دوم و تعیین بودجه برای لیگ قهرمانان آسیا را بررسی کردیم و برای رقابت‌های پیش‌روی، تعیین بودجه و برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم منابع مالی لازم را تأمین کنیم.

عباسی ادامه داد: در این جلسه گزارش‌های سرمربی تیم نیز ابلاغ شد و در خصوص ادعایی که کشور عربستان داشته است بحث و گفتگو نیز شده است.

عدم شفافیت مالی در باشگاه صحت ندارد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: توجه داشته باشید که عدم شفافیت مالی هیچ‌گاه از سوی هیئت‌مدیره باشگاه‌ها به بیرون درز نمی‌کند، یعنی هیچ یک از اعضا نمی‌گویند که ما شفافیت مالی و … نداریم بنابراین خبر درخواست استعفا به دلیل عدم شفافیت مالی چیزی ساختگی است و قویاً این مسئله را تکذیب می‌کنم.

وی گفت: دو نفر از اعضای هیئت‌مدیره به همراه مدیرعامل، مشاور فنی، بازرگانی همگی دخیل بر خرید بازکنان هستند و همگی رصد می‌کنند. هیچ بازیکنی را نگرفتیم که در آن پای یک نفر به اسم مدیره برنامه باشد یعنی حتی در قراردادها به یک نفر یک ریال هم نداده‌ایم. از روزی که وارد باشگاه شدم این کارها را به‌کل تعطیل کردم.

مدیرعامل باشگاه خاطرنشان کرد: این باج دادن‌ها و یا پرداختی به مدیر برنامه‌ها و دلال‌ها قبلاً بوده و دوستان خودشان به‌خوبی می‌دادند که چه خبر بوده است! قراردادهای وحشتناک و بی‌خود و غیرمنطقی قبلاً داشتیم و به نظر من این دوستان دوست دارند ما نیز وارد این بحث‌ها شویم تا تیم به حاشیه بر‌ود.

عباسی با اشاره به جلسات هیئت‌مدیره باشگاه اظهار داشت: در جلسات صحبت‌های زیادی انجام می‌شود و ممکن است ما ساعت‌ها با یکدیگر بحث کنیم اما به دلیل اینکه در هیئت‌مدیره همه در کنار یکدیگر هستند، این جلسات همیشه نتیجه مثبتی داشته و قطعاً هیچ مشکلی در بین ما وجود ندارد.

وی تأکید کرد: دوستان هماهنگی‌های لازم را به عمل‌آورده‌اند تا این همکاری‌ها حتی بیشتر از گذشته شود تا تیم بتواند به بهترین شکل ممکن به کار خود ادامه داده و در ادامه رقابت‌ها نتیجه خوبی بگیرد.

عباسی ادامه داد: خوشبختانه یکی از بهترین هیئت‌مدیره‌ها را داریم، اختلاف‌نظر هم قطعاً پیش می‌آید اما آنچه مسلم است تلاش برای کمک به تیم است و مسئله استعفای بنده تا امروز اصلاً مطرح نشده است. خدا را شکر ما پول هم پیدا کنیم ثبت می‌شود و شفافیت مالی داریم تا اتفاقات گذشته تکرار نشود و با توجه به مسائل روز فوتبال که به فساد مالی و … ارتباط دارد برایمان مشکل‌ساز نشود، از طرفی در حال حاضر 3 گروه حسابرسی در فعالیت هستند و از اول باشگاه تا الآن را رصد می‌کنند و خوشبختانه جای هیچ سؤالی هم باقی نمی‌ماند.

برخی افراد تراکتور را فقط با حضور خودشان قبول می‌کنند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: آقایانی که تراکتور را فقط با حضور خودشان قبول می‌کنند، دارند نظرات مردم را مصادره می‌کنند.

عباسی درباره اینکه امیر قلعه‌نویی وی را بهترین مدیرعامل تاریخ سرمربی‌گری خود می‌داند، خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی به من لطف دارد. ما تا اینجای کار از عملکرد قلعه‌نویی راضی هستیم و امیدواریم این تعامل بتواند ما را برای رساندن تراکتور به جایگاه واقعی خود، یاری کند.

وی تصریح کرد: این افراد هیچ هدفی جز اینکه تراکتور شرایط بدی داشته باشد، ندارند اما خدا را شکر ما با هیئت‌مدیره هم‌صدا و هم‌قسم هستیم که مقابل این افراد ایستادگی کنیم تا شرایط تیم بهتر شود. این افراد هرجایی که صحبت می‌کنند، می‌گویند که هواداران این صحبت‌ها را انجام داده‌اند و با این کار خودشان را پشت هوادار مخفی می‌کنند تا اهداف شوم خود را در تیم تراکتورسازی پیاده کنند.

عباسی افزود: برخی دیگر از این افراد نیز مطالبه مالی دارند و اگر به این افراد برخی امکانات را بدهیم که نباید داد آن‌وقت صدایشان بریده می‌شود. حضورمان اینجا به خاطر این است که مسائلی که قبلاً بوده است را پاک‌کنیم. شرایطی که برخی افراد برای خودشان حکومت راه انداخته بودند را از هم پاشیدیم و قطعاً این افراد مقابله خواهند کرد.

وضعیت مناسب پرداختی‌های باشگاه تراکتورسازی به بازیکنان

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رابطه با وضعیت مالی تراکتورسازی تأکید کرد: خوشبختانه از معدود باشگاه‌هایی هستیم که به بازیکنانی که از ابتدای لیگ در تیم هستند 50 درصد و بازیکنانی که از نیم‌فصل با ما همراه هستند 30 درصد پرداختی داشته‌ایم، ضمن اینکه توجه به آکادمی باشگاه مدنظر ما بوده و بخشی از بدهی‌های خارجی هم که ممکن بود باعث کسر امتیاز شود را هم پرداخت کرده‌ایم.

عباسی گفت: ما سعی کردیم که مشکلات مالی قبلی تیم از قبیل بدهی‌ها به تونی اولیویرا، آرفی، گونزالس را از میان برداریم. می‌توانید از طریق سازمان لیگ و مسئولان این امر نیز جویا شوید که بدون شک تیم تراکتورسازی تبریز جزو ۳ باشگاه برتر در خصوص پرداخت‌های مالی بوده است.

مدیرعامل باشگاه با اشاره به آکادمی فوتبال تراکتورسازی گفت: باطن یک باشگاه به نظر من مهم است و اگر باطن یک مجموعه درست باشد، بدون شک این امر برای نسل آینده نیز سودمند خواهد بود، در حال حاضر بیش از ۱۵۰ نفر هم در آکادمی باشگاه مشغول فعالیت هستند و حقوق می‌گیرند.

باید حق 35 میلیون طرفدار تراکتورسازی را ادا کنیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ضمن اشاره به لفظ بومی در برخی محافل خاطرنشان کرد: بومی کسی است که دلش با تراکتورسازی باشد، هر کس که دلش با تراکتورسازی باشد با هر زبانی و از هرکجای دنیا که باشد قابل‌احترام و باعث افتخار ماست و خوشحال می‌شویم که هواداری از تراکتورسازی از مرزها گذشته است، امیدوارم بتوانیم این تیم را به جایگاه اصلی‌اش که حق 35 میلیون طرفدار تراکتورسازی و مردم آذربایجان و ترک هست برسانیم.

عباسی اظهار داشت: این تیم مال قلعه‌نویی یا عباسی نیست، درواقع مهر این تیم به نام مردم ترک و آذری ما زده‌شده به همین دلیل تراکتورسازی نیازمند حمایت هواداران است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گریزی به هواداران پرشور تیم زد و گفت: به نظر من این تیم علاوه بر آذری زبان‌ها از دیگر گویش‌ها و شهرها نیز هواداران زیادی دارد و بحث‌هایی که در خصوص مدیر غیربومی یا امثال این امر مطرح می‌شود چندان درست نیست و به نظر من کسانی هستند که به این تیم و رشد باشگاه تراکتورسازی تبریز حسادت می‌کنند، زیرا اگر نگاه کنید خاندان ما همه ورزشکار بودند.

وی عنوان کرد: ما امسال برنامه‌ای در باشگاه تنظیم کرده‌ایم که علاوه بر حذف اسم‌هایی به نام مدیر برنامه، بهترین پرداخت‌ها را نیز داشته‌ایم و حتی در خصوص اردوی ترکیه تیم ما علاوه بر رفع موانع مالی، با ۳ تیم مطرح اروپایی نیز قرارداد بازی دوستانه منعقد کرده بودیم که متأسفانه به دلیل مشکلات خروجی سربازان همه‌چیز عوض شد.

عباسی خاطرنشان کرد: ما از همه جهت آمده‌ایم تا به باشگاه تراکتورسازی و مردم فهیم و پرشور تبریز کمک کنیم تا تیم تراکتور بار دیگر در سطح آسیایی نیز بتواند خودی نشان دهد.

ورود فوتبال به سیاست غیرقانونی است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص شعارهایی که علیه وی سر داده می‌شود گفت: کسی که فحاشی می‌کند آبرویش برایش مهم نیست. وقتی آقای فرکی از سپاهان رفت در صدر جدول بودند ولی برخی می‌گویند ما می‌توانیم با بی‌اخلاقی حکومت کنیم ولی ما به قول آقای جلالی فحش نمی‌دانیم که سر دهیم.

عباسی در خصوص کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز قرار است هر چهار تیم حاضر در لیگ آسیا در دفتر آقای کفاشیان حاضر شویم و در این مورد تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: چون این بحث کاملاً غیرمنطقی است احتمال کناره‌گیری است و این بحث کاملاً سیاسی هست و یا توجه به اساس‌نامه فیفا ورود فوتبال به سیاست غیرقانونی است و بایستی مقابل این موضوع ایستادگی کرد.