ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عباسی رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس می ‌شود



 

عباسی رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس می ‌شود

 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از هواداران پرسپولیس بابت شکست برابر استقلال عذرخواهی می کنیم.

محمد حسین نژاد فلاح در خصوص حضورش در هیئت مدیره پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه مدتی پرسپولیس با سرپرستی اداره می‌شد باید برای این تیم تصمیماتی گرفته می‌شد. یک سرپرست 6 ماه بیشتر نمی‌تواند در یک تیم کار کند. به هر حال سرپرستی آقای کاشانی بیشتر طول کشید و ایشان زحمات زیادی کشیدند.

وی افزود: طبق قانون باشگاه بزرگ پرسپولیس باید در راستای اساسنامه هیئت مدیره خود را مشخص می‌کرد که با تدبیر ویژه دکتر عباسی پس از رایزنی‌های فراوان افراد مشخص شدند.

نژاد فلاح ادامه داد: در بین اعضای هیئت مدیره اسطوره‌ای بزرگ در فوتبال ایران به نام علی پروین وجود دارد که سرمایه‌ این مرز و بوم است. او خودش سال‌ها به عشق پرسپولیس عرق ریخته و عالی ترین مقام‌ها را کسب کرده؛ پس انتخاب بسیار خوبی بود.

وی تاکید کرد: نفر دوم محمد پنجعلی است که سال‌ها در خط دفاعی پرسپولیس و تیم ملی جنگیده و سرد و گرم فوتبال را کشیده است. این 2 نفر از بزرگان پرسپولیس هستند و انشاءالله بتوانند به پرسپولیس کمک کنند.

نژاد فلاح یادآور شد: در کنار بزرگان پیشکسوت که حضور آنها قطعا نوید بخش روزهای خوب برای پرسپولیس است آقای فروزنده معاون محترم رئیس جمهور که خودش یکی از هواداران پرسپولیس است حضور دارد. این تصمیم نشان دهنده علاقه و جدیت رئیس جمهور محترم و وزیر ورزش به باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس است. این انتخاب نیز می‌تواند کمک شایانی به پرسپولیس کند. آقای فروزنده بسیاری از مشکلات پرسپولیس را حل می‌کند. ایشان در کارهای اداری و سیاسی زبانزد عام و خاص هستند و قطعا تدابیری ویژه خواهند داشت.

وی در خصوص مدیرعاملی رویانیان گفت: رویانیان فردی است که برای مردم شناخته شده است. سردار رویانیان فردی است که ویژگی‌ها و برجستگی‌های مدیریت خوبی دارد. ایشان پروژه‌های بزرگی را در دست داشته و تعامل خوبی با افراد مختلف دارد. او خوش رفتار است و می‌داند باید چطور با مشکلات برخورد شود. جا دارد از این تصمیم آقای عباسی که سعی کرده خونی تازه‌ای به پرسپولیس تزریق کند سپاسگزاری داشته باشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: جا دارد از تماس حبیب کاشانی تشکر ویژه داشته باشم. مدیریت در باشگاه استقلال و پرسپولیس کار ساده‌ای نیست مخصوصا اگر یک نفر بخواهد همه این کارها را در باشگاه انجام دهد. به کاشانی خسته نباشید می‌گویم و انشاالله در ادامه راهش موفق باشد.

وی در خصوص انتخاب رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: پس از جلسه شب گذشته هیئت مدیره در خصوص ریاست هیئت مدیره وارد مشورت شدیم و به این نتیجه رسیدیم که حق با آقای فروزنده معاونت محترم رئیس جمهور است تا تصمیم‌های نهایی را در راس هیئت مدیره ایشان بگیرند. قطعا آقای فروزنده تدابیر خوبی برای باشگاه پرسپولیس دارند که متعاقبا آنها را به اطلاع مردم شریف ایران و هواداران پرسپولیس می‌رسانیم.

نژاد فلاح همچنین در خصوص رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس گفت: پس از جلسه هیئت مدیره شب گذشته با آقای عباسی در این باره صحبت و به او اعلام کردم برای همدلی بیشتر و هماهنگی‌ کارها باید ایشان مسئولیت رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس را بپذیرد تا گزارش های لازم را به ایشان بدهیم و هیئت مدیره بیشتر احساس مسئولیت کند. با این تفاسیر عباسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره حمید استیلی گفت: در کنار علی پروین و محمد پنجعلی، حمید استیلی نیز یکی از سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس است که زحمات زیادی در این تیم کشیده است. درست است ایشان روزهای خوبی در پرسپولیس نداشته اما باید به این توجه کرد که نتیجه نگرفتن یک تیم دلایل مختلفی دارد که فقط یکی از آن سرمربی است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم استیلی در راس کار بماند و موانع مختلف را از پیش روی ایشان برداریم. استیلی به پرسپولیس عشق و علاقه دارد و می‌تواند پرسپولیس را به روزهای درخشان باز گرداند. ما بازیکنان خوبی در پرسپولیس داریم که با اضافه شدن علی پروین و شوک مثبت می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: فارغ از اینکه بخواهیم به فردی توهین کنیم یا افرادی از ما ناراحت شوند جا دارد از طرف هیئت مدیره پرسپولیس از تمام هواداران این تیم بابت نتایج بد گذشته و مخصوصا باخت در دربی عذر خواهی ویژه‌ای داشته باشیم و همه با هم کمک کنیم تا پرسپولیس به روزهای اوج خود برسد. ما همه یک خانواده هستیم و برای اینکه پرسپولیس سرپا شود باید با یکدیگر یکدل شویم. مطمئن باشید با حمایت وزیر ورزش و قول رئیس جمهور و حمایت اعضای هیئت مدیره و پیشکسوتان پرسپولیس به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.


ویدیو مرتبط :
زیباترین و سرنوشت سازترین گل تاریخ باشگاه پرسپولیس-کلیپ زیبای مردان سرخ-پرسپولیس قهرمان میشه-لحظه تاریخی قهرمانی پرسپولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عبدی رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس شد


عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس به عنوان رئیس آکادمی این باشگاه انتخاب شد.

ورزش سه: امروز جلسه‌ای با حضور مربیان و مسئولان تیم‌های پایه پرسپولیس و علیرضا رحیمی در محل این باشگاه برگزار و حسین عبدی به عنوان رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

در این جلسه در خصوص وضعیت تیم‌های پایه پرسپولیس و حضور پرقدرت آنها در مسابقات پیش‌رو صحبت و تصمیم‌گیری شد. همچنین تغییری در اعضای تیم‌های پایه صورت نگرفت.

نکته اینجا بود که مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس که همگی از پیشکسوتان این باشگاه هستند از جدیت و برنامه‌های علیرضا رحیمی در مورد تیم‌های پایه خوشحال شده و اعلام کردند رحیمی و عبدی طرح‌ها و برنامه‌های خوبی برای تیم‌های پایه پرسپولیس دارند.