ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عامل برتری بایرن مونیخ در فوتبال آلمان


مشاور دبیرکل سازمان ملل و مدیرعامل پیشین وردربرمن گفت: مسائل مالی، دلیل اصلی برتری بایرن مونیخ بر سایر تیم‎های بوندس لیگاست.

خبرگزاری تسنیم: ویلفرد لمکه به عنوان مشاور دبیر کل سازمان ملل در بخش ورزش برای توسعه و صلح به ایران آمده و پس از شرکت در مراسم روز ملی پارالمپیک، عصر روز گذشته با مسئولان ورزش کشورمان دیدار کرد.

لمکه صبح دیروز نیز از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بازدید کرد. او که 19 سال مدیرعامل باشگاه «وردربرمن» در بوندس‌لیگا را بر عهده داشته در پاسخ به سؤال خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برتری مطلق تیم بایرن مونیخ بر سایر تیم‌های بوندس‌لیگا گفت: مسائل مالی، دلیل اصلی برتری بایرن مونیخ است. قطعاً شما وقتی چهار میلیارد دلار پول داری شرایطت متفاوت با وقتی است که دارایی‌ات چهار میلیون دلار است.

وی همچنین تصریح کرد: باشگاه بایرن مونیخ، مدیران قدرتمندی هم در اختیار دارد که می‌دانند و می‌توانند از امکانات و پول خود استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بایرن‌مونیخ قهرمان جام‌حذفی آلمان شد



اخبار ,اخبار ورزشی ,جام‌حذفی آلمان

 

اخبار ورزشی - با غلبه بر دورتموند
بایرن‌مونیخ قهرمان جام‌حذفی آلمان شد

تیم فوتبال بایرن مونیخ برای هفدهمین بار قهرمان رقابت‌های جام حذفی آلمان شد.

 در دیدار فینال جام حذفی آلمان، دو رقیب دیرینه و فینالیست‌های سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا یعنی بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

90 دقیقه وقت قانونی این دیدار حساس با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو اتفاق مهم وقت‌های قانونی مصدومیت فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان در نیمه نخست که منجر به تعویض وی شد و رد شدن گل سالم دورتموند در نیمه دوم بود که داور به اشتباه دستور ادامه بازی را داد در صورتی که تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که توپ از خط دروازه بایرن به طور کامل گذشته بود.

همچنین در این دیدار حساس تام هنکس ستاره و چهره مشهور سینمایی به عنوان هوادار بروسیادورتموند در ورزشگاه المپیک برلین حضور یافته بود.

در وقت‌های اضافی اما این بایرن مونیخ بود که باز هم توسط آرین روبن بازیکن هلندی خود همچون سال گذشته که در فینال لیگ قهرمانان اروپا گل پیروزی‌بخش بایرن را وارد دروازه دورتموند کرده بود، در دقیقه 107 به گل رسید و در ادامه توماس مولر در دقیقه 120 برای بار دوم دروازه دورتموند را گشود تا این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان گواردیولا خاتمه یابد تا پپ گواردیولا موفق شود در نخستین فصل حضور خود در بایرن مونیخ، چهارمین جام را نیز با این تیم کسب کند.

بایرن مونیخ تاکنون 16 بار قهرمان جام حذفی آلمان شده و بروسیا دورتموند نیز تاکنون سه بار قهرمان این رقابت‌ها شده بود.

این هفدهمین قهرمانی باواریایی‌ها در جام حذفی آلمان محسوب می‌شد.
اخبار ورزشی - ورزش سه