ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عاشورزاده فینالیست شد


نماینده تکواندوی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی وزن 58- کیلوگرم در مسابقات گرندپری مکزیک، نماینده میزبان را برد و فینالیست شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه نخستین روز از مسابقات فینال گرندپری 2015، فرزان عاشورزاده، تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف «لوکاس گازمان» از آرژانتین رفت که در پایان سه راند مبارزه توانست با نتیجه 8 بر 5 به برتری دست پیدا کند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

او سپس برای راهیابی به فینال این رقابت‌ها با «کسر رودریگز» از مکزیک، قهرمان بازی‌های پان آمریکا در سال 2014 و دارنده مدال برنز گرندپری در سال 2014، مبارزه کرد که در پایان با نتیجه 7 بر 4 برنده شد و راهی مرحله نهایی شد.

تکواندوکار کشورمان در فینال این رقابت‌ها با برنده دیدار پرتغال و کره جنوبی مبارزه می‌کند.


ویدیو مرتبط :
فینالیست شدن رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاشورزاده‌ با شکست میزبان فینالیست شد


نماینده وزن 58 کیلوگرم تیم ملی تکواندو در نیمه نهایی با شکست تکواندوکار روسیه به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

خبرگزاری فارس: بیست و دومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در ورزشگاه تراکتور شهر چلیابیسنک با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روسیه آغاز شد.

ملی‌پوش وزن منفی 58 کیلوگرم ایران در نیمه‌ نهایی مسابقات قهرمانی جهان در راند طلایی "پویسف" از روسیه را شکست داد و راهی فینال شد.

عاشورزاده، دور نخست با قرعه استراحت رو به رو بود و در ادامه این مسابقات به مصاف "الماز توکتومف" از قرقیزستان رفت و در پایان راند دوم با رقابتی جذاب، دیدنی و یک طرفه با نتیجه 17-3 به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

وی در دومین مسابقه نیز به مصاف "چستر پرالتا" از اکوادور رفت و با نتیجه 14بر6 یپروز شد. وی در ادامه رقابت‌ها با برتری 11 بر یک مقابل "نوتاویی کلومپونگ" از تایلند راهی مرحله یک چهارم شد.

در مرحله یک‌ چهارم نهایی عاشورزاده 9 بر 2 "کارلوس ناوارو" از مکزیک را شکست داد.