ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عاشورزاده از سد حریف فرانسوی گذشت


تکواندوکار کشورمان در ادامه رقابت‌های تکواندوی گرندپری منچستر بر حریف فرانسوی‌اش غلبه کرد.

خبرگزاری تسنیم: تکواندوکار کشورمان در ادامه رقابت‌های تکواندوی گرندپری منچستر بر حریف فرانسوی‌اش غلبه کرد.

امروز (شنبه) و در دومین روز این رقابت‌های تکواندوی گرندپری 2015 منچستر، مبارزات تکواندوکاران اوزان 58- کیلوگرم مردان و 57- و 67+ کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده و کیمیا علیزاده نمایندگان کشورمان هستند.

در این مسابقات که G4 است، تنها 31 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی و یک تکواندوکار به عنوان سهمیه آزاد کشور میزبان مجاز به حضور هستند که در پایان به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

در ادامه این رقابت‌ها فرزان عاشورزاده 4 بر یک"دیلان چلاموتو" از فرانسه را شکست داد.  وی در مرحله بعد باید با برنده دیدار صربستان و آرژانتین مبارزه کند.


ویدیو مرتبط :
بارسلونا از سد میزبانش، میلان گذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاسمی از سد حریف ایتالیایی گذشت


آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران موفق شد در نخستین مصاف خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل حریفی از ایتالیا به برتری برسد.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2015 که در لاس وگاس آمریکا در جریان است، علیرضا قاسمی نماینده وزن 74 کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود مقابل کارملو لومیا از ایتالیا به روی تشک رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 12 بر یک به برتری برسد.

قاسمی که اولین حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در رده بزرگسالان را تجربه می کند در دور بعد با اوگنی ندلکو از مولداوی مصاف می‌کند.

جردن باروز دارنده 2 مدال طلای جهان و قهرمان المپیک لندن از آمریکا، ایوانف از بلغارستان، کویلاشویلی از گرجستان، جبرئیل حسن اف از آذربایجان، آنوار گدویف از روسیه، علی شعبان اف از بلاروس و رشید قربان اف از ازبکستان در گروه قاسمی هستند. در این وزن 42 نفر به روی باسکول رفته اند.

پیش از این حسن رحیمی در وزن 57 کیلوگرم در نخستین مبارزه مقابل حریفی از ونزوئلا در یک کشتی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید.

در ادامه این رقابت‌ها در وزن 70 کیلوگرم حسن یزدانی جوان که او نیز برای نخستین بار پا به این ر‌قا‌بت‌ها گذاشته است و مدال طلای جوانان جهان را در اختیار دارد،پس از استراحت در دور نخست، در اولین مصاف خود مقابل یانگ جانگ از کره جنوبی به روی تشک خواهد رفت و در صورت برتری در مرحله یک هشتم نهایی با برنده مبارزه یوآن رینوسو از اوکوادور و میروسلاو کاریف از بلغارستان دیدار خواهد کرد.

در این وزن 33 کشتی‌گیر حضور دارند و تلاشادزه از گرجستان، گرین از آمریکا و نماینده اوکراین در گروه یزدانی هستند.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی که مدال طلای باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی را در کارنامه خود دارد با قرعه سختی روبرو شد و در دور نخست در دیداری سخت مقابل الکسی شیماروف بلاروس که نایب قهرمانی بازی‌های اروپایی و قهرمانی سال 2011 جهان را در کارنامه دارد به میدان خواهد رفت و در صورت برتری در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی با برنده مبارزه سوسلان گاگوئف از اسلواکی و فرخود آناکولوف از تاجیکستان مصاف خواهد کرد.طاها آْکگول و بلال ماخوف در گروه هادی قرار دارند.