ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عادل فردوسی​پور در خیابان کریم​خان و امضای کتابش برای مردم+تصاویر



کتاب - کتاب «فوتبال علیه دشمن» مجری محبوب برنامه نود که امسال با یک اثر جدید با عنوان «کتاب جامع فوتبال» به نمایشگاه کتاب رفت، همچنان خریدار دارد و در لیست پرفروش​ها است.

 

عادل فردوسی​پور,عکس عادل فردوسی​پور,کتاب عادل فردوسی​پور

 

 

به گزارش خبرآنلاین، عادل‌ فردوسی‌پور در ماه اردیبهشت دو بار در کتابفروشی‌ نشرچشمه (خیابان کریم خان) حاضر شد و ضمن دیدار با علاقمندانش کتاب «فوتبال علیه دشمن» را برای خریداران این اثر امضا کرد. «فوتبال علیه دشمن» با ترجمه‌ عادل فردوسی‌پور این‌روزها به چاپ‌ چهارم رسیده است. سایمون کوپر، خبرنگار انگلیسی به 22 کشور سفر می‌کند تا به این نتیجه برسد که «فوتبال هیچ‌وقت فوتبال نیست: این ورزش جنگ به‌وجود می‌آورد، انقلاب می‌کند و مورد توجه مافیاها و دیکتاتورهاست.» کوپر با فوتبالیست‌ها، هوادارانشان، خبرنگارها و حتی سیاستمدارهای زیادی در سراسر جهان صحبت می‌کند؛ در امریکا و اروپا و افریقا و خاورمیانه و کشورهای دور و نزدیک. او می‌خواهد تأثیر فوتبال بر سیاست و فرهنگ کشورها را دریابد. مصاحبه‌های دردسرساز و ممنوعه ترتیب می‌دهد؛ به برنامه‌های گروه‌های تروریستی سرک می‌کشد؛ اطلاعات عجیب و غریب از گروه‌های مافیایی و دست‌های نامرئی فوتبال کشف می‌کند و کتابش را در زمانی حدود یک سال شکل می‌دهد...» این کتاب 8هزارتومان قیمت دارد.

 

 

عادل فردوسی​پور,عکس عادل فردوسی​پور,کتاب عادل فردوسی​پور

 

 

عادل فردوس پور امسال هم یک کتاب جدید به بازار نشر کشور عرضه کرد. او «کتاب جامع فوتبال» را توسط انتشارات بهشت به نمایشگاه کتاب آورد و درباره این کتاب گفته است: «این اثر دایره‌المعارف بسیار کوچکی درباره فوتبال است که به پیشنهاد استادان و همکارانم در دانشگاه شریف برای ترجمه انتخاب کرده‌ام. «کتاب فوتبال» اثری است که هر علاقه‌مندی به فوتبال می‌تواند آن را بخواند و از مطالب جالب و کاربردی آن استفاده کند.»

 

«کتاب فوتبال» نخستین‌بار در سال 2008 میلادی در انگلستان به چاپ رسیده و تهیه و تدوین آن را یک تیم حرفه‌ای از کارشناسان فوتبال و روزنامه‌نگاران مطرح انگلستان به عهده داشته‌اند. این کتاب در 380 صفحه به چهار موضوع اصلی تاریخچه پیدایش فوتبال و مقررات آن، تاکتیک‌های فوتبال، تیم‌های ملی و باشگاه‌ها، بازی‌های جهانی و رکوردها می‌پردازد.

 

 

عادل فردوسی​پور,عکس عادل فردوسی​پور,کتاب عادل فردوسی​پور

 

سایت نشر چشمه که عکس های این حضور را منتشر کرده، درباره اظهارات این مجری -کارشناس نیز نوشته است: «فردوسی‌پور در این دیدار با ابراز امیدواری از حل مشکلات پیش‌آمده برای نشرچشمه در چندماه اخیر گفت: «عدم حضور نشرچشمه در نمایشگاه کتاب اتفاق ناخوشایندی بود، امیدوارم مسائل پیش‌آمده برای نشرچشمه هرچه‌زودتر حل‌و فصل شود و این ناشر به‌روال عادی کتاب‌هایش را منتشر کند.»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این دو کتاب می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

منبع:.khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
جناب خان و عادل فردوسی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: جشن امضای کتاب عادل فردوسی‌پور


مراسم جشن امضای چاپ پنجم کتاب «فوتبال علیه دشمن» به ترجمه عادل فردوسی پور شب گذشته در نشر چشمه برگزار شد.

وب سایت نود: مراسم جشن امضای چاپ پنجم کتاب «فوتبال علیه دشمن» به ترجمه عادل فردوسی پور شب گذشته در نشر چشمه برگزار شد.

عکس: جشن امضای کتاب عادل فردوسی‌پور

عکس: جشن امضای کتاب عادل فردوسی‌پور

عکس: جشن امضای کتاب عادل فردوسی‌پور

عکس: جشن امضای کتاب عادل فردوسی‌پور

عکس: جشن امضای کتاب عادل فردوسی‌پور