ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عادل خان این نود بود یا خندوانه؟!


شاید تمام علاقه مندان به فوتبال عادل فردوسی پور را بخاطر گزارش های جذابش و همچنین برنامه نودی که نزدیک به 16 سال هست هر دوشنبه میلیونها نفر را تا نیمه های شب پای تلویزیون بیدار نگه میدارد، قبول داشته باشند اما عادل قدر این محبوبیت را نمی داند.

صبح بخیر - حسن قربانی:

شاید تمام علاقه مندان به فوتبال عادل فردوسی پور را بخاطر گزارش های جذابش و همچنین برنامه نودی که نزدیک به  16 سال هست هر دوشنبه میلیونها نفر را تا نیمه های شب پای تلویزیون بیدار نگه میدارد، قبول داشته باشند اما عادل قدر این محبوبیت را نمی داند.

او در سالی که گذشت بارها با تمسخر اهالی ورزش، حال به هر دلیلی قصد طنزگونه جلوه دادن خود و برنامه اش را داشت. او بارها با تمسخر مایلی کهن ، علی دایی ، آرش برهانی، هواداران استقلال و پرسپولیس و.... جز توهین و جریحه دار کردن احساسات مخاطبان آورده ی دیگری برای مردم و برنامه اش نداشت.

عادل در برنامه نود شب گذشته هم این حرکت  زننده را انجام داد. نشان دادن عکسی از دوران قاجار و ربط دادن به جام نگرفتن پرسپولیس طی سالهای گذشته، استفاده از واژه استکان به جای کاپ قهرمانی در بازی استقلال – صبا، سوژه کردن نوع خوشحالی غلامپور، مصدومیت عنایتی، تمسخر نوع خوشحالی بعد از گل رامین رضاییان و سوشا نمونه هایی از این موارد بود.

جناب عادل خان فردوسی پور سرمان را به کجا بکوبیم از دست مزه های بی مزه شما؟ برنامه نود با 16 سال سابقه با برنامه طنز خندوانه چه فرقی میکند؟ حتما دو روز دیگر هم یک عروسک مثل جناب خان میاورید در برنامه تا کارشناسی داوری برای بینندگان انجام دهد.
 
عادل خان این نود بود یا خندوانه؟!


ویدیو مرتبط :
خندوانه - جناب خان و حداد عادل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه جناب خان به حداد عادل در خندوانه


جناب خان در برنامه‌ی خندوانه یک ماسک به غلامعلی حداد عادل هدیه داد.

خبرآنلاین: جناب خان در برنامه‌ی خندوانه یک ماسک به غلامعلی حداد عادل هدیه داد.

او گفت که این ماسک را به آقای حداد عادل هدیه می‌کند تا اگر گذرش به جنوب کشور افتاد از این ماسک استفاده کند.

جناب خان با اشاره به گرد و غباری که در جنوب کشور برپا می‌شود، گفت که مردم جنوب حالا با ماسک هم نمی توانند نفس بکشند.

حداد عادل هم گفت: « من به عنوان نماینده‌ی مردم در مجلس شورای اسلامی این هدیه‌ی شما را به عنوان نشانه‌ی دلسوزی و حساسیت شما برای مردم جنوب کشور تلقی می‌کنم و قول می‌دهم که تلاش کنیم تا این مشکل را که مردم عزیز جنوب را اذیت می‌کند بر طرف کنیم.»