ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عابر بانک در اردوی پرسپولیس


حسین هدایتی همراه مدیران باشگاه پرسپولیس امروز به تبریز سفر کرد تا در کنار این تیم باشد.

کاپ: در حالی که حسین هدایتی در هفته جاری از سفر خود به تبریز برای حمایت پرسپولیس در دیدار با گسترش فولاد خبر داده بود، امروز به وعده خود عمل کرد و همراه طاهری و گرشاسبی خود را به اردوی سرخپوشان رساند.

او که به عابربانک پرسپولیسی ها مشهور است، در یک هفته اخیر به سرخپوشان وعده پاداش داده بود و برای هواداران استقلال نیز حسابی کری خوانده بود.


ویدیو مرتبط :
عابر بانک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابر بانک به پرسپولیس بر می گردد؟


"علی پروین" در مصاحبه خود با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شایعات بازگشت "حسین هدایتی" به پرسپولیس را تایید و رسما پروژه حضور مجدد آقای "عابربانک" در بین سرخپوشان را کلید زد.

تماشا: "علی پروین" در مصاحبه خود با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شایعات بازگشت "حسین هدایتی" به پرسپولیس را تایید و رسما پروژه حضور مجدد آقای "عابربانک" در بین سرخپوشان را کلید زد.

 پروین درباره جلسه سه نفره خود با "رویانیان" و هدایتی می گوید:

«در جلسه مشترکی که پنجشنبه شب به اتفاق سردار رویانیان با هدایتی داشتیم، مقرر شد از این پس حسین هدایتی در چارچوب برنامه های اقتصادی، با باشگاه پرسپولیس همکاری داشته باشد.

قرار است باتوجه به هماهنگی هایی که توسط سردار رویانیان به عمل می آید در صورت موافقت آقای "عباسی" -وزیر ورزش و جوانان- هدایتی به جمع اعضای هیات مدیره اضافه شود».

این صحبت های پروین و تلاش های او برای بازگرداندن هدایتی در حالی صورت می گیرد که این دو نفر چند ماه قبل در ماجرای کسر 12 امتیاز از استیل آذین انتقاداتی به یکدیگر وارد کرده بودند.

هدایتی پس از حضور ناموفق در هیات مدیره پرسپولیس لیگ هشتم، بارها تلاش کرده تا بار دیگر به این تیم بازگردد. او علاوه بر دادن پاداش به بازیکنان سرخپوش، یکی از طبقات دفتر باشگاه استیل آذین را به کانون پیشکسوتان پرسپولیس سپرد و در مقاطع مختلف برای خرید سهام این باشگاه با دولت وارد مذاکره شد.

با ورود محمد رویانیان به پرسپولیس، هدایتی دوباره برای حضور مجدد در پرسپولیس پیش قدم شد و به نظر می رسد با وساطت پروین به هدف خود نزدیک شده است. این در حالی است که طی هفته های اخیر خبرهای زیادی مبنی بر توافق هدایتی و قوه قضاییه برای خرید امتیاز باشگاه داماش به گوش رسیده و حتی گفته می شد قرار است نام «استیل شهر باران» برای این باشگاه انتخاب شود.

علاوه بر داماش، هدایتی برای خرید صبای قم و شاهین بوشهر هم وارد مذاکره شده بود تا به طور حتم بتواند سال آینده با یک تیم لیگ برتری در سطح اول فوتبال حضور پیدا کند.

درصورت حضور مجدد هدایتی در پرسپولیس به عنوان عضو هیات مدیره بحث خرید داماش، صبا یا شاهین منتفی خواهد شد.

"محمد پنجعلی" که قرار است هدایتی جای خالی او را در هیات مدیره پر کند با انتقاد از ورود افراد اقتصادی به فوتبال به اوج نیوز می گوید:

«اگر دوستان برنامه ای دارند تا از حضور آقای هدایتی در هیات مدیره بهره بگیرند، این اتفاق مبارک طرفین باشد و امیدوارم با آمدن هدایتی مشکلات مالی پرسپولیس رفع شود. دست هر کسی را که یک قدم برای فوتبال بردارد می بوسم و امیدوارم ایشان بتواند کارهای ماندگاری را در پرسپولیس انجام بدهد اما واقعیت این است که بسیاری از افرادی که از بیرون به فوتبال آمدند، بیشتر از فوتبال سود بردند تا به فوتبال سود برسانند. در واقع رانت حضور در فوتبال آن قدر می تواند به افراد مختلف در کارهای اقتصادی شان کمک کند که برای حضور بر سر این سفره سر و دست می شکنند».

با وجود اتفاقاتی که نسبت به حضور مجدد آقای عابر بانک در پرسپولیس وجود دارد، هدایتی تمام موانع بازگشت خود را از سر راه برداشته و در صورت جلب نظر مخالفان خود، می تواند روز یکشنبه با دستی پر با وزیر ورزش دیدار کند.