ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عابدینی: فدراسیون از دایی و رویانیان می ترسد



باشگاه داماش گیلان  , علی دایی

عابدینی: فدراسیون از دایی و رویانیان می ترسد

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: داور باید علی دایی را اخراج می‌کرد.

 امیر عابدینی  در مورد دیدار روز گذشته با پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و روز خوب فوتبالی پرسپولیس و روز بد ما بود، ما فوتبالی به پرسپولیس باختیم زیرا آنها بهتر از ما بودند اما احساس می‌کنم نیمکت پرسپولیس ظرفیت لازم را ندارد، برخوردهایی روی نیمکت پرسپولیس شاهدیم که در تاریخ این باشگاه سابقه نداشته است و باعث وهن شده است. تماشاگران کم‌کم از پرسپولیس جدا می‌شوند.

وی ادامه داد: هر جای دنیا بازی روز گذشته برگزار می‌شد دو نفر از پرسپولیس اخراج می‌شدند که به دلیل عدم مدیریت فدراسیون و ترس و وحشت این سیستم از برخی آدمها مثل دایی و رویانیان ظاهرا این اتفاق نیفتاد.پرسپولیس فوتبالی ما را برد اما روز بد حاشیه و نیمکت پرسپولیس بود. اگر علی دایی یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند متوجه رفتارش خواهد شد.

عابدینی تصریح کرد: من نه به عنوان مدیر عامل داماش بلکه به عنوان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و مجمع فدراسیون فوتبال می‌گویم. داور چهارم لیاقت و قاطیت نداشت، او بعد از رفتار دایی باید این مسئله را به داور گزارش می‌کرد تا علی دایی را اخراج می‌کرد.

 

من تصورم می‌کنم نوع رفتارهایی که دیروز در ورزشگاه انجام شد، نوع رفتاری بود که بین پرسپولیس با یک تیم اسرائیلی انجام می‌شد، انگار ما از اسرائیل آمده بودیم. آقای دایی برد برای شما اینقدر ارزشمند است که هر رفتاری را انجام می‌دهید؟ خیلی سعی کردم به دایی چیزی نگویم اما اکنون تصور می‌کنم اگر به دایی چیزی نگویم در حقش دشمنی کردم. آقای دایی مگر داور چهارم چه جرمی مرتکب شده بود که به او پرخاش کردید؟

عابدینی تاکید کرد: هادی دزفولی یکی از بهترین و با شرفترین داوران است. او خودش فوتبالیست و داور قدیمی بوده که شان آدم ها حفظ نشد. من هنوز هم می‌گویم داماش بد بازی کرد و باخت ما مثل یک تیم محلی بازی کردیم.

 

فقط یک نفر از هافبک های ما هافبک بود. خوب بازی نکردیم و باختیم. دلیل این مسائل هم مشخص است، پول و امکانات نداریم یک اردوی مناسب نمی‌توانیم برویم، حتی لباس مناسب هم نمی‌توانیم بخریم، من چندروز پیش استعفایم را به هیئت مدیره دادم و استعفایم ربطی به هیئت مدیره ندارد.هیئت مدیره هم یک ماه فرصت دارد تا جانشینی برای من پیدا کند. از این جامعه فوتبال بریده‌ام. نمی‌خواهم دیگر شاهد افتضاحات برخی از آقایان در فوتبال باشم./دانا


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ مصاحبه جنجالی علی دایی علیه رویانیان-تو رفتنی هستی،امثال دایی و کریمی می مانند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدینی:ساختار اشتباه است و رحیمی هم دایی را سپر می کند!/ رویانیان اقلا نمی گفت آقای روحانی کمک!



اخبار,اخبارورزشی,امیر عابدینی

 

 اخبار ورزشی - عابدینی:ساختار اشتباه است و رحیمی هم دایی را سپر می کند!/ رویانیان اقلا نمی گفت آقای روحانی کمک!

 امیر عابدینی می گوید یک سنگ بنای اشتباه در تعریف ساختار باشگاه پرسپولیس سبب شده تا بسیاری از مشکلات این تیم در فصل جدید شکل بگیرد.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ همچنان اعتقاد دارد مشکلات پرسپولیس پا بر جا می مانند. او تحلیلی از شرایط این روزهای پرسپولیس دارد که دور از نظرات محمد دادکان هم نیست. مدیر پیشین سرخ ها می گوید:«مشکل ساختار تیم است. تیمی که برای فقط یکسال امکان واگذاری اش بوده است. این رابطه کاری میان اسپانسر ، مجمع و هیات مدیره به درستی تعریف نشده و هیچ یک از این سیکل ها به درستی با هم ارتباط نمی گیرند. اسپانسر به ازای پولی که می دهد ، در مناسبات نقش ندارد ، بیش از 10 تا 12 میلیارد به تیم پول وارد شده اما رحیمی می گوید همه این پول را برای پرداخت بدهی ها هزینه کرده ، هیات مدیره نمی داند چه سهمی از تصمیم سازی ها دارد و باید این سهم را در رسانه ها جست و جو کند، هیچ یک از آنها دایی را نمی بینند و خلاصه در این بلبشو ، مشکلات و این شکل حرف ها به وجود می آید.»

 

عابدینی که خود از پیشکسوتان پرسپولیس است می گوید:« همه چیز خیلی ساده است. وقتی دعوا شکل می گیرد ، رحیمی که نتوانسته به رغم داشتن 10 تا 12 میلیارد تومان ، برنامه هایش را برای بستن یک تیم انجام بدهد چون پیشینه پرسپولیسی هم ندارد باید سپری جلوی خود داشته باشد پس پشت سر دایی سنگر می گیرد.

 

این می شود که در هفته دوم آرامش تیم به هم می ریزد درحالی که مشکل تیم کادرفنی یا بی پولی نیست. مشکل عدم تعریف صحیح شکل رابطه بین اسپانسر و مدیریت تیم است . مدیریت تیم هم که نقش یک واسطه هزینه کننده را بر عهده داشته باید در دل این دعوا هم هزینه های گزاف داشته باشد تا از بقیه عقب نماند .

 

هزینه های میلیاردی انجام می شود ، پول ها تمام می شوند و بعد... یکی مثل رویانیان اگر میلیاردی هزینه می کرد و بدهی به بار می آورد اقلا خودش همه چیز را می پذیرفت و نمی گفت آقای روحانی به کمک پرسپولیس بیا!»
 اخبار ورزشی - خبر آنلاین