ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عابدینى:در سردار جنگل كه هیچ، در آسفالت هم پرسپولیس را مى بریم!



عابدینى در مصاحبه با گل : در سردار جنگل كه هیچ، در آسفالت هم پرسپولیس را مى بریم!

همیشه داماش مورد اجحاف قرار گرفته و این یكى هم باید به كارنامه ى دوستان اضافه شود. داماش در شهر خودش تنهاست

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل-  امیر عابدینى  مدیرعامل داماش در مصاحبه با گل در مورد اعلام ناگهانى انجام مسابقه داماش-پرسپولیس در ورزشگاه سردار جنگل گفت: آقایان بیشتر از ده روز فرصت داشتند تا دراین مورد اظهار نظر كنند اما گذاشتند تا ما تمرین آخر خود در عضدى را هم انجام دهیم بعد ناگهان اعلام كنند كه باید در سردارجنگل بازى كنیم!

یعنى داماش بدون تمرین در این ورزشگاه مانند یك مهمان به مصاف پرسپولیس می رود. یك هفته هست كه همه مصاحبه مى كنند و به ما مى گویند سردار جنگل شرایط مسابقه را ندارد و درست شب تعطیلى كه دستمان به هیچ جا بند نیست اعلام مى شود كه بازى در سردار است! البته اگر آقایان به نفع داماش راى مى دادند ما تعجب مى كردیم.او می گوید: همیشه داماش مورد اجحاف قرار گرفته و این یكى هم باید به كارنامه ى دوستان اضافه شود. داماش در شهر خودش تنهاست و مسئولان شوراى تامین حواسشان به جاى دیگرى است، و ظاهرا مى خواهند دل كس دیگرى را به دست بیاورند.

عابدینى گفت: ورزشگاهى كه همه جاى آن داربست زده شده و به گواه هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان قابلیت برگزارى این مسابقه را ندارد نمى دانم چه اصرارى است كه در آن مسابقه برگزار شود؟ یعنى همه دروغ مى گویند به ما و ما خبر نداریم یا اتفاقى در پشت پرده افتاده است.

مدیر داماش كه بسیار عصبانى به نظر مى آمد در ادامه افزود: هر چند براى ما فرقى نمى كند و ما چه در سردار جنگل و چه در زمین آسفالت هم پرسپولیس را شكست مى دهیم. ولى وقتى قرار است ما شرایط میزبانى را بر عهده داشته باشیم و زمین و زمان مى گوید كه آنجا شرایط درستى براى این كار ندارد ما نمى دانیم چه كار كنیم.  بعد از مسابقه هم اگر هر اتفاقى بیفتد قرار است یقه ى ما را بگیرند./گل

 


ویدیو مرتبط :
جنگل آسفالت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جعفری: بخشش هواداران پرسپولیس یعنی قانون جنگل!



سقف را زیر پا گذاشتند، حالا هم دنبال رفع محرومیت هستند

جعفری: بخشش هواداران پرسپولیس یعنی قانون جنگل!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت: در صورتی که هواداران محروم پرسپولیس بخشیده شوند شاهد قانون جنگل خواهیم بود.

جعفر جعفری در گفت و گو با فارس در مورد دیدار فردا شب با پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس امسال میلیاردی هزینه کرده و بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است. امیدوارم بازی بسیار خوبی انجام دهیم و مردم لذت ببرند.

وی در مورد محرومیت هواداران پرسپولیس و تلاش مدیران این باشگاه برای بخشش این محرومیت، گفت: هواداران پرسپولیس تماشاگران پرشور و با نشاطی هستند اما قانون باید اعمال شود. پرسپولیس یک بار باید تنبیه شود تا دیگر شاهد تخلفی از سوی تماشاگران نباشیم. اگر محرومیت هواداران پرسپولیس بخشیده شود فدراسیون زیر سوال می‌رود. پرسپولیس قانون سقف قرارداد را رعایت نکرد و بالاتر از سقف به بازیکنان پول داد و اکنون نیز می‌خواهد محرومیت هوادارانش بخشیده شود، اگر چنین شود یعنی قانون جنگل!

جعفری در مورد هزینه‌های باشگاه فجرسپاسی، اظهار داشت: کل هزینه‌ ما برای جذب بازیکن 5 میلیارد تومان شده که فکر می‌کنم این مبلغ حدود دستمزد 3 بازیکن پرسپولیس است.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در مورد اینکه شکست پرسپولیس پاداش دارد یا نه، گفت: ما برای هر بردی پاداش می‌دهیم. بودجه ما کم است اما تمام کارهایمان را به موقع انجام می‌دهیم. هفته گذشته نیز بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن به بازیکنان پاداش دادیم. پاداش شکست استقلال و پرسپولیس ویژه است./فارس