ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عابدزاده: امیر در پرسپولیس نمی‌ماند


دروازه بان سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس می گوید که پسرش در این تیم نمی‌ماند.

خبرگزاری ایسنا: احمدرضا عابدزاده که در باشگاه پرسپولیس حضور یافته بود، پس از خروج از باشگاه در جمع خبرنگاران،اظهار کرد: آمده بودم رحیمی را ببینیم. او همشهری من است. امیدوارم در پرسپولیس همیشه موفق باشد.

او ادامه داد: آمده بودم درباره مدرسه فوتبال که قرار است از اول تیر ماه افتتاح شود با مدیران باشگاه صحبت کنم. صحبت خاص دیگری با آنها نداشتم تا چند روز دیگر هم جزئیات افتتاح این مدرسه را اعلام می‌کنم.

عابدزاده درباره وضعیت پسرش برای ماندن در پرسپولیس، گفت: امیر در پرسپولیس نمی‌ماند و از سه تیم پیشنهاد دارد که احتمالا به یکی از آنها پاسخ مثبت خواهد داد.


ویدیو مرتبط :
پسر عابدزاده در پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر عابدزاده در پرسپولیس نمی ماند


علی دایی به هر تیمی که برود می توان انتظار جدایی چند چهره نام آشنا را از آن تیم داشت.باز هم یکی، دو بازیکن این تیم را باید رفتنی دانست. در میان این لیست نام امیر عابدزاده جلب توجه می کند.

روزنامه تماشا: علی دایی به هر تیمی که برود می توان انتظار جدایی چند چهره نام آشنا را از آن تیم داشت. این بار قبل از آمدن دایی، علی کریمی بنا به دلایلی از تیم رفتنی شده بود تا چالش بزرگی برای سرمربی جدید پرسپولیس وجود نداشته باشد. با اینحال باز هم یکی، دو بازیکن این تیم را باید رفتنی دانست. در میان این لیست نام امیر عابدزاده جلب توجه می کند.

البته هنوز دایی به صورت رسمی اعلام نکرده که عابدزاده را نمی خواهد اما از گوشه و کنار شنیده می شود که این بازیکن جداشدنی است. عابدزاده چند روزی است که به ایتالیا رفته و شایعه شده که در حال مذاکره با یک تیم ایتالیایی است.

امیر عابدزاده در پرسپولیس نمی ماند

عابدزاده از تیم لس آنجلس بلوز به پرسپولیس آمد و این باشگاه آمریکایی مبلغ بسیار بالایی برای آزاد کردن این بازیکن می خواست و هنوز 120 هزار دلار از این مبلغ رضایتنامه پرداخت نشده است.

به همین دلیل باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی می کند که در صورت امکان عابدزاده را به تیم دیگری ترانسفر کند تا ضرر زیادی متحمل نشود. عابدزاده که با قرارداد سه ساله به پرسپولیس آمده بود دو سال دیگر از قراردادش با این تیم باقی مانده است.

در حال حاضر وضعیت این دروازه بان برای ماندن یا رفتن مبهم است و مشخص نیست که او چه وضعیتی خواهد داشت. گفته می شود احمدرضا عابدزاده به پسرش امیر توصیه کرده در پایان فصل قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده و به تیمی برود که فرصت بازی کردن پیدا کند. شاید هم او به خاطر خدمت سربازی مجبور شود به یک تیم نظامی برود.