ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ظریف مهمان ویژه فردوسی‌پور در «۹۰»



اخبار,اخبارورزشی , فردوسی  پور

عادل فردوسی‌پور برای برنامه‌ی هفته آینده «90» بخش ویژه‌ای تدارک دیده است.

 همزمانی برنامه «90» هفته آینده با شب یلدا باعث شده تا عادل فردوسی‌پور برنامه ویژه‌ای را برای شب‌نشینی ایرانی‌ها و مخاطبان پرتعدادش تدارک ببیند.

تهیه‌کننده و مجری برنامه «90» این بار بخشی از برنامه‌اش را به خارج از استودیوی «90» برده تا با حضور در دفتر وزیر امور خارجه، از زاویه‌ی جدید دکتر محمدجواد ظریف را به ایرانی‌ها معرفی کند.

گفت‌وگوی فردوسی‌پور با ظریف راجع به علایق فوتبالی‌ و ورزشی‌اش است.

 

 اخبار  ورزشی  - ایسنا   


ویدیو مرتبط :
برنامه ۹۰ - مرتضی پور علی گنجی، مهمان ویژه برنامه بخش2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکسی از عادل فردوسی پور در حال مصاحبه با ظریف/ وزیر امور خارجه مهمان ویژه نود



عادل فردوسی پور در حال مصاحبه با ظریف، وزیر امور خارجه است.

امروز عکسی از عادل فردوسی پور مجری محبوب تلویزیون در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در حال مصاحبه با ظریف، وزیر امور خارجه است. در بعضی شبکه های اجتماعی نوشته شده که او در حال ساخت برنامه ای خارجی است و در بعضی دیگر از شبکه ها نوشته شده که فردوسی پور در حال مصاحبه با وزیر امور خارجه است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کانال تلگرام روزنامه خبرورزشی هم نوشته که مصاحبه عادل با ظریف حول محور دیپلماسی ورزشی است و هفته آینده در برنامه نود پخش می شود.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین