ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طوفان، سرخپوشان را به سالن وزنه برد


تمرین امروز (پنجشنبه) پرسپولیس در حالی برگزار شد که برانکو به خاطر طوفان شدید شاگردانش را به سالن وزنه برد.

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان پرسپولیس ساعت 17:30 در مجموعه ورزشی درفشی‌فر حاضر شدند و پس از 45 دقیقه کار با وزنه با حضور در زمین به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. این در حالی بود که برانکو ایوانکوویچ برای بازیکنان اصلی تیمش تمرینات بسیار سبکی را در نظر گرفت.

* بعد از بازی پرسپولیس و بنیادکار به بازیکنان اعلام شده بود تمرین ساعت 18:30 آغاز خواهد شد اما سرخپوشان برحسب عادت و مطابق روزهای گذشته ساعت 17:30 در مجموعه حاضر بودند.

* ایوانکوویچ قصد داشت تمرین را ساعت 17:45 در زمین آغاز کند اما طوفان شدید باعث شد او تصمیم بگیرد شاگردانش را به سالن بدنسازی برده و از آنها بخواهد به مدت 45 دقیقه وزنه بزنند.

* محسن بنگر بعد از باز کردن گچ پایش زیر نیز فیزیوتراپ تیم فقط دور زمین پیاده‌روی کرد.

* بازیکنان به تمرین تاکتیکی که ساعت 18:30 آغاز شد به دو گروه تقسیم شدند یک گروه نفرات اصلی بودند که به تنیس فوتبال پرداختند و نفرات ذخیره زیر نظر خود برانکو و کریم باقری پس از 30 دقیقه کار بدنی به مرور کارهای تاکتیکی و بازی درون تیمی پرداختند.

* برانکو بسیار با انگیزه و شاداب در تمرین حاضر شده بودو سعی می‌کرد با صحبت‌هایش با بازیکنان و مخصوصا نفرات ذخیره به آنها انگیزه دهد.

* ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در طول تمرین بارها با سوشا مکانی به صحبت پرداخت و در خصوص نحوه جای‌گیری و دفع توپ با او صحبت می‌کرد.

* پانادیچ دستیار اول برانکو پس از پایان تمرین نفرات اصلی در جمع بازیکنان ذخیره حاضر شد و در کنار آنها فوتبال بازی کرد.

* با تصمیم کادر فنی پرسپولیس نفرات اصلی تیم که در مقابل بنیادکار در ترکیب اصلی قرار داشتند فردا را استراحت خواهند کرد اما نفرات دیگر ساعت 17:30 در مجموعه ورزشی حاضر خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
بازیکنان استقلال در سالن وزنه کیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طوفان شدید گرد و خاک در تهران / برق برخی مناطق قطع شد / ده نفر در تهران مصدوم شدند / سیل 5 مسافر جاده چالوس را با خود برد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

این باد بین 75 تا 80 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت و منشا آن نیز از استان البرز بوده است که پس از عبور از شهرستان های شهریار، ملارد، رباط کریم و اسلامشهر به تهران رسیده است.

طوفان گرد و خاک شدید تهران را در نوردید.

به گزارش انتخاب، طوفانی با سرعت 75 تا 80 کیلومتر بر ساعت تهران را درنوردید.

طوفان شدید گرد و خاک در تهران / برق برخی مناطق قطع شد

بر اثر این طوفان، برق برخی مناطق تهران قطع شد.

پلیس راه اعلام کرده است که مردم از آوردن خودروهای خود به بیرون خودداری کنند، چراکه دید کافی وجود ندارد.

هادی رحمتی، مدیرکل بحران استان تهران در این‌باره گفت: روز گذشته سازمان هواشناسی وقوع گردو خاک و وزش باد را پیش‌بینی کرده بود اما چیزی از سرعت آن به ما اعلام نکرده بود و ما نیز این موضوع را به اطلاع دستگاه‌های مربوطه رساندیم.

وی با اشاره به طوفان شدید توام با گردو غباری حوالی ساعت 19 امروز تهران و شهرستان های غربی استان را در نوردیده بود، نیز گفت: در پیگیری‌های که انجام دادیم این باد بین 75 تا 80 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت و منشا آن نیز از استان البرز بوده است که پس از عبور از شهرستان های شهریار، ملارد، رباط کریم و اسلامشهر به تهران رسیده است.

طوفان ده مصدوم به جا گذاشت
سخنگوی اورژانس تهران گفت: توفان امروز پایتخت ۱۰ مصدوم بجا گذاشت.

حسن عباسی سخنگوی اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: توفان امروزپایتخت 10 مصدوم بجا گذشته است.

 سیل 5 مسافر جاده چالوس را با خود برد
فرماندار شهرستان کرج گفت که وقوع سیلاب در جاده چالوس حدفاصل روستای سیجان از توابع این شهرستان، پنج نفر از مسافرانی که در حاشیه رودخانه بودند را با خود برد.
 
محمد تقی ایرانی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این حادثه شامگاه یکشنبه با وقوع توفان و رگبار شدید درسطح شهرستان کرج رخ داد و تلاش امدادگران برای پیدا کردن حادثه دیدگان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: قطعی برق به دلیل توفان شدید و یک طرفه بودن جاده چالوس امکان امداد رسانی مناسب را به حادثه دیدگان سلب کرده است.

فرماندار کرج گفت: اگر چه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، اورژانس و اتش نشانی در تلاش برای یافتن حادثه دیدگان هستند اما به دلیل شدت توفان و بارش باران تاکنون موفق نشده اند خبری از سرنوشت آنان به دست آورند.

پیگیری ها حاکی از آن است که به دلیل یک طرفه بودن جاده چالوس اعزام نیروهای امدادی مشکل شده بود، اما با همکاری نیروهای پلیس راه استان البرز و اسکورت خودروها و تجهیزات امدادرسانی، ماموران برای کمک به روستاهای در محاصره سیل به منطقه اعزام شده اند.
اخبار اجتماعی - انتخاب