ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طهماسبی با تراکتورسازی قرارداد بست


دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم به تراکتورسازی تبریز پیوست.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد طهماسبی که مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته بود و با مسئولان این باشگاه نیز مذاکراتی انجام داد، در نهایت با قراردادی یک ساله به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم که راهی تبریز شده بود در فصل آینده به همراه محمدرضا اخباری سنگربانان تراکتورسازی هستند.

ایوب ذوالفقاری، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را تأیید و اعلام کرد طهماسبی قرارداد یک ساله‌ای را امضا کرده و به زودی در تمرینات شرکت می‌کند.


ویدیو مرتبط :
ویدیو ثبت قرارداد تونی اولیویرا با تراکتورسازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دهنوی با تراکتورسازی قرارداد بست!


قاسم دهنوی که با تیم فوتبال استقلال قرارداد داخلی امضا کرده بود با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به این تیم پیوست.

خبرگزاری فارس : قاسم دهنوی که با تیم فوتبال استقلال قرارداد داخلی امضا کرده بود با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به این تیم پیوست.

 قاسم دهنوی که با تیم استقلال قرارداد داخلی امضا کرده و حتی در تمرینات این تیم حضور یافته بود، طبق اعلام جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی امروز با این تیم قرارداد بست.

مدیرعامل تراکتورسازی در حالی از عقد قرارداد با دهنوی خبر داده که مسئولان استقلال اعلام کرد‌ه‌اند این بازیکن روز گذشته از استقلال چک گرفته است.

دهنوی در تمرین صبح روز گذشته استقلال شرکت کرد اما در تمرین بعد از ظهر حضور نداشت.