ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طنز/ گزینه‌های روی میز پرسپولیس!



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارگزینه‌های روی میز پرسپولیس!

طنز - این گردوغبار خوزستان برای هر کی بد بود، برای پرسپولیس خوب بود چون حواس مردم را متوجه اوضاع غم‌انگیز خوزستان کرد و مردم برای مدتی اوضاع غم‌انگیز پرسپولیس زلزله را فراموش کردند!

پرسپولیس زلزله، این روزها تیمش وله! پرسپولیس این روزها دیگر زلزله نیست، در حد تکان قر کمر می‌باشد! البته انتخاب حمید درخشان بعد از نتایج ضعیف علی دایی، از آن حرکاتی بود که یونسکو برای ثبت آن به‌عنوان عجایب هفتگانه جدید اعلام آمادگی کرده است! هی گفتیم درخشان را انتخاب نکنید. گوش نکردید، درست مثل همان سالی که گفتیم فلانی را انتخاب نکنید و گوش نکردید! الان نتیجه کار جفتشان را دارید می‌بینید!

البته اگر بخواهیم منصف باشیم، خب خدایی عملکرد درخشان بهتر است! دیگر اوضاع آن‌قدر شور شده که خود درخشان هم می‌گوید اگر بخواهند می‌روم، هیچ توقع مالی هم ندارم! البته یکی باید به حمیدخان بگوید مردحسابی شماها باید یک چیزی هم خسارت بدهید! توقع مالی داری؟! والللا! با این نتایج درخشانشون!

و اما بعد از این‌که آگهی زده شد که به یک کارگر ساده جهت مربیگری پرسپولیس نیازمندیم، ما تعدادی از گزینه‌های مناسب برای سرمربیگری پرسپولیس را رصد کردیم و نکات پیرامون آنها را برایتان بازگو می‌کنیم:

علی دایی: ایشان بهترین گزینه برای مربیگری پرسپولیس است، چون خیلی ببخشید، کل سکوها، صدا می‌زنند، علی دایی، علی دایی! ولی ببخشید، کجای دنیا یک مربی را که به‌خاطر نتایج ضعیفش گذاشتند کنار، دوباره می‌آورند سر کار؟! یک مشکل دیگر این است که اگر علی دایی دوباره سرمربی شود، وقتی تیمش نتیجه نگیرد، مردم نمی‌دانند اسم چه کسی را باید فریاد بزنند! چون جدیدا دیده شده.

محمد غرضی: آقا غرضی، چریک پریروز، وزیر مخابرات دیروز و پدر مهربان امروز، اگر هم مثل دیروز و پریروز کار خاصی انجام ندهد، حداقل آن ٣٩٢‌هزار نفری که به او رأی دادند را به ورزشگاه می‌کشاند! دوربین‌های تلویزیون در تمام طول بازی حرکات او را بعد از این‌که پیام صادقیان توپ‌ها را گل نکرد نشان می‌دهند و برنامه ٩٠ هر دوشنبه او را به استودیو دعوت می‌کند تا از تأثیر تورم در فوتبال دوره صفویه بگوید!

صادق زیباکلام: آقا صادق با آن کلام زیبایش، فقط درباره تفاوت سیستم چهار چهار دو با سیستم شناوری چهار سه‌ سه و مزیتشان بر سه پنج دوی قدیمی صحبت نکرده که اگر به‌عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب بشود، حتما راجع‌به آن هم صحبت خواهد کرد! مشکل اینجاست که زیباکلام به جای تمرین دادن بازیکنان به سخنرانی برای آنها می‌پردازد و در صورتی که داور به ضرر تیمش سوت بزند به او نامه سرگشاده خواهد نوشت! زیباکلام حتما در کنفرانس‌های خبری بعد از بازی از نقش آقای ‌هاشمی‌رفسنجانی در تعطیل نشدن تیم پرسپولیس در اوایل انقلاب خواهد گفت و به زور هم که شده خاطره‌ای از آقای ‌هاشمی‌رفسنجانی درباره فوتبال بازی کردن با محسن و یاسر و لایی بیست پنج زاری که مهدی به یاسر زده، خواهد گرفت!

مجید نجاتی (بازیکن ذخیره شهرداری یاسوج): می‌دانید خوبی نجاتی چیست؟! در این وانفسایی که قدیمی‌های پرسپولیس همه به فکر خویشند، مجید نجاتی تنها کسی خواهد بود که با تمام وجود برای تیمش کار می‌کند و هر کاری بتواند انجام می‌دهد! او تنها کسی است که می‌فهمد موضوع دهم شدن پرسپولیس در جدول برای طرفدارانش موضوع مرگ و زندگی است و چیز دیگری هم برایش مهم نیست!

تتلو: اما دلتان را صابون نزنید! با این وضعی که پرسپولیس دارد و این مدیرعامل جدید، فکر کنم محتمل‌ترین گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس، تتلو است! صب بخیر تتلیا! واسه عمو تتل بوس بفرستید!

 

اخبار ورزشی -قانون


ویدیو مرتبط :
گزینه های روی میز -انیمیشن طنز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزینه‌های روی میز مدیرعاملی پرسپولیس چه کسانی هستند؟/ واکنش محمدرضا ساکت



اخبار ,اخبار ورزشی,مدیرعامل جدید پرسپولیس

 
اخبار ورزشی - گزینه‌های روی میز چه کسانی هستند؟
ساکت: با من برای مدیرعاملی پرسپولیس صحبتی نشده است/به فکر کارم در سازمان لیگ هستم

گزینه مدیرعاملی پرسپولیس گفت: صحبتی درباره پرسپولیس با من نشده است.

به گزارش فارس، در حالی که سال 92 رو به پایان است هنوز تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس مشخص نیست و در این میان نه از باشگاه پرسپولیس خبری به بیرون منتقل می‌شود و نه وزارت ورزش در این راه شفاف‌سازی می کند و مشخص نیست با شرایط به وجود آمده تکلیف سرخپوشان تهرانی که این روزها دچار مشکلاتی ‌هم هستند چه خواهد شد.

در این میان اما از نام‌های مختلفی به عنوان مدیرعامل بعدی پرسپولیس نام برده می‌شود. از یک طرف صحبت از حضور 4باره عباس انصاری‌فرد در مسند مدیرعاملی است و از طرف دیگر صحبت از گزینه‌هایی همانند محمدرضا ساکت و سعید فائقی می‌شود. با این همه هنوز مشخص نیست که سکان کشتی پرتلاطم پرسپولیس به دست چه کسی خواهد افتاد.

در همین خصوص محمدرضا ساکت که از او به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس نام برده می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس این موضوع را از پایه تکذیب کرد.

ساکت در مورد اینکه او اصلی‌ترین گزینه مدیرعاملی پرسپولیس است گفت: من این موضوع را اولین‌بار است که از شما می‌شنوم و از این موضوع بی‌اطلاع هستم و اصلا صحبتی با من در این‌باره نشده است.

وی ادامه داد: من تا جایی که بتوانم در سازمان لیگ در کنار آقایان تاج و کاظمی قصد خدمت به فوتبال کشور را دارم و صحبتی با من برای مدیرعاملی پرسپولیس نشده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه سپاهان افزود: تنها صحبتی که من می‌توانم انجام بدهم تبریک سال نو گفتن است وگرنه درباره پرسپولیس حرفی ندارم.

اخبار ورزشی - فارس