ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طلسم شده‌ایم!



 طلسم شده‌ایم!

 

دروازه بان تیم فوتبال استیل آذین گفت:از ناحیه بازو دچار مصدومیت شده ام و در چنین شرایطی از دروازه تیمم حراست می کنم.

 

حمید نشاط جو دروازه بان تیم فوتبال استیل آذین در گفت و گو با برنا اظهار داشت:سه هفته است که به باشگاه اعلام کرده ام یک دروازه بان آماده جذب کنند زیرا من از آسیب دیدگی در ناحیه بازو رنج می برم و با قرص مسکن درون دروازه تیمم قرار می گیرم.هر کسی نتایج تیم استیل آذین را دنبال می کند بر این باور است که من از نظر آمادگی در شرایط مناسبی قرار ندارم و یکی از نقاط ضعف تیم هستم در حالی که با تمام وجود و درد ناشی از مصدومیت برای تیمم به میدان می روم.

وی ادامه داد: قرار است تمرینات تیم زیر نظر علی پروین برگزار شود و تیم پس از جدایی اعضای کادر فنی،کارش را زیر نظر مدیر فوتبال باشگاه از سر بگیرد.متاسفانه تیم در بحران بسر می برد و از همه بدتر اینکه بازیکنان نامدار تیم در این شرایط مصدوم هستند و نمی توانند به تیم استیل آذین در بحران کمک کنند.

نشاط جو بیان کرد: ظاهرا تیم ما نفرین شده است.مالک باشگاه استیل آذین هزینه قابل توجهی کرده و واقعا حیف است که تیم ما با وجود این همه بازیکن خوب نتواند در لیگ برتر نتیجه بگیرد.

وی اضافه کرد:به نظر من تیم ما در فصل جاری به شکل کامل بدنسازی نکرد و با ضعف های بسیاری روبرو است که امیدوارم پروین تیم را در این شرایط جمع کند.../برنا


ویدیو مرتبط :
طلسم سرعت Haste

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلسم واگذاري هاي دولتي به شهرداري‌ها



 

طلسم واگذاري هاي دولتي به شهرداري‌ها

 

طلسم واگذاري هاي دولتي به شهرداري‌ها :

شوراي‌شهر به‌دنبال حذف مداخلات دولتي در امور مردم است


از جمله دغدغه هاي اصلي مديريت شهري و شوراي شهر تهران است تا به نوعي جلوي برخي از مداخلات دستگاه هاي دولتي در امور مردم گرفته شده و موازي كاري ها نيز برطرف شود ، اما اين امرمحقق نشده و دولت علاقه اي به واگذاري تصدي ها و مشاركت ندارد.

تحقق مديريت واحد شهري و به تبع آن واگذاري تصدي هاي دولتي (23 وظيفه) از جمله دغدغه هاي اصلي مديريت شهري و شوراي شهر تهران است تا به نوعي جلوي برخي از مداخلات دستگاه هاي دولتي در امور مردم گرفته شده و موازي كاري ها نيز برطرف شود ، اما اين امرمحقق نشده و دولت علاقه اي به واگذاري تصدي ها و مشاركت ندارد.
محمد علي نجفي ،عضو كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با انتقاد از رويه اي كه دولت در تصدي گري ها در پيش گرفته است تاكيد كرد:‌تنها كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران به دنبال پيگيري براي واگذاري تصدي هاي دولتي نيست بلكه اين ضرورت يك حكم قانوني است.
اوبا بيان اينكه هنوز حتي يك مورد از تصدي هاي دولتي نيز به شهرداري‌ها واگذار نشده و تنها در مواردي خاص شوراي شهر تهران با ساير دستگاه ها ريش سفيدي كرده است، افزود: مسئولان دولتي نه تنها فراموش كرده اند كه مطابق با قانون برنامه چهارم توسعه كشور بايد نسبت به واگذاري تصدي هاي دولتي به شهرداري ها اقدام كنند بلكه اين ماده قانوني را در لايحه قانون برنامه پنج ساله پنجم حذف كرده اند.
نجفي در پاسخ به اين سوال كه چمران ، رئيس شوراي شهر تهران اعلام كرده كه در اين زمينه در حال رايزني با مجلس است ادامه داد:اطلاع ندارم كه چمران با چه مستنداتي اين ادعا را مطرح مي كند چرا كه هنوز هيچ نتيجه اي حاصل نشده است.

هنوز نتيجه‌اي از جلسات رايزني حاصل نشده است
همچنين ،مهدي چمران درگفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به اين سوال كه تكليف واگذاري 23 مسئوليت و تصدي گري دولتي به شهرداري ها چه شد تاكيد كرد: علي رغم اينكه با 16 مورد از اين واگذاري ها موافقت شده اما هنوز حتي يك واگذاري نيز در عمل رخ نداده است.
او در ادامه در پاسخ به اين سوال كه اين مساله وضرورت كه در قاون برنامه چهارم توسعه كشور(ماده 137) اشاره شده در حالي در قانون برنامه پنجم توسعه كشور حذف شده است ادامه داد: اين موارد در ماده 136 قانون برنامه سوم هم اشاره شده اما هنوز علي رغم تاكيد در قوانين به اين موارد عمل نشده است.
به گفته رئيس شوراي شهر تهران احتمال دارد كه تصور برآن باشد كه به اين موارد قانوني عمل شده در حالي كه به اين موارد عمل نشده است .
رئيس شوراي شهر تهران ادامه با اشاره به پيگيري هاي گسترده از سوي شوراي شهر تهران و شوراي عالي استان ها گفت: در اين ارتباط پيشنهاداتي به مجلس داده شده است تا موارد حذف شده در لايحه برنامه پنجم توسعه كشور لحاظ شود ...../تحلیل:خبرگزاری ایلنا